برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

انتقاد جک دورسی از عملکرد ایلان ماسک در توییتر: شما نباید این شبکه اجتماعی را بخرید

جک دورسی در انتقاد از عملکرد ایلان ماسک در توییتر: نباید این شبکه اجتماعی را می‌خرید

جک دورسی می‌گوید ایلان ماسک نباید معامله خرید توییتر را تکمیل می‌کرد و هیئت‌مدیره هم نباید برای تکمیل معامله به او فشار می‌آورد.

«جک دورسی»، هم‌بنیان‌گذار توییتر که قبلاً از خرید این شرکت توسط ایلان ماسک حمایت کرده بود، حالا آشکارا زبان به انتقاد از شیوه مدیریت این شبکه اجتماعی توسط او گشوده است. دورسی در گفت‌وگویی در پلتفرم بلواسکای اعلام کرد که همه‌چیز رو به وخامت گذاشته است و ماسک اصلاً نباید معامله خرید این شرکت را تکمیل می‌کرد.

شبکه اجتماعی بلواسکای که اخیراً تعداد کاربران آن دوبرابر شده است، در پست‌هایی از جک دورسی پرسیدند که به نظر او آیا ایلان ماسک مدیر مناسبی برای توییتر بوده است یا خیر. مدیرعامل سابق توییتر در پاسخ نوشت: «نه؛ فکر هم نمی‌کنم که او وقتی فهمید زمان‌بندی [تصمیمش] نامناسب بوده است، درست عمل کرده باشد. همچنین فکر نمی‌کنم فشار هیئت‌مدیره برای فروش [توییتر] درست بوده باشد؛ همه‌چیز رو به وخامت گذاشت.»

جک دورسی: ایلان ماسک نباید به معامله توییتر برمی‌گشت

جک دورسی پارسال در همان ابتدا که خبر اقدام ماسک برای خرید توییتر منتشر شده بود، از او به‌عنوان تنها گزینه قابل‌اطمینان برای مدیریت این شبکه اجتماعی یاد کرد. اما حالا مدعی است که وقتی ماسک از این معامله منصرف شد، حتی اگر مجبور می‌شد جریمه یک میلیارد دلاری را بپردازد، نباید دیگر به این معامله برمی‌گشت.

جک دورسی در انتقاد از عملکرد ایلان ماسک در توییتر: نباید این شبکه اجتماعی را می‌خرید

دورسی می‌گوید ماسک تنها راه نجات توییتر از دست کنش‌گران وال استریت و صندوق‌های پوشش ریسک بود که می‌خواستند این شرکت را تصاحب کنند. به باور هم‌بنیان‌گذار توییتر، این شبکه اجتماعی هرگز نمی‌توانست به‌عنوان یک شرکت سهامی عام جان سالم به‌در ببرد. بااین‌حال، او در گذشته گفته بود که این شرکت درواقع بهتر است هیچ مالکی نداشته باشد و به‌عنوان یک پروتکل عمل کند.

هدف دورسی از بنیان‌گذاری پلتفرم بلواسکای همین بوده است. او در سال 2019 این پروژه را راه‌اندازی کرد تا یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز را به‌وجود بیاورد. دورسی در سال 2022 این پلتفرم را به‌عنوان یک موجودیت مستقل واگذار کرد تا به کار خودش ادامه دهد. البته او همچنان در هیئت‌مدیره بلواسکای حضور دارد.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋