cooltherepair.ir

cooltherepair.ir

فواید آبسردکن برای مادران باردار

قبل از هر چیز باید بدانیم آبرسانی مناسب بدن در دوران بارداری بسیار مهم است. آبسردکن خانگی یکی از بهترین گزینه‌ها برای مادران باردار است. به یاد داشته باشید، زمانی که باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، باید بیش از مقدار توصیه شده (هشت لیوان در روز) آب بنوشید. در این مقاله به فواید آبسردکن خانگی برای مادران باردار می‌پردازیم.

 

بارداری دوره تغییرات هورمونی است. همچنین نوشیدن آب، حیاتی است. زیرا عملکرد صحیح بسیاری از سیستم‌های بدن را تضمین می‌کند. برای اینکه در دوران بارداری احساس خوبی داشته باشید و سالم بمانید، باید مزایای داشتن آبسردکن خانگی را در نظر بگیرید. در اینجا برخی از این مزایا را به اختصار شرح می‌دهیم:

 

 

1. فشار خون بالا و یبوست دو مشکل بسیار شایع در دوران بارداری هستند. نوشیدن بیش از 2 لیتر آب در روز (8 لیوان در روز) می‌تواند خطر چنین عوارض و مشکلات سلامتی را به حداقل برساند.

 

2. مصرف آب کافی نیز باعث سهولت در انجام ورزش و فعالیت بدنی در دوران بارداری می شود.

 

3. مادران شاغل و فریلنسری که پشت میز با کامپیوتر کار می‌کنند نیز ممکن است احساس خستگی کنند و ورم همراه با سفتی بدن را تجربه کنند که یکی از عوارض احتمالی کم آبی در بارداری است. به همین دلیل لازم است هر از چند گاهی بلند شوید و بدن خود را حرکت دهید. نوشیدن از آبسردکن هر چند وقت یکبار در منزلتان نیز بهترین راه برای این کار است. در واقع با چند متر پیاده روی آب مورد نیاز بدنتان را تامین خواهید کرد.

 

4. مهم نیست که چه چیزی را برای نوشیدن ترجیح می‌دهید، آب همیشه بهترین و سالم‌ترین گزینه خواهد بود. آب ارزان، مقرون به صرفه و به آسانی در دسترس است. آبسردکن خانگی آن را حتی بیشتر در دسترس و لذت‌بخش‌تر می کند.

 

5. در حالی که تمام آبی که در کشور ما برای آشامیدن فروخته می‌شود (چه از آبسردکن یا یک بطری کوچک آب معدنی و چه از شیر آب) سالم است. با این حال، اگر نوشیدنی‌های خود را تا حد امکان طبیعی دوست دارید، بهتر است آبسردکنی را انتخاب کنید که آب معدنی طبیعی را به روشی مدرن ارائه می‌کند، زیرا از آنجایی که بطری‌های آب مهر و موم شده‌اند، نمی‌توان چیزی به آن اضافه کرد و چیزی از آب نمی‌توان کم کرد. پس آن را همانطور که طبیعت در نظر گرفته است بنوشید. (همیشه روی بطری ها چک کنید که به جای آب آشامیدنی باید کلمه آب معدنی نوشته شود.) همچنین نگران ته نشین شدن رسوبات معدنی در آبسردکن نباشید زیرا می‌توانید توسط متخصصین سرویس آبسردکن، آن را تمیز کنید.

 

6. آبسردکن همچنان به شما این امکان را می‌دهد که میزان مصرف آب خود را بدانید و ببینید آیا به اندازه کافی آب می‌نوشید یا خیر. دیدن سطح آب در بطری‌های خط‌کش دار به وضوح نشان می‌دهد که آیا به اندازه کافی آب می‌نوشید یا به شما یادآوری می‌کند که بیشتر بنوشید. همچنین می‌توانید بدانید که بدن شما با بی‌رنگ بودن ادرار در حال آبرسانی (هیدراته شدن) است.

 

7. با آبسردکن؛ نه تنها آب خنک‌تر و حتی ایمن‌تر است بلکه طعم بهتری نسبت به آب آشامیدنی دارد. آبسردکن همچنین دمای ایده آل را حفظ می‌کند که آب را بسیار دلپذیرتر می‌کند.

 

 

پس مهم است که مادران باردار در طول بارداری از خود و نوزاد متولد نشده خود مراقبت کنند. نوشیدن آب یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تضمین سلامت مادر و کودک است. آب انتقال مواد مغذی را در بدن افزایش می‌دهد و برای رشد سالم کودک مناسب و ضروری است.

 

احتمال کم آبی در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی که بر ذخیره مایعات در بدن تأثیر می‌گذارد، بسیار بیشتر است. به همین دلیل است که باید مایعات بنوشید. آب انتخاب خوبی است زیرا بدون افزودن کالری ناخواسته شما را هیدراته می کند. (با سرویس آبسردکن و تعمیر آبسردکن قدیمی شما هیدراته خواهید شد!)

 

آبسردکن خانگی وسیله‌ای مناسب برای مادران باردار است. وجود این وسایل در خانه به شما یادآوری می‌کند که بیشتر بنوشید و همچنین خیالتان را راحت می‌کند که آب با کیفیتی مصرف می‌کنید که نوشیدن آن بی‌خطر است. آب همچنین می‌تواند به شما در مبارزه با بسیاری از مشکلات بارداری مانند خستگی، عدم تعادل هورمونی، درد مفاصل و گرفتگی کمک کند.

 

برای داشتن ذهن و بدنی سالم که هم شما و هم کودکتان می‌توانید از آن بهره‌مند شوید، از آبسردکن خانگی خود به عنوان بهترین دوست در دوران بارداری خود استفاده کنید. اگر کودکتان را دوست دارید، نوشیدن آب را هم دوست داشته باشید.

برای اطمینان از بهبود سطح کیفی سلامت و طعم آبسردکن از متخصصین سرویس آبسردکن استفاده کنید و از خدمات فوق العاده شرکت تعمیر و سرویس آبسردکن بهره‌مند شوید. همچین با برخی از نکات نگهداری آبسردکن آشنا شوید.

cooltherepair.ir
cooltherepair.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋