بیمه گر

بیمه گر

بيمه گر خريد آنلاين بيمه، به راحتي انواع بيمه شخص ثالث، بيمه بدنه، بيمه آتش سوزي، بيمه باربري را بر اساس نياز خود سفارش دهيد و به رايگان درب منزل تحويل بگيريد.

بیمه سرقت منزل چیست و چه پوشش هایی دارد؟

بیمه سرقت منزل چیست؟ بیمه سرقت منزل چه پوشش هایی را ارائه میدهد؟ چگونه خانه خود را در مقابل سرقت بیمه کنیم؟ در اینه مقاله از مجله بیمه گر قصد داریم تا به این سوالات درباره بیمه سرقت منزل پاسخ بدهیم.

 

این روز ها خرید یک سری وسایل ساده خانه هم خیلی هزینه بر خواهد بود، اکثر ما هم معمولا دارایی های با ارزش خودمون مثل طلا و سکه و… داخل خونه نگهداری می‌کنیم و همین امر باعث میشه تا وقتی که قصد خروج از منزل داریم نگرانی از بابت این وسایل داشته باشیم.

 

همه ما دلمان می‌خواهد هرطور که شده خیالمان از بابت امنیت این وسایلمان راحت باشد. مخصوصا وقتی قرار است به سفرهای چند روزه و چند هفته‌ای برویم.

واقعیت این است که هرچقدر هم ابزارهای امنیتی مثل دوربین و دزدگیر قوی‌تر و هوشمند‌تر شده‌اند سارقان هم مهارت و تجربه خودشان را بالاتر برده‌اند.

برای همین هم هست که در سال‌های اخیر با وجود توجه بیشتر مردم به ابزارهای ضدسرقت بیشتر شده آمار سرقت منازل هم بالاتر رفته است.

اما اگر راهی بود که اگر تمام وسایل و اشیا با قیمت ما هم به سرقت می‌رفت ما می‌توانستیم اون هارو دوباره برگردونیم خیلی خوب بود! بیمه سرقت منزل کاری مشابه انجام میدهد، بیمه نامه سرقت از منازل برای زمان‌هایی که از خانه شما دزدی می‌شود در کنار شماست و می‌تواند سرمایه از دست رفته‌تان را تا حد زیادی برگرداند.

منظور از بیمه سرقت منزل چیست؟

طبق قانون هرگونه در اختیار گرفتن غیر قانونی اموال دیگران دزدی محسوب می‌شود و سارق یا سارقین باید خسارت های به عمل آمده را جبران کنند.

در مواردی که از منزل شما سرقت می‌شود و همه یا بخشی از وسایل موجود در آن دزدیده می‌شود، و سارقی هم نیست که بتوان از او خسارت گرفت یا اگر حتی سارق هم پیدا شود دیگر اموالی وجود ندارد با داشتن بیمه نامه سرقت از منزل شرکت بیمه باید هزینه وسایل و اشیای دزدیده‌شده را تا سقف تعهدات به شما پرداخت کند.

انواع بیمه سرقت منازل کدامند؟

به طور کلی بیمه سرقت دو نوع بیمه سرقت عادی و بیمه دزدی با شکست حرز دارد.

نوع اول بیمه‌نامه خسارات وارد شده از هر نوع سرقتی را تحت پوشش قرار می‌دهد. در واقع اگر سارقان بدون زور یا آسیب زدن به چیزی وارد شده و وسایل را ربوده باشند، می‌توانید بر روی این نوع از بیمه سرقت حساب باز کنید.

اما در بیمه دزدی با شکست حرز سارق باید در زمان ورود با موانعی مواجه شده باشد؛ به عنوان مثال قفل درب یا شیشه را شکسته باشد یا به هر ترتیبی به زور وارد خانه شده باشد.
 

برای دریافت اطلاعات بیشر در مورد بیمه سرقت منزل کلیک کنید

بیمه گر
بیمه گر بيمه گر خريد آنلاين بيمه، به راحتي انواع بيمه شخص ثالث، بيمه بدنه، بيمه آتش سوزي، بيمه باربري را بر اساس نياز خود سفارش دهيد و به رايگان درب منزل تحويل بگيريد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋