دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

ایلان ماسک: پست های من بیشتر از اینکه به آنها کمک کند به مالی X آسیب می رساند

ایلان ماسک: پست‌های من بیشتر از آنکه به وضع مالی ایکس کمک کرده باشد، به آن آسیب زده است

ایلان ماسک در دادگاه اعلام کرد که پست‌های او بیشتر از آنکه به وضعیت مالی ایکس کمک کرده باشد، به آن آسیب زده است.

ایلان ماسک در اظهاراتش در یک پرونده دادگاهی اذعان کرد که پست‌هایش در ایکس بیشتر از اینکه از نظر مالی به این شبکه اجتماعی کمک کرده باشد، به آن آسیب زده است. او در این پرونده به تهمت و افترا علیه یک جوان 22 ساله متهم شده است.

براساس گزارشی که هافینگتون پست از اظهارات ایلان ماسک در دادگاه منتشر کرده است، از مالک ایکس درباره نقل‌قولی در کتاب زندگی‌نامه‌اش سؤال پرسیده شده که گفته بود او تاکنون با حرف‌هایش بارها به خود آسیب زده است. ماسک دراین‌باره توضیح داد: «من احتمالاً بیشتر از آنکه به وضع مالی شرکت کمک کرده باشم، به آن آسیب زده‌ام.»

بااین‌حال، او تأکید کرد که محتوای پست‌هایش را با توجه به منافع مالی خود تنظیم نمی‌کند و در عوض به‌دنبال انتشار موضوعاتی است که برای عموم جالب، مهم یا سرگرم‌کننده تلقی می‌شوند. وکیل ماسک بارها تلاش کرده بود تا رونوشت اظهارات او در دادگاه محرمانه باقی بماند، اما قاضی با درخواست او مخالفت کرد.

ایلان ماسک: پست‌های من بیشتر از آنکه به وضع مالی ایکس کمک کرده باشد، به آن آسیب زده است

ایلان ماسک چرا به دادگاه رفته است؟

ایلان ماسک در این پرونده با شکایت اعاده حیثیت جوانی به‌نام «بن برودی» مواجه شده که ادعا می‌کند مالک ایکس مروج نظریه‌های توطئه علیه او بوده است. برودی می‌گوید ماسک به غلط او را در کشمکشی میان گروه‌های راست افراطی در ایالت اورگان آمریکا دخیل دانسته است.

در آن درگیری‌ها شخصی حضور داشت که از نظر ظاهری شبیه به برودی بود. این اتفاق باعث شد برخی افراد در این شبکه اجتماعی مدعی شوند که این کشمکش ساختگی و برودی مأمور مخفی دولت است. ماسک نیز در این مباحثه حاضر شد و ظاهراً موافق بود که این درگیری یک حادثه ساختگی بوده است. مالک ایکس در نهایت به یکی از این پست‌ها که حاوی ویدیویی از این درگیری‌ها بود پاسخ داد و گفت برودی هم بخشی از این عملیات ساختگی بوده است.

وکیل برودی می‌گوید با توجه به مخاطبان پرشمار اکانت ماسک، پست او توسط میلیون‌ها نفر دیده شده و به آبروی این جوان 22 ساله آسیب زده است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋