ashdustybt

ashdustybt

هدف از عکاسی صنعتی چیست؟

همانطور که وظیفه یک طراح صنعتی طراحی ظاهر و ساختار خارجی یک شی یا محصول است، وظیفه عکاس در عکاسی صنعتی از یک محصول نیز نشان دادن ساختار ظاهر و ویژگی های خارجی محصول در تصویر است. . همانطور که یک طراح صنعتی تصمیم می‌گیرد که مواد و فرم قسمت‌های مختلف یک شی چگونه باشد، طراح صنعتی نیز باید بتواند فرم‌ها و مواد استفاده شده را به خوبی به عکاس نشان دهد.
در عکاسی صنعتی، حجم ها، رنگ ها، مواد و هر چیزی که در ظاهر جسم است باید به درستی نمایش داده شود. اصولاً عکاسی صنعتی از یک سوژه باید روی پس زمینه تک رنگ (عمدتاً سفید یا سیاه) انجام شود تا پس از حذف تصویر از پس زمینه، بتوان از آن استفاده کرد.
یک عکاس صنعتی حرفه ای باید بتواند محصول شما را به گونه ای روشن کند که بهترین نمایش محصول را ارائه دهد و از این طریق اشتیاق و اعتماد را به مخاطب القا کند. در اکثر سفارشات عکاسی صنعتی علاوه بر نمای کلی محصول، فریم هایی نیز از قطعات اصلی محصول ساخته می شود که با تصویر اصلی و کلی محصول بسیار کاربردی است.

ادامه مطلب

کاربردهای عکاسی صنعتی چیست؟
به عنوان یک قاعده کلی، اگر شما تولید کننده یا واردکننده محصول هستید، عکاسی صنعتی برای محصولات شما حداقل کاری است که باید انجام دهید. می پرسی چرا؟ زیرا برای کاتالوگ، وب سایت، بیلبورد، کاتالوگ هوشمند یا هر کاتالوگ دیجیتال (الکترونیکی) دیگری و اساساً برای هر جایی که می خواهید در مورد محصول خود صحبت کنید، مناسب است. طراحان و گرافیست ها می توانند با استفاده از عکس های صنعتی شما هر کاری را که بخواهید انجام دهند. از بسته بندی محصول گرفته تا پوستر، از بروشور تا کاتالوگ. تصویر زیر را بررسی کنید. این طرح توسط یکی از طراحان ما ایجاد شده است. اما بزرگ ترین و مهم ترین نکته در مورد این طرح، تصویر محصول است که به صورت صنعتی عکاسی شده و سپس توسط طراح وارد طرح می شود.
به همین دلیل است که عکاسی صنعتی یکی از الزامات محصول ما است. عکس محصولات صنعتی در هر طرحی قابل استفاده است. بنابراین توصیه می کنیم عکاسی صنعتی خود را به یک تیم نخبه بسپارید. این به شما امکان می دهد تا از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید و در اصل از پرداخت مجدد برای آن اجتناب کنید.
در زیر نمونه هایی از عکس های صنعتی تهیه شده توسط تیم ما و عکس های صنعتی تهیه شده توسط تیم طراحی ما را مشاهده خواهید کرد.
مصرف کنندگان به طور فزاینده ای نگران تأثیرات اجتماعی، بهداشتی، زیست محیطی و ایمنی فرآیندهای تولید شرکت هایی هستند که از آنها خرید می کنند، به طوری که 70٪ از این نگرانی ها در تصمیمات خرید آنها نقش دارند و 78٪ معتقدند که شرکت ها این کار را انجام خواهند داد. رفتار با کارکنان یکی از بهترین شاخص های اعتبار آن است. بنابراین، از عکس های صنعتی محل کار برای کمک به مشتریان در تصمیم گیری استفاده کنید.
عکاسی صنعتی یک کسب و کار هیجان انگیز است که بیش از کلیک کردن روی عکس های با کیفیت بالا انجام می دهد. ایجاد یک تصویر جذاب شامل نمایش کسب و کار و افرادی است که در آنجا کار می کنند.
با طیف وسیعی از مشاغل، عکاسان صنعتی می توانند با موقعیت های خطرناکی مواجه شوند. آنها در نزدیکی تأسیسات کثیف، مناظر صنعتی نامرتب، یا محیط‌های تاریک که اجازه روشنایی منظم را نمی‌دهند، کار می‌کنند.
چه از خطوط تولید مواد غذایی، کارخانه های شیمیایی، کارگاه های تولیدی، شرکت های مهندسی، صنایع پتروشیمی و غیره عکاسی کنند، می توانند فرصت های جالبی پیدا کنند.

جمع بندی
در این مقاله سعی شده است توضیح دهیم که عکاسی صنعتی چیست و چه کاربردی دارد و چه تاثیری بر کسب و کارهای مختلف خواهد داشت. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید متشکریم.
 

ashdustybt
ashdustybt

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋