برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

شرکت های چینی، مشتریان سهام خودروسازان ایرانی

شرکت‌های چینی، مشتری سهام خودروسازان ایرانی

دولت مصمم به واگذاری سهام خودروسازان ایرانی است و در این بین خودروسازان چینی مشتری جدی این سهام به حساب می‌آیند.

هم‌زمان با افزایش میزان زیان تجمیعی خودروسازان، بحث واگذاری آن‌ها نیز جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود. در بین اخبار مربوط به عرضه سهام خودروسازان ایرانی، اسامی برخی مشتریان آن‌ها نیز فاش شده است. به گزارش رسانه‌های اقتصادی همچون روزنامه دنیای اقتصاد، شرکت‌های چینی ازجمله مشتریان اصلی سهام خودروسازان ایرانی هستند. دو شرکت چینی چانگان و دانگ فنگ ازجمله مشتریان احتمالی ایران خودرو، پارس خودرو و سایپا هستند.

در این بین احتمال می‌دهیم تا خرید خودروسازان ایرانی توسط دانگ فنگ شانس بیشتری داشته باشد. این خودروساز دولتی چینی یک ابرشرکت به حساب می‌آید و از قدرت مالی بالایی برخوردار است. همچنین به دلیل حضور گزینشی در بازارهای صادراتی، تأثیر کمتری از تحریم‌های اقتصادی ایالات‌متحده می‌بیند. براساس اخبار منتشرشده در رسانه‌های اقتصادی داخلی، دانگ فنگ تصمیم دارد تا سهام شرکت سایپا سیتروئن را خریداری کند. بنابراین احتمال دارد تا در آینده نزدیک خط تولید سایپا کاشان به‌طور کامل در اختیار شرکت دانگ فنگ قرار بگیرد. بنابراین فعالیت دانگ فنگ در بازار ایران، شباهت بسیاری به نحوه فعالیت شرکت چری در کشورمان خواهد داشت.

دولت مصمم به واگذاری سهام خودروسازان ایرانی است

در سوی دیگر چانگان مشتری سهام پارس خودرو است. این خودروساز که زیرمجموعه سایپا به حساب می‌آید، شرایط نامناسبی را سپری می‌کند. پس از آغاز تحریم‌های اقتصادی و توقف تولید محصولات برلیانس، شرایط تولید و فعالیت پارس خودرو با اختلال جدی مواجه شد. پارس خودرو طی سالیان اخیر به تولید کوییک پرداخته است و اکنون در تدارک تولید سهند است که نسخه ارتقایافته ساینا محسوب می‌شود.

واگذاری سهام خودروسازان ایرانی

خصوصی‌سازی صنعت خودرو، بخشی از فرامین هشت‌گانه خودرویی رئیس‌جمهور به شمار می‌آید. گویا دولت تصمیم دارد به هر شکل ممکن خودروسازان زیان‌ده را به فروش برساند و بخشی از هزینه‌های سربار خود را کاهش دهد. همچنین روزنامه دنیای اقتصاد سفر وزیر صمت و معاون اول رییس جمهور به چین را در این موضوع تأثیرگذار تلقی کرده است. مسئولان دولتی هر نوع تفاهم‌نامه یا توافق با چینی‌ها را در راستای سند جامع همکاری ۲۵ساله ایران و چین عنوان کرده‌اند.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋