بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۹۰ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

با این گجت ها مربی ورزشی خود در خانه شوید



گجت های ورزشی,معرفی گجت های ورزشی,بهترین گجت های ورزشی

معرفی گجت های ورزشی

 

با شیوع کرونا بسیاری از کارهای روزمره‌ای که در سبک زندگی خود قرار می‌دادیم، دچار نوسان شد. به طور مثال نمی توانیم مانند گذشته به دیدار دوستان و آشنایان برویم و یا اینکه در باشگاه‌های ورزشی حاضر شویم و ورزش مورد علاقه خود را انجام دهیم.

 

البته در حال حاضر تا حدودی از موج اضطراب و استرس این بیماری جهانی کاسته شده است؛ اما هنوز هم تردیدهایی برای حضور در جمع‌های مختلف و یا باشگاه‌های ورزشی وجود دارد. به همین دلیل بهتر است تا جای ممکن تمامی کارهای مختلف خود را در خانه انجام دهیم.

 

در این میان شاید برای شما هم سوال باشد که چطور می‌توان برخی از کارها مانند ورزش‌های مختلف را در خانه انجام داد. همچنین برای انجام این امور نیاز به مربی حرفه‌ای داریم و شاید انجام آن‌ها در خانه تقریبا غیرممکن باشد.

 

در این شرایط برای کاهش حضور در باشگاه‌های ورزشی و جلوگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، می‌توانید به سمت فناوری‌های جدید بروید. تکنولوژی‌های جذابی که روش‌های جدیدی را در اختیار ما قرار می‌دهند و با استفاده از آن‌ها می‌توانیم بسیاری از فعالیت‌های ورزشی را در خانه انجام دهیم و از کیفیت انجام آن‌ها مطلع شویم.

 

به طور مثال گجت هایی وجود دارند که با کمک آن‌ها نیازی به مربی ورزشی ندارید و خودتان به تنهایی می‌توانید در خانه و یا در محیط‌های امن ورزش کنید و سلامتی خود را بهبود بدهید.  گجت‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا تمرینات روزانه ورزشی خود را انجام دهید و از روند رشد و کیفیت آن مطلع شوید. در ادامه این صفحه با برخی از این گجت‌های جذاب و جدید آشنا می‌شویم.

 

استارت آپ Humon ، گجتی برای دوچرخه سواری و دویدن

یکی از جذابیت‌های جدیدی که فناوری‌های نو برای ما به ارمغان آورده است، گجتی برای اندازه‌گیری فاکتورهای سلامت در هنگام دویدن و دوچرخه سواری است. این دو فعالیت ورزشی به‌عنوان اولین و ابتدایی‌ترین فعالیت برای ترکیب قند و اکسیژن خود محسوب می‌شوند که درنهایت داخل عضله‌ها، انرژی موردنیاز را آزاد می‌کند.

 

برای محاسبه میزان قند و اکسیژن خون، استارت‌آپ Humon روشی مناسبی است که برای استفاده از آن، کافی است حسگر ساخته شده را در قسمت بالای ران ببندید تا از میزان اکسیژن خون و میزان فعالیت عضلات در هنگام ورزش مطلع شوید.

 

گجتی برای کاهش بوی عرق,گجت ها و ابزارهای جدید ورزشی,آشنایی با گجت ها و ابزارهای جدید ورزشی

گجت های ورزشی

 

Halo Sport، تحریک مغز برای فعالیت بیشتر

با استفاده از این گجت جالب به‌خوبی می‌توانید مغز خودتان را برای یادگیری بهتر و بیشتر آماده کنید. نمی‌توان انکار کرد که یکی از دلایل انجام فعالیت‌های ورزشی، بهبود عملکرد مغز است. البته در اولین گام به دنبال این هستیم که ازنظر جسمی قوی شویم و عضلات سلام و قوی داشته باشیم؛ اما کیفیت سلامت مغز بسیار مهم است.

 

برای بالا بردن سرعت یادگیری و تمرکز، نیازی به ورزش‌های سنگین و یا حضور بیش از حد در محیط آلوده باشگاه‌های ورزشی ندارید. با استفاده از گجت Halo Sport  به شکل مطلوبی می‌توانید  مغز را در حالت hyper plasticity قرار دهید.

 

این گجت که به شکل یک هدفون طراحی شده است، به شما کمک می‌کند که قدرت، سرعت و مهارت مغز خود را در یادگیری و دریافت اطلاعات، افزایش دهید. بنابراین با استفاده از این دستگاه کوچک در هر جلسه ورزشی می‌توان سرعت مغز را افزایش داد.

 

Lumo Run، گجتی برای دویدن

با استفاده از کجت Lumo Run بدوید! البته این کجت نمی‌تواند شما را مجبور به دویدن کند؛ اما با کمک آن می‌توانید تمامی فاکتورها و المان‌های سلامتی در هنگام دویدن را ارزیابی کنید. به‌طور مثال زمانی که در حال دویدن هستید، حرکات مختلفی در بدن صورت می‌گیرد.

 

همچنین شتاب و سرعت در حرکت، میزان حرکت، چرخش و برگشت و مواردی از این دست را می‌توان با کمک این گجت ارزیابی کرد. این ابزار برای تمامی افراد که به دویدن علاقه‌مند هستند، مناسب است. بنابراین تفاوتی نمی‌کند که شما یک دونده نوپا باشید و یا اینکه مدت زمان طولانی در این زمینه فعالیت داشته باشید. به هر حال با استفاده از این کجت می‌توانید حالات مختلف خود را در هنگام دویدن بررسی کنید.

 

با یک هدفون حرفه ای ورزش کنید

زمانی که قصد  دارید در خانه و یا در محیطی امن و به دور از آلودگی و بیماری ورزش کنید، ممکن است سکوت محیط برای شما آزاردهنده باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از یک هدفون بی‌سیم جذاب و سبک، به فعالیت ورزشی خود، حال و هوی دیگری ببخشید.

 

اگر شما هم فایل صوتی مورد علاقه خودتان را در هنگام انجام تمرینات ورزشی و با استفاده از یک هدفون مناسب گوش کنید، به شکل بهتری از انجام ورزش لذت می‌برید. در حال حاضر هدفون‌های مختلفی در بازار وجود دارند، اما هدفون‌های بی‌سیم و بلوتوثی گزینه‌های جذاب‌تری هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون نیا  به حمل گوشی هوشمند با دست، فایل صوتی مورد علاقه را گوش کنید.

 

همچنین دردسرهای پیچیده شدن سیم هدفون را در هنگام ورزش کردن ندارید. به همین دلیل اگر دوست دارید از انجام فعالیت ورزشی در خانه و یا سایر اماکن بیشتر لذت ببرید، می‌توانید با خرید قسطی هدفون بلوتوثی، جذابیت ساعات ورزشی را بیشتر کنید.

 

ساعت هوشمند، همیشه جذاب، همیشه مفید

یکی از گجت‌های جذابی که در حال حاضر به‌وفور یافت می‌شود، ساعت‌های هوشمندی است که برندهای مختلف، انواع متنوعی از آن را تولید می‌کنند. با استفاده از این ساعت‌ها می‌توانید ورزش کنید، کیفیت سلامت خود را در هنگام ورزش ارزیابی کنید و یا اینکه به شکل بهتری به تناسب اندام خود رسیدگی کنید.

 

علاوه بر آن، قابلیت و جذابیت‌های ساعت‌های هوشمند فقط به ورزش و تمرینات سلامتی اختصاص ندارد. با استفاده از این گجت می‌توان شبکه‌های اجتماعی را چک کنید، پیام‌های تلفنی را دریافت کنید و یا در دنیای نامحدود اینترنت، گشت‌وگذار داشت. البته برای اتصال به دنیای جذاب وب، نیاز به بسته اینترنت مناسب و پرسرعت مانند بسته اینترنت ایرانسل غیر مستقیم دارید. در این صورت می‌توانید به شکل کاملی از جذابیت‌های ساعت‌های هوشمند جدید لذت ببرید.

 

این گجت را بپوشید تا بوی عرق ندهید!

شاید تصور کنید که تمامی گجت‌هایی گه تا به حال ابداع شدند،  به شکل یک ابزار مکانیکی سخت باشند و در بهترین حالت امکان اتصال آن‌ها به اینترنت وجود داشته باشد. اما پاتاگونیا، نام گجتی است که می‌توانید آن را در هنگام ورزش بپوشید و احتمال انتشار بوی عرق را تا حد زیادی کاهش دهید.

 

به عبارت دیگر، پاتاگونیا، شبیه به یک لباس ورزشی کاملا سبک است که دوچرخه سواری، کوهنوردی و یا دویدن را لذت‌بخش‌تر می‌کند. همچنین اگر در شرایطی قرار بگیرید که تا چند روز امکان دوش گرفتن نداشته باشید، نگران نباشید؛ زیرا عرق نمی‌کنید و بوی بدی نخواهید داشت.

 

این لباس دارای زیپی در قسمت جلوی لباس است که تهویه مناسب را ایجاد می‌کند. همچنین متریال ساخت آن به شکلی است که رطوبت را دفع می‌کند و به همین دلیل بدون احساس گرمای بیش از حد، عرق نمی‌کنید و به شکل بهتری از فعالیت ورزشی لذت می‌برید.

جذابیت گجت ها و ابزارهای جدید ورزشی به ما کمک می‌کنند که به‌خوبی از وضعیت سلامتی خود در هنگام فعالیت‌های ورزشی اطلاع پیدا کنیم و از انجام آن‌ها بیشتر لذت ببریم. به نظر شما چه گجت‌های دیگری می‌توانند تمرینات ورزشی را بهبود بدهند؟

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋