آیا می خواهید تعامل اینستاگرام خود را در سال 2022 افزایش دهید؟
از ایجاد الگوهای رفتاری گرفته تا میزبانی هدایا - تاکتیکهای زیادی برای تعامل با جامعه و مشاهده شاخصهای شما وجود دارد.
برای شروع آماده اید؟ در اینجا 3 روش آزمایش شده برای افزایش نرخ تعامل کاربران اینستاگرام خود در سال 2022 آورده شده است:
استیکرها در استوری اینستاگرام ممکن است به شما کمک کنند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
Call to Actions را در کپشن و استوری خود به کار ببرید
اطلاعات ارزشمندی را در پست های اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید
استیکرهای استوری اینستاگرام راهی عالی برای تشویق فالوورهای شما به تعامل با شما هستند که به نوبه خود به ایجادو جذب یک فالوور وفادار کمک می کند که احساس می کند با برند شما مرتبط است.
در استوریها، تعدادی گیف و ابزارک برای استفاده مانند نظرسنجی، سؤال، شمارش معکوس، آزمونها و اسلایدرهای شکلک وجود دارد که میتوان چند مورد از این ابزارک های باشد، به کمک این ابزارک ها میتوانید استوری های خود را منبع اصلی افزایش نرخ تعامل پیج خود کنید.
خرید ویو استوری اینستاگرام یک روشی قدیمی برای افزایش نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما است، اگر به فکر افزایش ویو استوری خود هستید، بهتر است که از یک سایت معتبر این کار را انجام دهید.
یکی از جذاب ترین کاربردهای استیکرهای استوری اینستاگرام، سوال است.
استیکر سوالات استوری اینستاگرام به شما امکان می دهد با فالوورهای خود گفتگوی مستقیم داشته باشید. می توانید از فالوورهای خود بخواهید در مورد یک موضوع خاص از شما سؤال بپرسند یا می توانید به طور کامل بحث را باز کنید.
یکی از راه هایی که می توانید از استیکر استفاده کنید، (برای من چیزی بنویسید).
روندی که در اوایل دهه 2000 در Reddit محبوب شد، به شدت به صحنه استوری اینستاگرام راه پیدا کرد.
از این که چقدر از این جعبه سوالات کوچک ساده به دست می آورید، شگفت زده خواهید شد. کاربران اینستاگرام دوست دارند احساس کنند که بخشی از چیزی بزرگتر هستند. و باز کردن زمین برای پاسخ دادن به سؤالات آنها راهی عالی برای انجام این کار است.
هنگامی که تمام سوالات را جمع آوری کردید، فراموش نکنید که برای پاسخ به آنها به داستان های خود بروید.
هر بار که یکی از فالوورهای شما با استیکر تعامل می کند، به عنوان تعامل به حساب می آید! بنابراین، چرا روی یک استیکر در استوری بعدی اینستاگرام خود ضربه نزنید؟
Call to actions (CTA) همچنان در طول زمان بهترین ترفند برای افزایش نرخ تعامل است.
گنجاندن یک CTA، به طور خاص، یک سوال مستقیم، در کپشن شما راهی مطمئن برای جذب بیشتر فالوور اینستاگرام می باشد.
اما مطمئن باشید که یک سوال مرتبط و درستی میپرسید.
البته نباید کاری کنید که مردم فکر کنند فقط دنبال افزایش نرخ تعامل پیج خود هستید. باید این کار شما مفید و حرفه ای باشد.
برای مثال، اگر از خود تو محیط کار سلفی ارسال کنید و از فالوورهای خود بپرسید که غذای مورد علاقه آنها چیست، ممکن است این عمل چندان تاثیر گذار نباشد.
اگر شما یک حکایت واقعی ارائه دهید و آن را با یک سوال مرتبط دنبال کنید، احتمالاً جامعه شما در نظرات شما پاسخ می دهد.
مثلا به دلیل نزیگی به نمایشگاه کتاب، یا هفته کتاب خوانی می توانید در چند مرحله در مورد انتخاب کتاب و کتاب هایی که خوانده اند ارتباط برقرار کنید.
شما می توانید با پرسیدن سوال از فالوورهای خود راهنمایی بگیرید. میتوانید به دنبال مشاوره باشید، توصیههایی (برای رستورانها، مکانهای تعطیلات، یا رمانها) ارائه دهید، یا در مورد نوع مطالبی که میخواهند از شما ببینند پرس و جو کنید.
مخاطبان خود را تشویق کنید تا روی پیوند موجود در بیو اینستاگرام شما به عنوان یک استراتژی دیگر برای افزایش تعامل با CTA کلیک کنند.
پست کروسل یک معدن طلای ارزشمند است.
پست های کروسل اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا حداکثر 10 تصویر، ویدئو و گرافیک متنی را در یک پست با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
چه به اشتراک گذاری محتوای آموزشی باشد و چه حمایت از یک هدف اجتماعی، پست های کروسل که نوعی ارزش ارائه می دهند می توانند به افزایش ذخیره و اشتراک گذاری کمک کنند.
در مورد آن فکر کنید: هر اسلاید در پست کروسل به شما فرصتی برای ایجاد تعامل است - این یک نوع معامله 10 به 1 است.
پاسخ ها