تیونر منصوری اینبار با اعمال تغییرات فنی و ظاهری جذاب روی بنتلی مدل فلایینگ اسپر این خودروی لوکس را بیشازپیش خاص کرده است.
امسال شرکت آلمانی منصوری علاوهبر بنتلی کنتیننتال GT V8، مدل فلایینگ اسپر (Flying Spur) دوازده سیلندر از این خودروساز بریتانیایی را برای تیونینگ انتخاب کرده است. فروش این سدان لوکس بریتانیایی از ماه گذشتهی میلادی در اروپا آغاز شده است و در همین مدت کوتاه منصوری با اعمال تغییرات ظاهری جذاب و بهبودهای فنی نسخهای خاص، کمیاب و لوکس از فلایینگ اسپر ارائه داده است.
منصوری با استفاده از کیت بدنهی خاص و اعمال تغییراتی نظیر تعویض جلوپنجره، بهکارگیری رنگ مشکی در ورودیهای هوا و جلوپنجره و استفاده از تزیینات قرمز رنگ در ظاهر سعی کرده فلایینگ اسپر را یک سدان لوکس با ظاهری اسپرت تصویر کند. بهعلاوه، منصوری با انتخاب رینگهای ۲۲ اینچی چندپره با تزیینات قرمز برای این خودرو سعی کرده نظر هر بینندهای را جلب کند. تغییرات ظاهری اعمال شده توسط منصوری با خطوط قرمز رنگ در امتداد بدنه ادامه مییابد تا در نهایت به سپر عقب جدید با خروجیهای اگزوز خاص ختم شود.
بنتلی فلایینگ اسپر یکی از زیباترین طراحیهای کابین را در میان خودروهای لوکس دارا است، با این وجود منصوری با اعمال تغییرات خاص خود در فضای داخلی فلایینگ اسپر سعی داشته سطح جدیدی از القای حس لوکس و خاص بودن ارائه دهد. تزیینات چرمی خاص در داشبورد در کنار استفاده از فیبر کربن و چرم در فرمانی با شکل عجیب از مهمترین تغییرات منصوری در کابین فلایینگ اسپر است.
علاوهبر تغییرات ظاهری در داخل و خارج، منصوری با اعمال تغییراتی روی پیشرانهی خورجینی ۶ لیتری ۱۲ سیلندر مجهز به دوتوربوشارژ، قلب تپندهی بنتلی فلایینگ اسپر را نیز بهبود داده است. مدل استاندارد این پیشرانه با تولید قدرتی معادل ۶۲۶ اسببخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتنمتر میتواند فلایینگ اسپر را ظرف ۳/۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند که بهلطف تغییرات منصوری روی آن این اعداد به ۷۱۰ اسببخار، ۱۰۰۰ نیوتنمتر و ۳/۶ ثانیه بهبود یافتهاند.
پاسخ ها