آیدا دلبند

آیدا دلبند

مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی
 ۱ نفر را دنبال می کند

هتل های اصفهان نزدیک کلیسای وانک

هتل‌های اصفهان نزدیک کلیسای وانک

هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به شهر زیبای اصفهان، یکی از چالش‌های اساسی انتخاب بهترین هتل از میان شمار زیاد هتل های اصفهان است. اصفهان دارای مکان‌ها و جاذبه‌های فراوان است و انتخاب هتلی به این جاذبه‌ها اهمیت بسیاری دارد. در این متن، به شما می‌گوییم که چگونه با کمک علی بابا، رزرو هتل را به یک تجربه آسان و لذت‌بخش تبدیل کنید.

انتخاب بهترین هتل بر اساس موقعیت مکانی

اگر قصد دارید در اصفهان گردش کنید و به دیدن جاذبه‌های مختلفی بروید، اولین گام مهم انتخاب هتل مناسب است. بر اساس فاکتور موقعیت مکانی جاذبه‌ها، می‌توانید هتل های اصفهان  را مقایسه کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا هتلی نزدیک جاذبه‌های تاریخی شهر انتخاب کنید.

برای رزرو هتل عالی قاپو در اصفهان ، می‌توانید روی کمک علی بابا کنید. علی بابا به شما امکان می‌دهد تا به راحتی هتل موردنظر خود را پیدا و اتاق خود را رزرو کنید. شما امکان می‌توانید امکانات، خدمات و قیمت‌ هتل‌های مختلف را مقایسه کنید.

کلیسا و موزه وانک اصفهان

یکی از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی شهر اصفهان، کلیسا و موزه وانک است. وانک در محله جلفا اصفهان واقع شده و این مکان قبلا به عنوان عبادتگاهی برای مسیحیان شهر شناخته می‌شد.

امروزه به عنوان یک موزه دیدنی و زیبا میزبان گردشگران است. معماری کلیسا وانک تلفیقی از سبک‌های ایرانی و ارمنی است و نقاشی‌های خیره‌کننده روی دیوارها و سقف این مکان هنردوستان را شگفت‌زده می‌کند. وانک بزرگ‌ترین کلیسای ایران است و ساخت آن به دوران شاه عباس دوم بازمی‌گردد.

هتل‌های نزدیک به کلیسا و موزه وانک

اگر می‌خواهید در اقامتتان به کلیسا و موزه وانک نزدیک باشید، می توانید از هتل های اصفهان نزدیک به این مکان استفاده کنید. هتل جلفا فقط پنج دقیقه از کلیسا وانک فاصله دارد و با عبور از خیابان مهرداد به آن می‌رسید.

از هتل پارسیان سوئیت با حدود 7 دقیقه رانندگی و عبور از خیابان‌های توحید و ملت، کلیسای وانک را می‌بینید. هتل پارسیان کوثر نیز در مسیر مشابهی است و تنها 7 دقیقه از کلیسای وانک فاصله دارد. اگر به دنبال فضاهای سنتی هستید در اقامتگاه سنتی میناس اصفهان بمانید.

هتل پارسیان کوثر

هتل پارسیان کوثر

هتل ۵ ستاره پارسیان کوثر اصفهان، یکی از جواهرهای گردشگری در دل شهر تاریخی اصفهان است و جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری دارد. این هتل با موقعیتی استثنایی در حاشیه رودخانه زاینده رود و در کنار پل زیبای سی و سه پل واقع شده و از سال ۱۳۵۰ از مسافران و گردشگران شهر اصفهان مهمان‌نوازی می‌کند.

این هتل در ابتدا، با نام هتل شرایتون زیر نظر هتل‌های شرایتون فعالیت می‌کرد و بعد از یک سال به هتل کوروش تغییر نام داد. پس از انقلاب اسلامی نیز این هتل به عنوان یکی از واحدهای گروه هتل‌های پارسیان فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

هتل پارسیان کوثر اصفهان دارای دو فاز قدیمی و جدید است. فاز قدیمی این هتل در یک ساختمان ۷ طبقه و ۱۷۰ واحد اقامتی واقع شده است. از طرفی، فاز جدید هتل به نام ساختمان فیروزه در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و دارای ۵ طبقه و اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با چشم‌اندازهای دل‌انگیز به زاینده رود و باغ مصفا است..

هتل پارسیان کوثر اصفهان با ارائه ۲۲۵ واحد اقامتی در قالب اتاق‌ها و سوئیت‌ها، اقامتی لوکس و شگفت‌آور را برای مهمانان فراهم می‌کند. از جمله امکانات عمومی این هتل می‌توان به رستوران‌های زرین، ایتالیایی، رستوران تابستانی در باغ کنار آب‌نما، سفره‌خانه سنتی سرو، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، پارکینگ طبقاتی مسقف و روباز، کافی‌نت و ... اشاره کرد.

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

هتل پارسیان سوئیت اصفهان با سه ستاره، یکی از هتل‌های قدیمی و معتبر اصفهان است. اگر از پیاده‌روی لذت می‌برید، می‌توانید به راحتی از این هتل خارج شده و در حاشیه سرسبز رودخانه زاینده رود قدم بزنید و از دیدن منظره‌های طبیعی آن لذت ببرید.

این هتل دارای ساختمانی سه طبقه و مجموعه ۵۲ واحد اقامتی است، بعضی از این واحدها چشم‌انداز زیبای زاینده رود را ارائه می‌دهند. با بازسازی و نوسازی این هتل، امکانات رفاهی آن نیز به‌روز شده و از جمله امکانات و خدمات رفاهی هتل پارسیان سوئیت اصفهان می‌توان به تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، یخچال، مینی‌بار، اینترنت بی‌سیم، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، خشک‌شویی، سیستم تهویه مطبوع، کافی‌نت، تاکسی‌سرویس، سالن همایش، آسانسور، روزنامه در لابی، چای‌ساز (بعضی از واحدها)، کافی‌شاپ، رستوران با چشم‌انداز زاینده رود، و پارکینگ عمومی طرف قرارداد اشاره کرد.

هتل جلفا اصفهان؛ آسایش و رفاه در دل تاریخ

هتل دو ستاره جلفا اصفهان در سال ۱۳۵۴ با هدف فراهم کردن یک مکان رفاهی برای مسافران به بهره‌برداری رسید. در سال ۱۳۹۵، این هتل بازسازی و نوسازی را تجربه کرد تا بهترین خدمات را به میهمانان ارائه دهد. هم‌اکنون، هتل جلفا اصفهان با ۶۴ واحد اقامتی در ۳ طبقه، شامل اتاق‌ها و سوئیت‌ها، به مهمانان خود خدمت می‌کند.

از میان امکانات رفاهی این هتل می‌توان به تلفن، تلویزیون، یخچال، اینترنت بی‌سیم (همراه با هزینه)، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، خشک‌شویی، تاکسی سرویس، آسانسور، کافی‌شاپ، رستوران، فروشگاه، آژانس مسافرتی و پارکینگ اشاره کرد.

هتل سنتی میناس اصفهان؛ زیبایی تلفیقی از گذشته و حال

اقامتگاه سنتی میناس اصفهان یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین اقامتگاه‌های سنتی در اصفهان است. تاریخچه این اقامتگاه به حدود ۴۰۰ سال پیش بازمی‌گردد و از بناهای دوره صفویان است. این اقامتگاه در سال ۱۳۹۷ با بازسازی و تجدید نظر کامل به عنوان یک اقامتگاه با ۶ اتاق در دو طبقه به‌روز شد.

حیاط باغ و باصفای این اقامتگاه، زیبایی بیشتری به آن افزوده و امکان نشستن کنار حوض برای لذت بردن از نوشیدنی را فراهم می‌کند. اتاق‌ها در اقامتگاه میناس با تلفیق چیدمان سنتی و امکانات مدرن به مهمانان فرصتی برای تجربه آرامش و اقامت طولانی‌مدت می‌دهند.

سخن آخر

حالا با اطلاعاتی که در اختیار دارید، انتخاب هتل مناسب برای اقامت در اصفهان برای شما آسان‌تر خواهد بود. این شهر دارای هتل‌های متعددی با امکانات و شرایط گوناگون است، بنابراین هر کسی می‌تواند بر اساس نیاز، سلیقه و بودجه خود اقامتگاه مناسبی را انتخاب کند. سفر لذت‌بخشی به اصفهان را تجربه کنید و از تاریخ، فرهنگ و طبیعت این شهر زیبا لذت ببرید.

آیدا دلبند
آیدا دلبند مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋