محمد حسینی

محمد حسینی

من محمد هستم، دانشجو گرافیک در دانشگاه تهران است. حدود 5 سال است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم
 ۲ نفر را دنبال می کند

راهنمای افزایش فروش در اینستاگرام به صورت رایگان

برای داشتن فروش اینستاگرامی لازم است که شما ابتدا نحوه عملکرد اینستاگرام را یاد گرفته و طبق الگوریتم های اینستاگرام به بهترین شکل عمل کنید. توجه داشته باشید که اینستاگرام الگوریتمی را طراحی می کند که بهترین محتوا را به مخاطب خود نشان دهد. در این مقاله آموزشی قصد دارم که بهترین مطالب را با زبان ساده برای شما بازگو کنم.

 

آموزش فروش در اینستاگرام

بر اساس داده های آژانس Omnicore ، 37 درصد از افراد بزرگسال در ایالات متحده از اینستاگرام استفاده می کنند ، که بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام در جهان را تشکیل می دهد ، اما این برنامه دارای کاربری در سراسر جهان می باشد. در آوریل 2020 ، Statista فهرستی از کشورهایی را که بیشترین تعداد مخاطبان اینستاگرام را دارند منتشر کرد:

  • ایالات متحده (120 میلیون)
  • هند (88 میلیون)
  • برزیل (82 میلیون)
  • اندونزی (64 میلیون)
  • روسیه (46 میلیون)
  • ترکیه (39 میلیون)
  • ژاپن (31 میلیون)
  • مکزیک (26 میلیون)
  • انگلستان (25 میلیون)
  • آلمان (22 میلیون)
  • ایتالیا (21 میلیون)
  • فرانسه (19 میلیون)

صاحبان مشاغل که می خواهند توان و قدرت فروش خود با بهبود بخشیده و دامنه فعالیت خود را گسترش دهند ، نباید از مزایای فروش در اینستاگرام غافل شوند. با توجه به تعداد زیادی از افراد که هر روز وارد پلت فرم اشتراک گذاری عکس و فیلم می شوند ، جای تعجب نیست که چرا مشاغل از فرصتی برای تسخیر بازارهای هدف با استفاده از دستگاه های تلفن هوشمند استفاده می کنند. سیاست های فروش در اینستاگرام را به شرح زیر می توان بیان کرد.

 

  1. با جامعه هدف خود ارتباط یرقرار کنید

به گفته HootSuite ، بیش از 928.5 میلیون نفر از طریق تبلیغات اینستاگرام قابل دسترسی می باشند. علاوه بر این ، اعتقاد بر این است که 90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل از یک حساب تجاری برخوردار هستند. دانش جمعیت شناسی علمی است که می تواند توانایی شما در ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثر و قدرتمند در اینستاگرام که به سرنخ ها و در نهایت درآمد فروش تبدیل شود کمک نماید.

صرف نظر از گروههای سنی که در صنعت کسب و کار هدف آن شناسایی گروههای سنی خاص و مخاطب خود می باشد، اینستاگرام دارای پایگاه کاربری متنوعی است و این ابزار را برای هر کارآفرین یا برند اجرایی کرده است. مرکز تحقیقاتی پیو سن جمعیت کاربران اینستاگرام در ایالات متحده را مورد بررسی قرار داد و نتایج نشان می دهد که درصد جمعیتی که از اینستاگرام بر اساس گروه سنی استفاده کرده اند متنوع می باشد:

  • سنین 18 تا 24 سال: 75 درصد
  • سن 25 تا 29: 57
  • سن 30-49: 47
  • سن 50-64: 23
  • سن 65 سال به بالا: 8

 

  1. تعامل واقعی با مشتریان خود ایجاد کنید

تعامل و ارتباط درست، کلیدی است تا مخاطبان خود را به آنچه ارسال و در اینستاگرام می فروشید علاقه مند کنید. بر اساس Brand Watch ، مشارکت برند در اینستاگرام 10 برابر بهتر از فیس بوک ، 54 برابر بهتر از پینترست و 84 برابر بهتر از توییتر است.

به خاطر داشته باشید که جذب فالوور تنها مرحله در فروش اینستاگرامی نیست، بلکه ارتباط درست با آنها است که فروش شما را را چندین برابر می کند. شما می توانید این کار را از طریق پست های اینستاگرامی جذاب و معنی دار، استوری های اینستاگرام و ویدئوهای نمایش داده شده در صفحات مربوطه به انجام رسانید.

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که فالوورهای خود را از طریق استوری ها ، هشتگ ها، تصاویر ، ویدیو و IGTV درگیر تیلیغات و محصولات خود نمائید. سعی کنید از این ابزارها به درستی استفاده کنید و مشتریان خود را درگیر محتوای به اشتراک گذاشته شده خود نمایید چراکه این امر منجر به افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش بیشتر تعاملات شما با فالوورهایتان می شود.

 

برای مطالعه کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید

https://www.digi-members.com/instagram-sell-tricks

محمد حسینی
محمد حسینی من محمد هستم، دانشجو گرافیک در دانشگاه تهران است. حدود 5 سال است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋