آوین صنعت ماندگار

آوین صنعت ماندگار

شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

انواع تجهیزات نظافت صنعتی را بشناسید!

جاروبرقی ها

 

جاروبرقی ها از مهم ترین ابزارهای نظافتی در هر محیطی محسوب می شوند. چه در یک محیط مسکونی باشید و چه در یک کارخانه، جاروبرقی ها از موثرترین ابزارهایی هستند که برای جمع آوری گرد و غبار و سایر آلاینده ها می توانید از آنها استفاده کنید. جاروبرقی ها در محیط های صنعتی باید به گونه ای طراحی شوند که علاوه بر جمع آوری جامدات، توانایی جمع آوری مایعات، آلاینده های سمی، آلاینده های اشتعال زا و.... را نیز داشته باشند.
جاروبرقی آب و خاک یکی از انواع این دستگاه های نظافتی است که علاوه بر جمع آوری جامدات، قابلیت جمع آوری مایعات را نیز دارد. برخی از جاروبرقی های صنعتی به راحتی می توانند در صنایع مختلف برای جمع آوری براده انواع فلزها، مواد سمی و.... به کار گرفته شوند.
جاروبرقی های صنعتی نسبت به جاروبرقی های خانگی که در طول روز آنها را مشاهده می کنیم، متفات هستند و همانطور که اشاره کردیم از قدرت بالاتری نیز برخوردار هستند.

منبع: https://www.asianews.ir/fa/newsagency/13589/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

 

جاروبرقی مسجدی 

آوین صنعت ماندگار
آوین صنعت ماندگار شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋