علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

اپراتورها در آمریکا تحت شرایط خاصی آیفون 16 را رایگان به کاربران می دهند

اپراتورها در آمریکا با شرایط خاص به کاربران آیفون 16 رایگان می‌دهند

مشتریان در ایالات متحده می‌توانند با تعویض دستگاه‌های قدیمی، سری جدید گوشی‌های آیفون را تهیه کنند.

اپل در رویداد «It's Glowtime» گوشی‌های سری آیفون 16 را معرفی کرد و اظهار داشت که پیش‌سفارش این گوشی‌ها از ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) آغاز می‌شود. در همین راستا اپراتورهای مخابراتی ایالات متحده طرح‌های مختلفی را برای پیش‌فروش این گوشی‌ها ارائه کرده‌اند که با کمک بعضی از آن‌ها، علاقه‌مندان می‌توانند آیفون‌های جدید را به رایگان دریافت کنند.

طرح‌های اپراتورهای ایالات متحده برای عرضه سری آیفون 16

به‌گزارش مک‌رومرز، اپراتور «AT&T» آیفون 16 و آیفون 16 پرو را در صورت تحویل گوشی‌های قدیمی خود تحت شرایط خاص و خرید اشتراک این شرکت، به رایگان به علاقه‌مندان تحویل می‌دهد. همچنین خریداران واجد شرایط برای مدل‌های 16 پلاس و 16 پرو مکس نیز به‌ترتیب می‌توانند از حداکثر ۸۳۰ و ۱۰۰۰ دلار تخفیف بهره‌مند شوند. علاوه‌براین، کاربرانی که در طرح «AT&T Fiber» را خریداری کنند، می‌توانند بدون پرداخت هزینه آیفون 16 پرو مکس دریافت کنند. بااین‌حال، هنوز پیشنهادهای این اپراتور برای عرضه اپل واچ سری 10 و اپل واچ اولترا 2 رسماً اعلام نشده است.

سری آیفون 16

اپراتور «T-Mobile» نیز شرایط تقریباً مشابهی را پیش روی خریداران گذاشته است. این اپراتور با دریافت گوشی‌های قدیمی کاربران، آیفون 16 و 16 پرو را به رایگان به کاربران ارائه می‌کند، البته کاربران باید اشتراک Unlimited این اپراتور را داشته باشند. همچنین مشتریان این اپراتور مثل AT&T می‌توانند با تحویل گوشی‌های قدیمی خود آیفون 16 پلاس را با حداکثر ۸۳۰ دلار تخفیف و آیفون 16 پرو مکس را با حداکثر 1000 دلار تخفیف خریداری کنند. علاوه‌براین، طرح‌های دیگری نیز به‌زودی دراین‌باره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین کاربران به‌ازای افزودن هر خط تلفن همراه به طرح‌های «Go5G Next» و «Go5G Plus» از شرکت تی‌موبایل (تا حداکثر ۴ بار)، می‌توانند 200 دلار تخفیف بگیرند. به‌علاوه، مشتریان می‌توانند به‌صورت خانوادگی نیز خرید کنند؛ در این صورت آن‌ها باید چهار دستگاه قدیمی واجد شرایط خود را تعویض کنند و چهار خط جدید با هزینه 25 دلار در ماه از اپراتورها بگیرند تا چهار آیفون جدید را به صورت رایگان دریافت کنند.

اسپانسر رویداد معرفی آیفون ۱۶ دیجیاتو، میلی‌گلد است؛ میلی؛ اپلیکیشن خرید و فروش طلای آب شده

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋