آوین صنعت ماندگار

آوین صنعت ماندگار

شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

نظافت محیط های مختلف مانند حیاط خانه و... با دستگاه واترجت صنعتی

 

دستگاه واترجت صنعتی را بر اساس دمای آب خروجی، منبع انرژی و میزان فشار آب خروجی مورد تقسیم بندی قرار می دهند. با انتخاب یک واترجت صنعتی مناسب می توانیم عملیات شستشوی صنعتی را با کیفیت مناسب و سرعت دلخواه انجام دهیم.

در واقع انتخاب دستگاه کارواش صنعتی علاوه بر تاثیرگذاری بر کیفیت انجام کار می تواند بر میزان عمر و ماندگاری واترجت تاثیرگذار باشد.

با توجه به اینکه در بسیاری از موارد جرم مورد پردازش چرب می باشد و با علم به اینکه هرچه دمای آب خارج شده از واترجت بیشتر باشد می تواند میزان حلالیت آب با ذرات چربی بیشتر شود و در نتیجه بالا رفتن سرعت پردازش، در نتیجه تولید کنندگان این ابزار نظافتی را بر آن داشت که دستگاه کارواش با خروجی آب گرم تولید نمایند. لذا دستگاه های واترجت صنعتی از نظر دمای آب خروی به دو دسته واترجت آبگرم و واترجت آب سرد تقسیم می شود. 

در واقع آب ورودی در بویلر یا گرمکن دیزلی به ذمای بالا نزدیک به نقطه جوش می رسد و سپس به بیون جت می شود. میزان این دما با توجه به کنترل اپراتور روی درجه دما قابل تغییر است. منبع انرژی بویلر یا گرمکن آب معمولا سوخت گازوئیل می باشد. انرژی پمپ و الکتروموتور معمولا توسط برق تکفاز و یا سه فاز تامین می گردد. بایستی توجه داشت که آب با دمای بالا به پمپ و قطعات پمپ آسیب می زند در نتیجه چه گرمکن با پمپ و الکتروموتور بر روی یک شاسی قرار بگیرند و یا اینکه گرمکن و پمپ از هم جدا باشند، به هیچ وجه آب گرم از پمپ دستگاه عبور نمی نماید و معمولا بویلر بعد از پمپ کارواش آبگرم قرار دارد.

شایان ذکر است که دستگاه کارواش آب گرم تاثیر بیشتری در پردازش جرم های چرب و الکتروستاتیک نسبت به واترجت آب سرد دارد.

همچنین با کارواش آبگرم به واسطه تولید آبگرم می توانیم عملیات ضدعفونی برخی از بسترها را انجام دهیم، به عنوان مثال استفاده دستگاه کارواش آبگرم در مرغداری ها و گاوداری ها بتواند علاوه بر تاثیر پردازشی جرم ها در ضدعفونی سطوح نیز تاثیر داشته باشد. با توجه به استفاده از اجزای بیشتر در تولید واتر جت آبگرم، می توانیم این نتیجه گیری را در خصوص قیمت واترجت صنعتی داشته باشیم که قیمت کارواش صنعتی آبگرم از قیمت کارواش آب سرد بیشتر است. در نتیجه جهت خرید دستگاه واترجت آب گرم نسبت به خرید کارواش آبسرد بایستی هزینه بیشتری را متقبل شویم.

آوین صنعت ماندگار
آوین صنعت ماندگار شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋