آذرخش دکور

آذرخش دکور

تولید کننده و پخش کننده انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی در ایران با بیش از ۱۵ سال تجربه | به وب سایت azarakhshdecor.com مراجعه کنید.
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

خرید قسطی کفپوش های پارکت لمینت

محبوب ترین کفپوش هایی که در سال های اخیر در کشور ما بسیار ترند شده است پارکت لمینت ها هستند که در ابتدا تنها نمونه های آلمانی و ترکیه ای آن ها در بازار موجود بود و اکنون خوشبختانه با توجه به تقاضای بالا بازار برند های ایرانی نیز محصولات با کیفیت خود را هم عرضه کرده اند. پارکت لمینت ها در سه کلاس یا سطح سایشی ساخته می شوند البته هر کلاس یک سری زیر مجموعه ها دارد. 

 

کلاس سایشی AC3 از نظر مقاومت ضعیف تر از AC4 و 5 می باشد و سطح پنجم مستحکم ترین است که برای نصب برای رستوران ها و هتل ها و... مناسب است. قیمت سطح 3 ام بسیار مناسب بوده و بهترین گزینه برای خانه های کوچک وکم رفت و آمد می باشد. 

آذرخش دکور بزرگترین ترین عرضه کننده انواع پارکت لمینت

مجموعه آذرخش دکور که بیش از 14 سال است در حوزه دکوراسیون داخلی در حال فعالیت است در حال حاضر بیشترین تنوع مدل پارکت لمینت های ایرانی و خارجی را عرضه می کند و شما می توانید به راحتی به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. قیمت پارکت لمینت ها در آذرخش دکور در نازل ترین سطح خود می باشند و در واقع به قیمت پخش عمده به دست مشتری داده می شوند. 

در ضمن شما می توانید با ثبت نام در وب سایت بای چک به راحتی اقدام به خرید قسطی این کفپوش ها در کنار دیگر محصولات ما کنید. 

آذرخش دکور
آذرخش دکور تولید کننده و پخش کننده انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی در ایران با بیش از ۱۵ سال تجربه | به وب سایت azarakhshdecor.com مراجعه کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋