bbwe021

bbwe021

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب

 

 

گرفتگی لوله فاضلاب

یکی از مشکلاتی که در ساختمان به وجود می‌آید و بسیار آزاردهنده می باشد گرفتگی لوله فاضلاب است. گرفتگی لوله فاضلاب زمانی به وجود می‌آید که مسیر لوله فاضلاب و مسیر آب لوله فاضلاب مسدود شده باشد. گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است در هر مکانی در واقع در تمامی نقاط منزل مانند توالت ایرانی و توالت فرنگی و آشپزخانه یا حمام و یا سایر نقاط مانند پارکینگ یا کف شوی پشت بام ممکن است گرفتگی لوله فاضلاب به وجود بیاید. قطعاً بسیاری از ما می دانیم که تنها راه حل رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب استفاده از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی است اما برخی از مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب جزئی هستند و می توانید در خانه و با روش‌هایی که امروز در این مقاله می خوانید برطرف شوند.

 همانطور که گفتیم باید به این نکته توجه کنید که زمانی که با گرفتگی لوله فاضلاب روبرو شدید بهتر است که از خدمات لوله بازکنی استفاده کنیم اما قبل از آن موارد و روش‌هایی که در زیر به شما می گویم را امتحان کنید اگر جواب دهد و گرفتگی لوله فاضلاب شما جزئی باشد مشکل شما برطرف می‌شود اما اگر با این روش ها مشکل شما برطرف نشد باید از خدمات لوله بازکنی کمک بگیرید.

 گرفتگی لوله فاضلاب علائم مشخصی دارد که قطعاً همه ما با این علائم آشنا است عواملی مانند:

  •  تخلیه نشدن آب
  • کند تخلیه شدن آب
  • برگشت آب بالا زدن آب
  • پیچیدن بوی بد فاضلاب در محیط

تمامی این موارد نشان می دهد که لوله های فاضلاب  منزل یا محل کار شما دچار گرفتگی شده است. ممکن است که با این حال مشکلی برای شما به وجود نیامده باشد اما قطعاً در یکی دو روز پس از به وجود آمدن این علائم گرفتگی لوله فاضلاب به طور کامل به وجود می آید.

 

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب

ما در اینجا ترفندها و روش هایی از بهترین راه و روش ها برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در خانه را به شما یاد می دهیم برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب اگر مشکل شما جزئی و کوچک باشد تمامی این موارد کارساز هستند .

یکی از مواردی که در شستشوی لوله فاضلاب و پاک کردن رسوبات در آن موثر است استفاده از شوینده ها و آب گرم می باشد و همین جهت مقداری پودر شوینده یا مایع شوینده را درون آب بسیار گرم و آب جوش حل کنید و سپس آن را داخل لوله فاضلاب بریزید . پس از اینکه این عمل را انجام دادید بلا مجدداً آب جوش را درون لوله فاضلاب بریزید . این کار باعث می شود تا چربی هایی که درون لوله فاضلاب قرار دارند و یا رسوبات که درون لوله فاضلاب به وجود آمدند تا حد بسیار قابل قبولی برطرف شود .

رفع گرفتگی لوله فاضلاب

 مخلوط سرکه و جوش شیرین نیز برای شستشو و رفع گرفتگی لوله فاضلاب بسیار کارآمد است و همین جهت یک سوم فنجان جوش شیرین را با یک سوم فنجان سرکه با یکدیگر مخلوط کنید و  داخل لوله فاضلاب بریزید. اگر از مقدار که گفته شد بیشتر هم شد هیچ مشکلی به وجود نمی آید. پس از ۳۰ دقیقه آب جوش را به درون لوله فاضلاب بریزید.

 این روش بسیار موثر که می‌تواند کارآمد باشد استفاده از جاروبرقی های معروف جارو برقی تر و خشک می باشد البته این مورد را برای امتحان کردن توصیه نمی کنیم.

 اگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب سینک آشپزخانه شده‌اید و یا سینک آشپزخانه شما تخلیه آب را به صورت بسیار کند و آرام انجام می دهد ، قبل از اینکه به سراغ لوله فاضلاب آشپزخانه بروید سیفون یا همان لوله های سفید یا طوسی رنگ زیر سینک آشپزخانه را بررسی کنید. در برخی از اوقات سیفون ظرفشویی یا روشویی  جرم بستن آن ها باعث می‌شود که تخلیه آب به صورت کند و آرام انجام شود و شما فکر کنید که دچار گرفتگی لوله فاضلاب شده اید.

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران

آیا روش هایی که در بالا گفتیم اثرگذاری در رفع گرفتگی لوله فاضلاب ندارند؟ در چنین شرایطی نشان می‌دهد که گرفتگی لوله فاضلاب بسیار شدید است . هر زمان که با این مشکل روبرو شدید و دچار گرفتگی شدید لوله فاضلاب شدید بهتر است که بدانید بهترین و تضمینی ترین روش از بین بردن گرفتگی لوله فاضلاب فقط و فقط استفاده از خدمات لوله بازکنی می باشد . خدمات لوله بازکنی که ارائه می‌شود یک استاد کار با تجربه جهت باز کردن لوله توسط دستگاه ژنراتور و فن های برقی مشکل شما را به صورت کاملاً تضمینی برطرف می‌کند .

توصیه می‌کنیم به جهت پیشگیری و یا رفع گرفتگی لوله فاضلاب هرگز از اسید ها و لوله بازکن هایی که در فروشگاه ها به فروش می رسد استفاده نکنید . این اسیدها هم باعث آسیب به سیستم لوله کشی فاضلاب و باز شدن درز لوله ها و سوراخ شدن آنها می کند و هم باعث آسیب به فرد مصرف کننده میشود.

منبع : خدمات تاسیسات غرب تهران | https://www.khadamatthehran.ir/

bbwe021
bbwe021

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋