آیدا دلبند

آیدا دلبند

مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی
 ۱ نفر را دنبال می کند

معرفی برترین های اولین دوره مسابقات ملی گریم دائمی ایران با حضور 300 نفر

معرفی نفرات برتر نخستین مسابقه ملی آرایش دائم ایران با مشارکت 300 نفر

نفرات برتر نخستین مسابقه آرایش دائم ایران که توسط آکادمی مریم حمزه ای و با مشارکت 300 نفر برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش آکادمی مریم حمزه ای ، نخستین دوره از مسابقات ملی آرایش دائم ایران توسط آکادمی مریم حمزه ای برنامه ریزی و با حضور 300 هنرجوی این حوزه در هتل پارسیان اوین برگزار شد.

در این مسابقات که شرکت های  گروه گلرنگ با برند نانسی  و نادیا پرواز  نیز به عنوان حامی مشارکت داشتند، هنرجویان این آکادمی از سراسر کشور در تهران حضور داشتند و در رقابتی نزدیک با انجام آرایش دائم بر روی لاتکس های مخصوص، مورد ارزیابی داوران ایران و بین المللی قرار گرفتند.

در انتهای این داوری که چهره هایی از کشورهای روسیه و برزیل هم در میان آن دیده می شد، زینب یاوری مهر به عنوان نفر نخست، مهدیس پیروزفر به عنوان نفر دوم و زهره یوسفی به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

اهمیت ترویج روحیه خودباوری در بین بانوان

مریم حمزه ای، موسس و مالک این آکادمی که از بانوان توانمند و مطرح در حوزه آرایشی کشور و بخصوص آرایش دائم شناخته می شود، هدف از برگزاری این مسابقه ملی را کمک به ارتقاء توانمندی های بانوان سرزمینمان ایران عنوان و اظهار کرد: یکی از دغدغه های جدی ما در آکادمی ترویج روحیه خود باوری و تلاش برای توانمندسازی بانوان کشورمان ایران است.

حمزه ای در مراسم افتتاح این مسابقات که با استقبال بی نظیر هنرجویان مواجه بود، از ظرفیت های بسیار ایران در بخش آرایشی و وجود استعدادهای بی شمار در این بخش سخن گفت و افزود: بانوان کشور ما در زمینه آرایش بخصوص آرایش دائم از بسیاری کشورها توانمندتر هستند و ما هم در تلاش هستیم با ارائه آموزش به افزایش این توانمندی ها کمک کنیم.

وی یکی از اهداف این مسابقات را شناسایی استعدادها برشمرد و ادامه داد: ایجاد حساس رقابت بین هنرجوها، تشویق به تلاش بیشتر، داشتن هدف مشخص، شناسایی اسعتدادها، سرمایه گذاری روی توانمندی ها و انگیزه آفرینی در بین بانوان از اهدافی است که آکادمی مریم حمزه ای در چشم انداز فعالیت های خود بخصوص این مسابقات دنبال می کند.

بنیان گذار آکادمی مریم حمزه ای تصریح کرد: امروز ما متخصصان حوزه آرایش دائم اینجا دور هم جمع شدیم تا از متدهای روز جهان آگاه شویم و خود را به چالش بکشیم.

حمزه ای درباره هدف خود از برگزاری این مسابقات توضیح داد: یکی از دغدغه های من این بود که سطح کیفی فعالان میکروبلدینگ ایران را با چالش هایی از جنس مسابقه در سطح بین المللی ارتقا بدهیم تا جایی که ایران تبدیل یکی از قطب های آرایش دائم در جهان بشود..

وی با تاکید بر این که «کیفیت حرف اول و آخر را می زند»، گفت: با به چالش کشیدن توانمندی ها خود همواره چیزی به دست می آورید که به هیچ عنوان ممکن نبود با تنهایی در سالن خود کسب کنید.

از محدوده امن خود خارج شوید

بنیانگذار آکادمی مریم حمزه ای، ادامه داد: وقتی من تصمیم می گیرم که در یک چالش شرکت کنم از محدوده امن خارج شده ام چون هر مسابقه مثل یک سفر می ماند، به شخصه بخشی از زندگی من برای شرکت در مسابقات در سفر می‌گذرد؛ پیشتر به عنوان یک شرکت کننده و این سال‌ها هم به عنوان داور و مدرس بین المللی حضور پیدا می کنم.

در بخش دیگر این رویداد، سه کارگاه آموزشی در حوزه میکرو کسب و کار و با هدف توانمندسازی افراد حاضر در مسابقات توسط مدرسین برتر کشور اجرا شد.

کارگاه نخست با موضوع شیوه های حفظ  مشتری توسط محمد لطفی، کارشناس مارکتینگ و برندنیگ، برگزار و به شرکت کنندگان آموزش های تخصصی ارائه شد.

در ادامه، مهدی بدیعی، کارشناس حوزه ارتباط با مشتری آموزش هایی را درباره شناسایی مشتریان ارائه کرد.

آخرین آموزش هم توسط محمد ناطقی کارشناس دیجیتال مارکتینگ با موضوع جذب مشتری ارائه شد.

همچنین در حاشیه نخستین رویداد ملی آرایش دائم دو مسابقه به همراه اهداء جوایز توسط حامیان، کنسرت موسیقی پاپ با حضور هنرمند خوب و مطرح کشورمان ناصر زینعلی و اهداء جایزه یک خودرو کوئیک به برنده مسابقه ای که چندی پیش توسط آکادمی حمزه ای اجرا شده بود، برگزار شد.

آکادمی مریم حمزه‌ای با بیش از ۱۵ سال سابقه تخصصی و تربیت بالغ بر ۱۰ هزار هنرجو، نقش مهمی در صنعت آرایش ایفا کرده و اکنون به عنوان برگزارکننده و اسپانسرشیپ این رویداد بزرگ، به تقویت و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای شرکت‌کنندگان متعهد است.

این آکادمی که توانمندسازی بانوان را جزو اهداف و مسئولیت اجتماعی خود می داند، تلاش دارد با تا برگزاری این مسابقات، ضمن حمایت از بانوان کارآفرین و هنرمند، به افزایش موفقیت زنان ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی، بهبود فضای کسب و کار بانوان و معرفی توانمندی‌های آن‌ها کمک کند.

مسابقات ملی آرایش دائم، فرصت بی‌نظیری برای تبادل تجربه‌ها، یادگیری‌های نوین و ارتقای دانش و مهارت‌های حرفه‌ای خواهد بود. آکادمی مریم حمزه‌ای با برگزاری این رویدادها همچنان به تعهد خود برای بالا بردن استانداردهای صنعت آرایش دائم ادامه می‌دهد.

آیدا دلبند
آیدا دلبند مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋