برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

نگاهی به مهم ترین ویژگی های هوشمند اپل در آیفون 16

نگاهی به مهم‌ترین قابلیت‌های Apple Intelligence روی آیفون ۱۶

هرآنچه که درباره هوش مصنوعی آیفون ۱۶ باید بدانید را در ادامه می‌خوانید.

اپل برای رونمایی از سری آیفون ۱۶، اعلام کرد که آیفون‌های تازه‌نفس خود را از پایه براساس هوش مصنوعی اختصاصی‌اش موسوم‌به «Apple Intelligence» توسعه داده تا حداکثر کارایی و بهره‌وری را روی پرچمداران جدیدش به‌ارمغان بیاورد. در ادامه با مهم‌ترین قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل روی آیفون ۱۶ اپل آشنا می‌شویم.

برای آشنایی با سایر اعضای خانواده آیفون ۱۶، از جمله آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس، با دیجیاتو همراه باشید.

هوش مصنوعی اپل؛ قلب تپنده خانواده آیفون ۱۶

هوش مصنوعی اپل

اپل برای به‌کارگیری هوش مصنوعی نوآورانه خود روی نسل جدید آیفون، از قدرتمندترین سری چیپست‌های اختصاصی‌اش یعنی Apple A18 استفاده کرده تا برای ارائه بهترین عملکرد دست باز داشته باشد. با این هوش مصنوعی، می‌توانید تنها با نوشتن کلماتی که در ذهن دارید، اموجی جدیدی را روی آیفون خود خلق کنید. با این قابلیت، در مکالمات و صحبت‌های روزمره خود اموجی‌های جدید و متفاوتی را خواهید داشت. اپل حتی مولد تصویر اختصاصی را براساس مدل‌های زبانی مطرح جهان به‌کار گرفته که ظاهراً کیفیت و عملکرد رضایت‌بخشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل روی آیفون ۱۶ حتی امکان تولید ویدیوهای کوتاه را هم دارید.

به‌جز این موارد اپل برای افزایش کارایی آیفون‌های تازه‌واردش، قابلیت خلاصه‌سازی ایمیل، اعلانات و پیام‌ها را هم ارائه می‌دهد تا حداکثر صرفه‌جویی در زمان برای کاربران به‌عمل آید. همچنین سیری نیز نسبت‌به قبل متحول شده و با آگاهی از محتوای روی صفحه، قابلیت تحلیل و بررسی اتفاقات پیرامون را خواهد داشت. به‌همین‌ترتیب اطلاعات ارائه‌شده توسط این دستیار صوتی حالا بیش‌از پیش قابل‌اتکا هستند. انتقال سریع اطلاعات و برنامه‌ریزی دقیق در اپ تقویم نیز کاربردهای هوش مصنوعی اپل را گسترده‌تر خواهد کرد. اپل اعلام کرده که پشتیبانی از زبان‌های بیشتر را به‌زودی برای هوش مصنوعی اختصاصی‌اش منتشر می‌کند.

هوش مصنوعی اپل

دیگر ویژگی کلیدی اپل اینتلیجنس نیز به عملکرد گوگل لنز شباهت دارد؛ چراکه با این بخش از هوش مصنوعی اپل، توانایی شناسایی و جستجو پیرامون اشیاء اطراف خود را خواهید داشت. به‌عنوان مثال، با گرفتن عکسی از یک سگ می‌توانید نژاد آن‌را ازطریق این هوش مصنوعی پیدا کنید. کوپرتینویی‌ها تصریح کردند که استفاده از هوش مصنوعی اپل اینتلیجنس کاملاً امن بوده و اطلاعات شما حین استفاده از این سرویس با خود اپل به‌اشتراک گذاشته نخواهد شد. علاوه‌براین، اپل برای پردازش درخواست‌های کاربران هوش مصنوعی آیفون، سرورهای اختصاصی با انرژی تجدید‌پذیر را در نظر گرفته است.

اسپانسر رویداد معرفی آیفون ۱۶ دیجیاتو، میلی‌گلد است؛ میلی؛ اپلیکیشن خرید و فروش طلای آب شده

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋