soroshtajhiz

soroshtajhiz

جاروبرقی صنعتی

نحوه کارکرد جاروبرقی صنعتی

نحوه ی کارکرد جاروبرقی صنعتی نیز معمولا مانند مدل های خانگی این دستگاه می باشد با این تفاوت که این دستگاه ها دارای قدرت بیشتر و ابعاد بزرگ تری هستند که باعث می شود تا بتوانید مسافت های بیشتری را با آنها نظافت کنید. جاروبرقی های صنعتی دارای یک مخزن هستند که درون آن ها فشار منفی ایجاد می شود که باعث می شود تا بتواند گرد و خاک، آب و زباله ها به داخل دستگاه مکیده شود که این کار با استفاده از یک پمپ که در داخل مخزن دستگاه قرار دارد. این دستگاه ها توانایی بالایی در جمع آوری زباله ها دارد که دلیل اصلی آن نیز مخزن بزرگی است که هر یک از مدل های مختلف جاروبرقی صنعتی دارند.

شاخص انتخاب جاروبرقی صنعتی مناسب

انتخاب جاروبرقی صنعتی می تواند یکی از کار های چالش بر انگیزی باشد که هر شخص نتواند این کار را با اطمینان و به خوبی انجام دهد. به همین دلیل توجه کردن به موارد مختلف شاخص انتخاب جاروبرقی صنعتی مناسب می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب ها را برای خود داشته باشید و بتوانید دستگاهی که بیشترین کارایی را برای شما دارد خریداری نمایید. به همین منظور می توانید به موارد زیر توجه کنید تا به این ترتیب با این شاخص ها آشنا شوید.

  1. توان مکنگی جاروبرقی صنعتی
  2. سرعت مکش جاروبرقی صنعتی
  3. تعداد موتور های جاروبرقی صنعتی
  4. نوع جاروبرقی صنعتی
  5. میزان مصرف انرژی جاروبرقی صنعتی
  6. نیاز های و انتظارات شما از جاروبرقی صنعتی

روش‌های بهینه برای نگهداری جاروبرقی صنعتی

هر دستگاهی که خریداری می کنید برای نگهداری به روش های مختلفی نیاز دارد تا به این ترتیب بتوانید به نحو احسنت از آن نگهداری نمایید و تا جای امکان طول عمر مفید دستگاه را نیز افزایش دهید که دچار خرابی های زودرس نشود و نگرانی هایی مانند تعمیرات دستگاه را برای شما ایجاد نکند. دستگاه جاروبرقی صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید از روش های بهینه برای نگهداری جاروبرقی صنعتی استفاده نمایید تا به این ترتیب بتوانید از این دستگاه برای مدت های طولانی استفاده نمایید.

  • پس از هر بار استفاده از جاروبرقی صنعتی، مخزن آن را خالی کنید.
  • فیلترهای جاروبرقی صنعتی را به صورت دوره‌ای بازدید و تعویض کنید.
  • کیسه جاروبرقی را پیش از کامل پر شدن آن عوض کنید.
  • سیم جاروبرقی صنعتی را به صورت دوره‌ای بررسی کنید تا دچار آسیب دیدگی و پارگی نشده باشد.
  • دستگاه را تمیز نگهداری کنید و گرد و غبار آن را پاک کنید.
  • برس جاروبرقی صنعتی را به طور منظم پاک کنید.
  • برای هر نوع بازدید و باز کردن دستگاه، از قطع بودن برق آن اطمینان حاصل کنید.
  • و در نهایت تلاش کنید که هر 6 ماه یا یک سال دستگاه را برای سرویس نزد تعمیرکاری ماهر ببرید تا کوچک ترین مشکلات آن را نیز برای شما بر طرف کند.

https://sorooshtajhiz.ir/product-category/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA%DB%8C/%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C/

soroshtajhiz
soroshtajhiz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋