آوین صنعت ماندگار

آوین صنعت ماندگار

شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

نحوه کار دستگاه اسکرابر صنعتی چگونه است و چطور کار می کند؟

دستگاه اسکرابر صنعتی (زمین شوی) چه کاری انجام می‌دهد؟

اسکرابر صنعتی که به آن زمین شوی برقی یا کفشور صنعتی نیز گفته می‌شود دستگاهی است که برای شستشوی کف واحدهای صنعتی، بیمارستان، فرودگاه، فروشگاه، انبار و کارگاه از آن استفاده می‌شود. شستشوی صحیح و اصولی زمین در تمامی واحدهای صنعتی و غیرصنعتی بسیار مهم است. دلایل زیادی باعث آلودگی محیط می‌شوند که شامل تردد افراد، و ذرات معلق در هوا هستند.

یکی از دلایل کارایی و اثربخشی اسکرابرها در صنایع مختلف، صرفه‌جویی در زمان است. کف شوی برقی جایگزین کارکنان خدماتی می‌شود که وظیفه تمیزکاری کف را برعهده دارند. اما اینجا یک تفاوت عمده وجود دارد، زمانی که کف کارگاه یا انبار از بتن یا کاشی باشد، کارایی اسکرابر بسیار بیشتر از نیروی انسانی خواهد بود. اثربخشی اسکرابر را می‌توان در محیط‌هایی با مساحت بالا به وضوح دید.

برخلاف تجهیزات دستی شستشوی کف، دستگاه اسکرابر صنعتی می‌تواند تمامی شیارهای میکروسکوپی و ماکروسکوپی سطح را که محل تجمع و تکثیر باکتری و ویروس هستند، به‌صورت عمقی تمیز کند. به‌صورت‌کلی می‌توان مزایای دستگاه اسکرابر را در موارد زیر خلاصه کرد.

  • صرفه‌جویی در زمان
  • شستشوی شیارهای میکروسکوپی و ماکروسکوپی سطح
  • اثربخشی در محیط‌هایی با مساحت بالا
  • صرفه‌جویی در مصرف مواد شوینده
  • صرف‌جویی در مصرف آب

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله اسکرابر صنعتی چیست؟ را در بلاگ آوین‌صنعت بخوانید.

 

منبع: https://www.avinsanat.net/blog/advantages-of-scrubber-in-industry/

 

آوین صنعت ماندگار
آوین صنعت ماندگار شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋