کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

حساب جدید کلیک در اینستاگرام

متأسفانه از ۱۰ روز پیش تا امروز که حساب اینستاگرام دیجیتال مسدود شد، پیگیری‌های ما به‌نتیجه نرسید و مجبور شدیم حساب جدید بازکنیم. لطفا صفحه‌ی جدید دیجیتال در اینستاگرام را دنبال کنید. 

دیجیتال از حدود ۸ سال پیش در اینستاگرام فعالیت می‌کند. با محبوبیت این شبکه‌ی اجتماعی در ایران، اینستاگرام به یکی از کانال‌های مهم ارتباطی دیجیتال با شما کاربران عزیز تبدیل شد. در اینستاگرام تلاش کردیم علاوه‌بر منتخب محتوای وب‌سایت دیجیتال، محتوای تصویری و ویدئویی اختصاصی نیز برای مخاطبان خود در این شبکه‌ی اجتماعی تهیه کنیم. 

متأسفانه از ۱۰ روز پیش حساب اینستاگرام دیجیتال بدون تذکر قبلی یا حتی ارائه‌ی دلیلی مشخص، مسدود شده است. در این ۱۰ روز سخت، چندین ایمیل و پیغام به پشتیبانی اینستاگرام ارسال کردیم و متأسفانه پاسخ رسمی درباره‌ی مشکل به‌وجود‌آمده دریافت نکردیم. 

شاید مهم‌ترین دلیل پاسخ‌ندادن به درخواست‌های دیجیتال، فعالیت در ایران باشد که درحال‌حاضر، با تحریم‌های سنگین آمریکا مواجه است. همچنین، شاید بتوان همه‌گیری ویروس کرونا و حضورنداشتن فیزیکی کارکنان در شرکت‌های بزرگ ازجمله اینستاگرام را دیگر دلیل احتمالی بی‌پاسخ‌ماندن پیام‌های دیجیتال دانست. در‌هر‌صورت، متأسفانه مشکلات گریبان ما را گرفت و در‌نهایت تصمیم گرفتیم صفحه‌‌ای جدید در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام ایجاد کنیم. ما در دیجیتال طبق روند پیشین خود با تمام توان به تولید محتوایی باکیفیت و اختصاصی برای مخاطبان ارزشمند خود در اینستاگرام ادامه خواهیم داد.

لطفا صفحه‌ی جدید ما در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام را به آدرس @TheZoomit دنبال و با اشتراک‌گذاری صفحه‌ی جدید دیجیتال با دوستان خود، از ما حمایت کنید.

صفحه جدید دیجیتال در اینستاگرام

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋