cooltherepair.ir

cooltherepair.ir

نکات موثر در انتخاب آبسردکن و نحوه نگهداری

نکات موثر در انتخاب آبسردکن و نحوه نگهداری

در این مقاله نکات خرید و نگهداری آبسردکن به اختصار بیان شده است. زیرا آبسردکن‌ها به یک ابزار ضروری برای مشاغل، هم برای کارکنان و هم برای مشتریان تبدیل شده‌اند. این روزها داشتن یک آبسردکن در خانه یا اداره ایده خوبی است تا اطمینان حاصل شود که افراد نزدیکمان آب بیشتری می‌نوشند و آبی که می‌نوشند سالم است و عاری از هرگونه سموم و آلاینده می‌باشد.

 

نکات هنگام خرید آبسردکن

قبل از شروع فرآیند خرید آبسردکن، به خصوص اگر برای منزل باشد، باید مطمئن شوید که با توجه به نیاز خاص خود و با توجه به بودجه خود، نوع مناسبی از آبسردکن را خریداری می‌کنید. خرید گرانترین آبسردکن موجود در بازار الزامی نیست، بلکه مهم است که آبسردکن خود را از یک نمایندگی معتبر آبسردکن خریداری کنید.

اصولاً دو نوع آبسردکن وجود دارد. یکی آبسردکن بطری دار و دیگری آبسردکن تصفیه کننده متصل به لوله از انواع محبوب آبسردکن است. اگرچه ممکن است فکر کنید که یک آبسردکن بطری‌دار برای کسب و کار کوچک یا خانواده شما عالی است، اما دو واقعیت بسیار مهم وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. هر زمان که بطری خالی شد باید آن را تعویض کنید و برای هر دو بطری پر و خالی به فضای ذخیره سازی نیاز دارید.

 

از طرف دیگر آبسردکن‌های بدون بطری به لوله کشی ساختمان متصل می‌شوند، بنابراین نیازی به تعویض یا نگهداری بطری نیست. این آبسردکن‌ها همچنین می‌توانند آب را فیلتر کنند تا از آب آشامیدنی خالص و بدون سموم شیمیایی اطمینان حاصل شود و تقریباً 24 ساعت شبانه روز آب آشامیدنی را تامین کند.

هنگامی که در مورد نوع آبسردکن تصمیم گرفتید، باید تصمیم بگیرید که آبسردکن خود را در کجا قرار دهید، که به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید کدام مدل را انتخاب کنید. باید از خود بپرسید؛ آیا یک آبسردکن پیشخوان، زیر پیشخوان، مستقل یا توکار برای فضای شما بهترین است؟ همچنین به یاد داشته باشید که هر جا که تصمیم دارید آبسردکن خود را قرار دهید، چه در قسمت پذیرش کسب و کار، آشپزخانه، اتاق جلسه، اتاق بازی، پاسیو یا گاراژ، به یک پریز برق نیاز دارد.

در حالی که مدل‌های ارزان قیمتی وجود دارد، در دراز مدت می‌توانید یک آبسردکن رده بالا تهیه کنید. این آبسردکن‌ها عموماً دارای ویژگی‌های بیشتری هستند، مانند ارائه گزینه‌های دمای اتاق و آب گرم، خود تمیزشوندگی و سایر گزینه‌های بهداشتی که به معنای نگهداری است. با اندکی تلاش می‌توانید برای سرویس یا تعویض فیلتر آبسردکن از شرکت تعمیرات آبسردکن کمک بگیرید.

نکات هنگام نگهداری آبسردکن

نگهداری از آبسردکن نسبتاً آسان است. پاک کردن بیرونی آبسردکن با یک پارچه مرطوب عموماً ظاهر آن را تمیز نگه می‌دارد و بسیاری از مدل‌های آبسردکن دارای دکمه‌های ضدعفونی خودکار یا سایر ویژگی‌های خود ضدعفونی‌کننده هستند تا اطمینان حاصل شود که هر قسمتی از آبسردکن که با آب آشامیدنی تماس پیدا می‌کند تمیز و دارای آب استریل شده است. تکنولوژی خود تمیز شوندگی آبسردکن هیچ هزینه‌ای جز هزینه‌ی اولیه‌ی خرید یک آبسردکن گران قیمت ندارد. راه های دیگری نیز برای مراقبت از آبسردکن وجود دارد، مانند: خرید لوازم جانبی و مراقبتی آبسردکن از نمایندگی های معتبر و یا استفاده از خدمات گارانتی آبسردکن برای سرویس‌های پی در پی آبسردکن.

 

لوازمی برای نگهداری بهتر آبسردکن

فیلتر آبسردکن: دارای طیف گسترده‌ای از فیلترهای HYDRO In-Line شامل بلوک کربن، GAC نقره‌ای، فیلتر رسوب و گزینه‌های فیلتر شیمیایی است. اکثر فیلترها دارای نگهدارنده‌ی مقیاس نیز هستند که عمر فیلتر را نشان می‌دهند. فیلترهای آبسردکن از هر نوع که باشد معمولاً هر 3 ماه تا 6 ماه یکبار باید تعویض شوند.

پوشش بطری‌های آبسردکن: طیف وسیعی از این کاورها و پوشش‌ها، بطری آب آشامیدنی شما را خنک، تازه و در سایه نگه می‌دارد. همچنین از تجمع جلبک‌هایی که ممکن است در هنگام قرار گرفتن یک آبسردکن در معرض نور مستقیم خورشید در بخشی از روز تولید شوند، جلوگیری می‌کند.

قفسه‌های بطری: اگر از یک آبسردکن بطری‌داری استفاده می‌کنید، قفسه‌های بطری ایده خوبی هستند؛ زیرا می‌توانند بطری‌های شما را مرتب نگه دارند و در عین حال فضای مورد نیاز برای نگهداری همه بطری‌ها را به حداقل برسانند. هر کدام از این پایه‌ها می‌توانند حداکثر سه بطری را در خود جای دهند.

لیوان یه بار مصرف سازگار با محیط زیست: برخی از شرکت‌ها طیفی از لیوان‌های آبی شفاف 9 اونسی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند که می‌توانند برای نوشیدنی‌های گرم یا سرد استفاده شوند و توسط مراجع محیط زیست در بازیافت فنجان، طرح ممنوعیت پلاستیک، تایید شده‌اند.

تشک های جاذب آب: تشک‌های آبسردکن دارای ابعاد 60 سانتی متر در 90 سانتی متر هستند و می‌توانند تا 5 لیتر آب را برای مقابله با هرگونه پاشیده شدن و ریختن آب در اطراف آبسردکن جذب کنند و در رنگ‌های قرمز و خاکستری موجود می‌باشند. استفاده از این تشک‌ها در محیط مدرسه و جلوگیری از سر خوردن کودکان، هنگام تردد در کنار آبسردکن توصیه می‌شود.

بسته‌های اسانس میوه: استفاده از این نوع بسته‌ها نیز برای بهبود طعم آبسردکن و ترغیب افراد (مخصوصا کودکان) به نوشیدن بیشتر توصیه می‌شود. همچنین این پکیج‌ها مخصوص آبسردکن‌ها تولید می‌شوند.

cooltherepair.ir
cooltherepair.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋