با اینکه تنها ۵ ماه از شروع کار سرویس دیزنی پلاس میگذرد؛ اما تعداد مشترکان آن از مرز ۵۰ میلیون نفر نیز عبور کرده است.
تنها ۵ ماه از خبر آغاز کار سرویس دیزنی پلاس میگذرد؛ اما بهنظر میرسد که والت دیزنی توانسته موفقیت چشمگیری به دست آورد. سرویس استریم ویدیویی دیزنی پلاس که هماکنون علاوه بر ایالات متحده در چندین کشور اروپایی نیز در دسترس کاربران و علاقهمندان قرار دارد، توانسته از مرز ۵۰ میلیون مشترک عبور کند.
دیزنی دلیل موفقیت سرویس دیزنی پلاس را گسترش دسترسی آن در کشورهای بیشتر میداند. بدینترتیب میتوان انتظار داشت که سرویس استریم ویدیویی دیزنی پلاس در کشورهای بیشتری عرضه شود. طی دو هفتهی گذشته، دیزنی پلاس در هشت کشور اروپای غربی شامل بریتانیا، ایرلند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، اتریش و سوئیس در دسترس عموم قرار گرفت.
هفتهی گذشته دیزنی پلاس برای کاربران کشور هند نیز عرضه شد و توانست در طی تنها یک هفته از مرز ۸ میلیون مشترک در هند بگذرد که نشاندهندهی میزان محبوبیت این سرویس در کشور هند است.
دیزنی پلاس با داشتن برنامههای متعددی از دیزنی، فاکس قرن بیستم، مارول، پیکسار و فیلمها و سریالهای جنگ ستارگان، محتوای متنوع و سرگرمکنندهای برای مخاطبان خود ارائه میدهد؛ اما بزرگترین آزمون دیزنی پلاس ممکن است پس از یک سالگی شروع به کار آن باشد، کاربرانی که اشتراک سالیانهی آن را گرفته یا بخشی از مشترکان آن شدهاند، باید تصمیم بگیرند که آیا دیزنی پلاس ارزش هزینه برای دریافت اشتراک سالیانه را دارد یا باید برنامههای اورجینال جدید و متنوع بیشتری را ارائه کند.
با اینکه دیزنی پلاس شروع بسیار موفقی را تجربه کرده است؛ اما برای حفظ این موفقیت تضمینی وجود ندارد و بدون شک با وجود رقبایی توانمند، چالشهای سختی در راه دیزنی پلاس وجود خواهد داشت. باید دید دیزنی چه برنامههایی را در آینده برای حفظ مخاطبان فعلی و جذب مخاطبین جدید در نظر گرفته است.
اخبار سینما و تلویزیون و همچنین تازههای دنیای بازیهای ویدیویی را از سایت زومجی دنبال کنید.
پاسخ ها