آوین صنعت ماندگار

آوین صنعت ماندگار

شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین دستگاه اسکرابر صنعتی را بشناسید!

زمین شوی صنعتی سرنشین دار (اسکرابر) CT 80

 

اگر می خواهید بهترین زمین شوی صنعتی را برای یک کسب و کار بشناسید، نیاز است که اسکرابر های خودرویی با سرنشین دار را به شکل دقیق تر مورد بررسی قرار دهید. این دستگاه نحوه کاری مشابه با اسکرابر دستی دارند با این تفاوت که عموما قدرت کاری، راندمان کاری و… این دستگاه ها با یکدیگر تفاوت هایی دارد. مدل خودرویی این زمین شوی ها، معمولا در محیط هایی با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه کار با این دستگاه بسیار ساده است. اپراتور با قرار گرفتن بر روی دستگاه، کنترل دستگاه را بر عهده خواهد گرفت و هیچ گونه فشاری را حس نخواهد کرد.

یکی از مزیت های این دستگاه که آن را در لیست بهترین زمین شوی صنعتی ما قرار داده است، دو برسه بودن دستگاه است. همچنین این دستگاه یکی از دستگاه های کاملا اتوماتیک است. این بدین معناست که در بحث کنترل برس و تی، هیچ گونه فعالیت دستی نیاز نخواهد بود. این دستگاه نیز توسط لیسانس شرکت ipc ساخته شده است.

کاربرد

  • نظافت صنعتی فرودگاه
  • نظافت و شست و شوی مجتمع های تجاری
  • نظافت صنعتی کارخانجات صنایع غذایی
  • نظافت و شست و شوی مجتمع های تجاری
آوین صنعت ماندگار
آوین صنعت ماندگار شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋