bbwe021

bbwe021

رفع بوی بد فاضلاب در سه سوت !!

بوی بد فاضلاب

 

یکی از بدترین مشکلاتی که می تواند در ساختمان به وجود بیاید  پیچیدن بوی بد فاضلاب درون ساختمان می باشد .

تصور کنید که چقدر شرم‌آور است شما مهمان داشته باشید و بوی بد فاضلاب درون منزلتان پیچیده باشد . اما نگران نباشید در این مطلب تا حد امکان روش های رفع بوی بد فاضلاب  را برای شما ذکر می کنیم.

پیچیدن بوی بد فاضلاب درون ساختمان یا منزلتان و از بین بردن این بوی بد یکی از معضلات و مشکلات اساسی در ساختمان به شمار می آید .

بوی بد فاضلاب از کجاست ؟

قبل از اینکه اقدام به رفع بوی بد فاضلاب و از بین بردن آن کنید باید ابتدا محل انتشار بوی بد فاضلاب را پیدا کنید آیا این بوی بد فاضلاب از سینک آشپزخانه و یا کفشی آشپزخانه است و یا از حمام و توالت ایرانی و فرنگی شما این بود منتشر می‌شود ؟

معمولا بوی بد فاضلاب زمانی که درون ساختمان به وجود می آید در محلی که عامل به وجود آمدن بوی بده فاضلاب است بیشتر به مشام خواهد رسید .

پس اگر به دنبال محل انتشار بوی بد فاضلاب می گردید آنجایی که این بود بیشتر از  سایر نقاط احساس می شود همان جا محل انتشار بوی بد فاضلاب می باشد .

زمانی که محل انتشار بوی بد فاضلاب و پیدا کردید راهکارهای زیادی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب از جمله لوله بازکنی بلوار دادمان وجود دارد .

 

رفع بوی بد فاضلاب با اسید،هرگز!!

توجه کنید که برای رفع بوی بد فاضلاب هرگز نباید از اسیدهای لوله بازکن و اسید های شیمیایی استفاده کنید چرا که این موضوع حتی باعث می شود که مشکل بوی بد فاضلاب شما در بعضی از مواقع بیشتر نیز بشود.

به جای استفاده از اسید های شیمیایی محلول های خانگی را که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم استفاده کنید و تاثیر مستقیم آن را بر روی رفع بوی بد فاضلاب ببینید .

در ادامه با یکدیگر ترفندهایی را برای رفع بوی بد فاضلاب می‌خوانیم که هر یک متناسب با محل به وجود آمدن این مشکل قابل اجراست .

استفاده از جوش شیرین و سرکه و آب جوش برای رفع بوی فاضلاب

یکی از محلول هایی که برای رفع بوی بد فاضلاب درون ساختمان به وجود می‌آید و از آن استفاده می شود استفاده از ترکیب آب به همراه سرکه و جوش شیرین می باشد .

برای درست کردن این محلول کافی است که مقداری سرکه به همراه جوش شیرین درون لوله فاضلاب بریزید و یک مدت زمان کوتاهی را برای اثر بخشی این مواد  صبر کنید .

بعد از گذشت ۳۰ دقیقه می توانید آب جوش آب و درون لوله فاضلاب بریزید .

این یکی از روش های رفع بوی بد فاضلاب است و در مکانهایی مانند آشپزخانه یا حمام و سرویس بهداشتی نیز تاثیر گذار است .

 

محلول شوینده ، جوش شیرین و آب جوش از بین برنده بوی بد فاضلاب

یکی دیگر از روش های رفع بوی بد فاضلاب استفاده از محلول مواد شوینده (تاید) به همراه جوش شیرین و آب جوش می باشد .

برای استفاده از این محلول کافی است که مقداری از مواد شوینده را به همراه آب و جوش شیرین درون یکدیگر حل کنید و به داخل لوله فاضلاب بریزید .

توجه کنید که آب  باید جوش باشد تا اثر بخشی کامل و مناسبی را داشته باشند . این روش نیز یکی دیگر از روش های رفع بوی بد فاضلاب است که برای اکثر نقاط منزل و ساختمان کاربرد دارد .

 گاهی اوقات بوی بد فاضلاب نشان دهنده یک مشکل درون ساختمان شما و درون منزل شما می باشد.

گرفتگی لوله فاضلاب علت بوی بد فاضلاب

  بوی بد فاضلاب یکی از نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب و مسدود شدن مسیر آب فاضلاب می باشد.

هنگامی که بوی بد فاضلاب به وجود می‌آید ممکن است که این بود به دلیل وجود رسوبات و پسماند ها درون لوله فاضلاب باشد چه خبر از گرفتگی لوله فاضلاب شما میدهد .

اگر از روش های بالا برای رفع بوی بد فاضلاب کمک گرفتید و این مشکل شما را برطرف نکرد بدانید که گرفتگی لوله فاضلاب درون ساختمان و یا منزل شما به وجود آمده است .

تنها راه حل برطرف کردن این بوی بد فاضلاب بر اثر گرفتگی لوله فاضلاب می باشد کمک گرفتن از خدمات لوله بازکنی است .

در این زمان  هنگامی که شما از خدمات لوله بازکنی استفاده می‌کنیم استادکاران لوله باز از طریق کمک گرفتن از ابزار ها مانند دستگاه ژنراتور و فنر برقی می توانند تمامی رسوبات و جرم های درون لوله فاضلاب که باعث گرفتگی لوله فاضلاب و به وجود آمدن بوی بد فاضلاب شده اند را از بین ببرند .

پس از استفاده از خدمات لوله بازکنی شما متوجه رفع بوی بد فاضلاب خواهید شد .

 

علت گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله فاضلاب معمولاً به دلایل مختلفی به وجود می آید در برخی از اوقات ریختن مصالح ساختمانی به درون لوله فاضلاب باعث مسدود شدن و گرفتگی لوله فاضلاب خواهد شد که در این صورت شما به رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان نیاز دارید.

در برخی از مواقع دیگر هم ریختن پسماندهای غذایی مانند تفاله چای یا خرده برنج و یا پودر قهوه استفاده شده درون لوله فاضلاب به همراه روغن و چربی باعث ایجاد رسوبات درون لوله فاضلاب می کند .

اگر از روش های بالا استفاده کردید و مشکل شما برطرف شد پیشنهاد میکنیم که بلافاصله با یک استاد کار خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تماس بگیرید تا مشکل شما را بررسی و سپس اقدام به رفع آن کند . 

در این مقاله سعی کردیم شما را با علت بوی بد فاضلاب و روش های رفع بوی بد فاضلاب آشنا کنیم . امیدواریم که با استفاده از روش های بالا  برای شما نام بردیم مشکل شما کاملاً برطرف شود .

اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و یا استفاده از خدمات رفع بوی بد فاضلاب داشتید می توانید تنها از استاد کاران مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران کمک بگیرید و مشکل خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنید . 

bbwe021
bbwe021

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋