کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

چگونه می ‌توانیم بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را تشخیص دهیم؟



برای تعیین بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام، ابتدا باید به دقت به حوزه فعالیت خود توجه کنیم. برای افزایش تعامل کاربران در صفحه خود، مهم است که بهترین زمان ارسال پست را شناسایی کنیم. اگر این کار را به خوبی انجام دهیم، پست ‌های مان بیشتر مشاهده خواهند شد، فالوورهای بیشتری جذب می ‌کنیم و در نهایت وارد بخش "اکسپلور" می شویم. در این مقاله به طور جامع درباره اهمیت زمان ارسال پست در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. همچنین برای ارائه اطلاعات کاربردی تر، زمان ارسال پست برای انواع کسب و کارها به صورت جداگانه توضیح داده می‌ شود.


چرا زمان ارسال پست در اینستاگرام مهم است؟ برای یافتن بهترین زمان ارسال، باید بدانیم که کاربران ما در چه زمان‌ هایی بیشترین حضور آنلاین را دارند. بسیاری از کاربران انتظار دارند تا پست‌ های محبوبشان منتشر شوند. اگر به این موضوع توجه نکنیم، بدون شک از رقبای خود عقب خواهیم ماند. اگر هم که در ابتدای راه هستیم، بهتر است مقاله "10 راه کسب درآمد از اینستاگرام" را نیز مطالعه کنیم.


بعد از انتشار پست در اینستاگرام، تعاملاتی مانند لایک و کامنت بسیار اهمیت دارد. در ابتدا، تنها چند درصد از فالوورهای فعال صفحه پست را مشاهده می ‌کنند. سپس با توجه به تعامل این افراد با صفحه ما، اینستاگرام تصمیم می ‌گیرد پست را به دیگران نشان دهد. نکته مهم این است که اگر در ابتدای ارسال، فالوورها بیشتر آنلاین باشند، با توجه به تعاملات بهتر با پست، اینستاگرام تصمیم می ‌گیرد پست را به افراد بیشتری نمایش دهد. پست‌ هایی که در ساعات اولیه ارسال، تعاملات زیادی از کاربران دریافت کنند، به احتمال زیاد به بخش "اکسپلور" منتقل می ‌شوند. یک مورد دیگر این است که هر چه پست بیشتری لایک داشته باشد، احتمالاً برای رتبه ‌بندی هشتگ‌ ها در اینستاگرام هم فرصت بیشتری خواهد داشت.


برای تشخیص بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام، به فاکتورهای زیر توجه کنید:


فاکتورهای زیادی وجود دارند که در تعیین زمان ارسال پست‌ها تأثیرگذار هستند. مهم ترین این فاکتورها را در ادامه شرح خواهیم داد:
فالوورهای خود را به دقت بشناسید:
در ابتدا، باید فالوورهای خود را بشناسید. این سوال را از خودتان بپرسید که فالوورهای شما دقیقاً چه کسانی هستند؟ با پاسخ به این سوال، می ‌توانید زمان آزادی که آن ‌ها دارند را تشخیص دهید. افراد برای استفاده از اینستاگرام زمان آزاد خود را انتخاب می‌ کنند، که به سن، شغل و متغیرهای دیگر بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر با افرادی که شغلی دارند ارتباط دارید، بهتر است زمان ارسال پست را در تایم ناهار یا پس از اتمام ساعات کاری انتخاب کنید. برای یافتن اطلاعات فالوورهای خود، در بخش "Insights" اینستاگرام، سن، جنسیت، و مهم‌ تر از همه، زمانی که فالوورهای بیشتری آنلاین هستند را بیابید.
محتوای کاربردی و جذاب منتشر کنید:
همه به دنبال این هستیم که پست ‌های مان پس از انتشار، بیشترین تعداد بازدید را داشته باشند. برای رسیدن به این هدف، لازم است که بهترین زمان ارسال پست را انتخاب کنید. این مسئله به محتوای صفحه شما نیز بستگی دارد. کاربران در زمان‌ های خاصی از روز محتواهای خاصی را می‌ خواهند. به عنوان مثال، اگر می ‌خواهید پستی با محتوای سرگرمی ارسال کنید، بهتر است زمان انتشار آن پس از اتمام ساعات کاری باشد، زیرا افراد دوست دارند با دیدن محتواهای سرگرم ‌کننده از خستگی خود دور شوند. برعکس، برای ارسال پست‌ های آموزشی باید زمان دیگری را انتخاب کنید. پس از اتمام کار، افراد خسته‌ ای هستند و احتمالاً حوصله دیدن پست‌ های آموزشی را ندارند. بنابراین، مهم است که موضوع و محتوای صفحه شما را در نظر بگیرید.

بررسی صفحات رقبا


برای مطالعه پیج‌ های رقبا، بهتر است توجه کنید که زمان انتشار پست‌ ها را نیز بررسی کنید. یک نکته مهم دیگر این است که باید پیج ‌هایی که در زمینه کاری شما بهترین عملکرد را داشته ‌اند، مورد بررسی قرار گیرند. با این کار، می ‌توانید استراتژی آن‌ ها را شناسایی کنید و با بررسی دقیق، زمان ‌های مناسبی که برای انتشار پست انتخاب می ‌کنند را تشخیص دهید. همچنین، مشاهده کنید که زمان انتشار پست‌ های آن‌ها باعث جلب تعداد بیشتری لایک، کامنت و بازدید شده است.
تجربه کنید

برای تشخیص بهترین زمان انتشار در اینستاگرام، علاوه بر بررسی فاکتورهای پیشین، تجربه و خطا نیز کارآمد است. در این روش، پست ‌ها را در زمان‌ ها و ساعات مختلف منتشر کنید و پس از مدتی با توجه به تعامل کاربران و بازدیدهای پست ‌ها، بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام را مشخص کنید.

بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام

براساس اطلاعات حاصل شده تاکنون، برخی از بازه‌ های زمانی مناسب برای انتشار پست در اینستاگرام عبارتند از:
از ساعت 7 تا 9 صبح: در این بازه، کاربران تازه از خواب بیدار شده و به چک کردن گوشی و اینستاگرام می ‌پردازند.
از ساعت 11 تا 14 بعد از ظهر: افراد در این ساعات مشغول استراحت یا ناهار خوردن هستند و بیشتر فرصت برای چک کردن اینستاگرام دارند.
از ساعت 17 تا 19 عصر: این ساعات مناسب برای انتشار پست‌ های طنز و سرگرم‌ کننده است، زیرا افراد در حال بازگشت از کار هستند.
از ساعت 21 تا 1 نیمه شب: این بازه زمانی مؤثرترین زمان برای انتشار پست است، زیرا بسیاری از افراد در این زمان استراحت می‌ کنند و بیشترین تعداد بیننده را دارد. این ساعات برای انتشار پست‌ های ویدئویی و محتواهای جذاب بسیار مناسب هستند. اگر مخاطبان اصلی شما آقایان هستند، این بازه زمانی را حتماً در نظر بگیرید.
 

منبع: بهترن زمان برای انتشار پست در اینستاگرام

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋