آذرخش دکور

آذرخش دکور

تولید کننده و پخش کننده انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی در ایران با بیش از ۱۵ سال تجربه | به وب سایت azarakhshdecor.com مراجعه کنید.
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

معرفی برند هانوفر

هانوفر تولید کننده انواع پارکت لمینت های مناسب برای واحد های مسکونی اداری و تجاری است که با فناوری و تکنولوژی آلمانی ساخته می شود و در کشور ما به تازگی وارد شده است. این کفپوش های با کیفیت بالا علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر برند های آلمانی دارند از کیفیت فوق العاده ای هم بهره مند هستند و طول عمر بسیار بالایی دارند. 

 

تنوع رنگی بالا محصولات هانوفر سبب شده تا شما بتوانید برای مکان های متنوع و برای سبک های دکوری مختلفی خرید خود را انجام دهید. استفاده از مغزی با طول عمر بالا و انعطاف در برابر فشار و ضربه که با تکنولوژی آلمانی تولید شده است علت اصلی دوام بسیار بالای پارکت لمینت های هانوفر به شمار می رود. ساختار اتصالی تایل ها نیز استثنایی بوده و کلیک ها هم راحت جا رفته و هم دوام بسیار زیادی دارند و با فشار بالا نمی شکنند. 

از دیگر مزیت های عمده این برند می توان به عایق بودن تایل ها در برابر حرارت و برودت اشاره کرد و دوام بالایی در برابر دمای بالا دارند که همین امکان نصب کردنشان در واحد هایی که از سیستم گرمایش از کف استفاده می کنند ممکن کرده است. از طرفی آکوستیک بودن تایل ها نصب را برای استودیو ها و سالن های کنفرانس مناسب می کند. .سطح سایشی  AC4 هم که کلاس عمده مدل های ساخته شده توسط این برند است به عنوان پر کاربرد ترین کلاس سایشی شناخته شده و بیشتر مکان ها با رفت و آمد متوسط می توانند از این کلاس استفاده کنند.

آذرخش دکور
آذرخش دکور تولید کننده و پخش کننده انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی در ایران با بیش از ۱۵ سال تجربه | به وب سایت azarakhshdecor.com مراجعه کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋