آوین صنعت ماندگار

آوین صنعت ماندگار

شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

هفت نکته مهم در انتخاب و خرید اسکرابر که بایستی بدانید

 

اسکرابر دستگاهی است که بصورت مکانیزه سطح صاف را مورد شستشو و خشک کردن همزمان قرار می دهد. دستگاه اسکرابر بر اساس نحوه کاربری و منبع تغذیه دستگاه دارای تنوع و رده بندی است. اما هدف تولید کنندگان این محصول نظافت صنعتی از تنوع پذیری این محصول صرفاً انطباق کامل با راندمان کاری می باشد.

در واقع بایستی با انتخاب یک رده بیشترین راندمان کاری را بهره مند شویم. به عنوان مثال اگر نوعی را انتخاب نماییم که بخاطر ابعاد و اندازه قابلیت مانور پذیری در آن محیط را نداشته باشد، مسلماً راندمان کاری دستگاه اسکرابر و نیروی انسانی در کمترین حد خود قرار می گیرد. در ادامه سعی داریم شما خواننده عزیز را با اصول انتخاب یک دستگاه اسکرابر آشنا سازیم، تا زمانیکه قصد خرید داشته باشید بدون هیچگونه نگرانی به انتخاب این محصول بپردازید. در قسمت ذیل به معرفی این اصول انتخابی می پردازیم.

-میزان تردد افراد در سطح محیط

میزان تردد معمولاً با توجه به متراژ محیط در نظر گرفته می شود. در صورتی که میزان تردد افراد باعث ایجاد ترافیک بالا در سطح محیط گردد، مسلماً بایستی از دستگاه اسکرابر دستی استفاده نماییم، اما همین دستگاه اسکرابر دستی در دو نوع اسکرابر برقی و اسکرابر باتری دار وجود دارد.

مسلماً در محیط هایی که ترافیک تردد افراد زیاد است بایستی از اسکرابر دستی از نوع باتری دار استفاده نماییم. مسلماً وجود کابل برق در زمین شوی برقی باعث دست و پاگیر بودن آن دستگاه می شود. پس بهتر است از اسکرابر باتری دار استفاده نماییم که در تامین انرژی خود از کابل برق استفاده نمی نماید. به عنوان مثال در یک مجتمع تجاری با توجه به تردد افراد در سطح راهرو و لابی مجتمع، استفاده از دستگاه اسکرابر شارژی توصیه می شود. و یا اینکه در سطح یک بیمارستان استفاده از دستگاه زمین شوی باتری دار توصیه می گردد.

منبع: https://www.zoomg.ir/pr/352224-avinsanat-advertisement/

آوین صنعت ماندگار
آوین صنعت ماندگار شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋