گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۴ نفر دنبال می شود

اپل از ویژگی های جدید AirPods رونمایی کرد: تمرکز بر سلامت شنوایی و شخصی سازی صدا

اپل از قابلیت‌های جدید ایرپادز رونمایی کرد:  تمرکز بر حفظ سلامت شنوایی و شخصی‌سازی صدا

کوپرتینویی‌ها حین رویداد «It's Glowtime» و در خلال بخش ایرپادز خود، قابلیت‌های جدید و تازه‌ای را برای این سری محصولات خود ارائه داد. این ویژگی‌ها که برای ایرپادزهای قبلی اپل نیز در نظر گرفته شده‌اند، ...

کوپرتینویی‌ها حین رویداد «It's Glowtime» و در خلال بخش ایرپادز خود، قابلیت‌های جدید و تازه‌ای را برای این سری محصولات خود ارائه داد. این ویژگی‌ها که برای ایرپادزهای قبلی اپل نیز در نظر گرفته شده‌اند، هدفون‌های کاملاً بی‌سیم اپل ایرپادز را به محصولاتی کاربردی‌تر بدل می‌کنند.

اپل ایرپادز خود را به ابزار شنوایی‌سنجی بدل می‌کند

قابلیت‌های جدید اپل ایرپادز

اپل پس‌از رونمایی از نسل جدید ایرپادز موسوم به Airpods 4، به قابلیت‌های جدید هدفون‌های خود نیز پرداخت. کوپرتینویی‌ها باور دارند که اختلال شنوایی مستقیماً روی زندگی افراد تأثیر می‌گذارد و البته برخی افراد شاید از این اختلال خبردار نباشند؛ جالب این‌که ۱.۵ میلیارد نفر از جمعیت جهان دچار کم‌شنوایی هستند. به‌همین‌ترتیب، اپل ویژگی‌های جدید سلامتی مخصوص ایرپادز خود را ارائه داده تا کاربران با سهولت بیشتری از این مشکل مطلع شوند.

باتوجه به تمام این موارد، کوپرتینویی‌ها از سه ویژگی جدید مخصوص این سری محصولات خود رونمایی کرده‌اند: پیشگیری، آگاهی و مساعدت. قابلیت محافظت از شنوایی ایرپادز اپل، یکی از امکانات جدید هدفون‌های بی‌سیم این برند به‌شمار می‌آید که می‌تواند در حفظ سلامت شنوایی کاربران مؤثر واقع شود.

علاوه‌براین، ویژگی سلامتی دیگری هم برای ایرپادزها از راه رسیده است. با این قابلیت، می‌توانید سلامت شنوایی خود را زیر ذره‌بین برده و بررسی کنید. به‌گفته اپل، حدود ۸۰ درصد بزرگسالان در پنج سال گذشته تست شنوایی را پشت سر نگذاشته‌اند و همین سبب شده تا اکثر افراد از عملکرد گوش‌های خود بی‌اطلاع باشند. اهالی کوپرتینو با افزودن این ویژگی به ایرپادز، نتایج این تست را به‌صورت دقیق در اختیارتان می‌گذارند تا با پزشک متخصص نیز درباره آن مشورت کنید.

یکی دیگر از آمارهایی که اپل با دنبال‌کنندگان رویداد امروز خود به‌اشتراک گذاشت، پیرامون عدم کمک‌رسانی مناسب به افراد دچار اختلال شنوایی بود. به‌گزارش این برند، حدود سه‌چهارم افراد کم‌شنوا در این زمینه پشتیبانی نمی‌شوند و کسی برای یاری کردن آن‌ها پیشگام نیست. اپل باتوجه به این موضوع، عملکردی مشابه‌به سمعک را در ایرپادز تداعی کرده تا با تقویت صدای مخاطب مکالمه، درک و دریافت جملات وی ساده‌تر شود.

در کنار این موارد، پروفایل‌های صدای شخصی‌سازی شده و هوشمند نیز در اختیار کاربران ایرپادز نیز قرار خواهند گرفت. با ترکیب این قابلیت‌ها، حالا رقابت در بازار هدفون‌های کاملاً بی‌سیم برای رقبای اپل ایرپادز سخت‌تر هم می‌شود.

اسپانسر رویداد معرفی آیفون ۱۶ دیجیاتو، میلی‌گلد است؛ میلی؛ اپلیکیشن خرید و فروش طلای آب شده

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋