cooltherepair.ir

cooltherepair.ir

نکات نگهداری آبسردکن + عکس

نوشیدن آب از آبسردکن یکی از بهترین، سالم‌ترین و مناسب‌ترین راه‌های تامین آب سالم، مطمئن و بهداشتی است. همیشه هیدراتاسیون بمانید. حتما این کلمه را به مراتب در باشگاه‌های ورزشی شنیده‌اید اما در اینجا به معنی آن و یکی از شرایط درست و سالم آن می‌پردازیم. شرط اصلی این است که همیشه از آبسردکن سالم بنوشید. این کار به سلامت روان کمک می‌کند و عملکرد فیزیکی را بهبود می‌بخشد. هیدراته ماندن و نوشیدن از آبسردکنی که سالم است بدون هزینه است؛ فقط باید هر از چندگاهی مراقب آبسردکن خود باشید.

نکات بهداشتی نگهداری آبسردکن

  • پاک کردن و تمیز کردن مرتب شیر آبسردکن ( در کل محل توزیع آب ) با استفاده از دستمال یا اسپری ضد باکتری و ضد قارچ.

  • سینی چکه گیر را به طور مرتب خالی کنید و یا در ماشین ظرفشویی یا سینک با آب داغ و صابون بشویید.
  • فاصله لازم را با دیگران هنگام ایستادن در صف آب رعایت کنید.

  • قبل از استفاده از دستگاه آبسردکن حتما دست های خود را به طور کامل بشویید یا آن ها را ضدعفونی کنید. برای این کار الكل يا ساير ضدعفونی کننده‌های دست را در نزدیکی برای کاربران قرار دهید.

  • استفاده از یک لیوان آب تمیز شده یا استفاده از فنجان های قابل بازیافت.
  • هرگز لیوان را به شیر توزیع آب نچسبانید.

  • داخل آبسردکن را شستشو کنید. برای اینکار یا خودتان باید نظافت آبسردکن را بلد باشید یا از یک متخصص تعمیر آبسردکن بخواهید این کار را انجام دهد.
  • قفل کودک آب گرم را مرتبا چک کنید.

نکته ی تعمیری آبسردکن

در ابتدا یک سوال از شما داریم؛ آیا آب با دمای محیط از هر دو شیر آبسردکن می‌آید در صورتی که فقط یکی از شیرهای آبسردکن این کار را باید انجام دهد؟ اگر حوصله دارید با اتفاده از این مقاله این کار را خودتان انجام دهید و به متخصص تعمیر آبسردکن نیاز ندارید.

اگر قرار است آبسردکن بطری دار شما آب سرد و آب گرم را توزیع کند، با این حال فقط آب سرد را توزیع می کند یا برعکس، نگران نباشید. تعمیر آن آسان است. تنها چیزی وجود دارد این است که بافل داخل مخزن شل شده است. حالا دیگر شما را با اصطلاحات آشنا کردیم و به شما نشان خواهیم داد که چگونه آن را تعمیر کنید.

برای تعمیر آبسردکن خود مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- در صورت تمایل از تمیز بودن دست هایتان مطمئن شوید یا دستکش به دست کنید.

۲- بطری را از آبسردکن خارج کنید.

۳. هر دو شیر را روشن کنید و باقی مانده آب را در یک سطل خالی کنید.

۴. محافظ آب را از بالای آبسردکن بردارید.

۵. خواهید دید که بافل گشاد شده است.

۶. بافل را به اسلات سمت چپ متصل کنید. بافل را در جای خودش اندکی فشار دهید، آن را نپیچانید.

۷. در نهایت، محافظ آب و بطری را مجدد سرجایش بگذارید.

وقتی تمامی این کارها انجام شد. حالا می توانید از هر دو دمای آب توزیع شده از هر شیر در جای خودش لذت ببرید.

اگر نیاز به مشاوره بیشتری در مورد نحوه تعمیر آبسردکن خود دارید، مقالات بیشتری قبلا در یک سایت تعمیر آبسردکن گذاشته شده است که می‌توانید از آن استفاده کنید. حتی بر خلاف سایرین نحوه‌ی نصب و راه اندازی آبسردکن نیز توضیح داده شده است.

نکته نهایی نگهداری آبسردکن

یک آبسردکن که به خوبی نگهداری می‌شود، آب خنک و گوارا با طعم عالی را برای چندین سال برای شما و کارکنانتان فراهم می‌کند.

مانند تمام تجهیزات اداری، آبسردکن شما عمر طولانی‌تری خواهد داشت و اگر چند قانون ساده را رعایت کنید، عملکرد بهتری خواهد داشت. همیشه آبسردکن دفتر خود را روی یک سطح صاف قرار دهید. زیر آن یک حصیر لاستیکی قرار دهید تا از سطح زمین اطراف محافظت شود. برای جلوگیری از آلودگی باید آبسردکن‌ها قبل از تمیز کردن خنک شوند. دقت کنید که سینی‌های چکه گیر بیش از حد پر نشوند و روی زمین دفتر نریزند. از سالم بودن و ترک نداشتن بطری‌های آبسردکن اطمینان حاصل کنید. اگر می‌توانید از آبسردکن‌های بدون بطری استفاده کنید. زیرا آن‌ها علاوه بر توزیع همیشگی آب گوارا برای محیط زیست هم مفیدتر هستند.

نگهداری از آبسردکن‌های بوتیبل و متصل به لوله‌کشی کار ساده‌ای است. همچنین شما می‌توانید این کار را به یک متخصص تعمیر آبسردکن بسپارید، اما خودتان هم می‌توانید آبسردکن خود را تمیز کنید. این کار حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد و تقریبا هیچ هزینه‌ای ندارد.

cooltherepair.ir
cooltherepair.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋