arya baron

arya baron

آریا بارون توس تولید کننده فرآورده های نوین ساختمانی

مزایای ساندویچ پانل آریا بارون چیست؟

امروزه بسیاری از ساختمان ها از روکش ساخته شده از ساندویچ پانل عایق بندی شده استفاده می کنند. این ماده چیست و چرا محبوب ترین انتخاب برای پوشش مدرن سقف و دیوار است؟ ما در این مقاله مقدماتی درباره مزیت مزایای ساندویچ پانل آریا بارون خواهیم فهمید!

ساندویچ پانل عایق بندی شده چیست؟

ساندویچ پانل عایق بندی محصولی است که از یک هسته عایق تشکیل شده و بین دو پوست کامپوزیت فلزی یا پلیمری قرار گرفته است. هسته ها را می توان از انواع مختلف مواد عایق مانند پلی اورتان صلب (PUR) ، پلی ایزوسیانورات (PIR) ، پلی استایرن منبسط شده (EPS) و پشم معدنی تهیه کرد. هسته های عایق نیز ممکن است از مواد کامپوزیتی ایجاد شوند. ساندویچ پانل های عایق بندی شده مواد پرده ای هستند. این بدان معنی است که پانل ها یا به چارچوب فولادی یا هر حامل دیگری متصل هستند که به عنوان نیروی ساختاری ساختمان عمل می کنند. ساندویچ پانل‌ها بر اساس نوع عایق به سه گروه و بر اساس کاربرد به دو نوع تقسیم بندی می‌شوند.
 که هر یک از این گروه‌ها دارای تنوع بسیار زیادی بوده و متناسب با کاربرد و بر اساس محاسبات انتخاب می‌شود.
امروزه با کمک ماشین آلات مدرن و C.N.C  ساندویچ پانل‌های سقفی و ساندویچ پانل‌های دیواری تنوع زیادی دارند.

مواد اصلی عایق بندی شده در پانل های ساندویچ
هر یک از مواد هسته عایق مورد استفاده در ساندویچ پانل از نظر هدایت حرارتی ، عایق صدا و نسبت مقاومت به وزن متفاوت است. امروزه بسیاری از پروژه های ساختمانی به دلیل هدایت حرارتی پایین ، عایق بندی مناسب و قابلیت استفاده از پانل های PIR و PUR استفاده می کنند.

پانل های پشم معدنی برای ساختمانهایی که به مقاومت در برابر آتش برتر نیاز دارند ، مورد علاقه است ، اگرچه این گزینه کمی هزینه بر است. پنل هسته ای EPS گزینه ای مناسب برای پارتیشن های دیواری داخلی است.

 

ساندویچ پانل عایق بندی شده

 

مزایا و معایب ساندویچ پانل های عایق بندی شده
استفاده از ساندویچ پانل بر روش سنتی ایجاد ساختمان از سنگ تراشی غلبه کرده است. به این دلیل که مزایای ساندویچ پانل های عایق شده آریا بارون چیست؟ از جمله مزایای ساخت و ساز  زیادی که دارند از جمله:

زمان ساخت سریعتر
هزینه های کمتر برای مواد ، حمل و نقل و نیروی کار
مونتاژ سریع با استفاده از یک فرآیند خشک
عایق حرارتی و صوتی خوبی است
مقاوم در برابر خوردگی و سایر اثرات بیولوژیکی
اکنون ، اصلی ترین عیب ساندویچ پانل عدم توانایی مقاومت در برابر بارهای اضافی ساختمانی است. آسیب های آرایشی به ساختمان نیز احتمال بیشتری دارد.

موارد استفاده از ساندویچ پانل های عایق بندی شده

ساندویچ پانل در چندین نوع ساختمان تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا لیستی سریع از موسساتی وجود دارد که از پانل های ساندویچ عایق بندی شده استفاده می کنند.

آزمایشگاه ها - تجهیزات پزشکی را خنک و در شرایط کار خوب نگه می دارد
مواد غذایی ، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها - از مواد در برابر آتش و رطوبت محافظت می کند
امکانات ذخیره سازی سرد - مواد غذایی ذخیره شده را خنک و تازه نگه می دارد. کارایی سیستم تبرید را بهبود می بخشد
انبارها و مراکز تدارکات - از کالا در برابر صدمات احتمالی ناشی از آب ، رطوبت و آتش محافظت می کند
کارخانجات و تأسیسات تولیدی - تابلوها کارخانه ها را تنظیم مجدد می کنند و از تجهیزات بیش از حد گرم جلوگیری می کنند
نمایشگاه های اتومبیل - ساندویچ پانل ها از ماشین در برابر آسیب های محیطی محافظت می کنند و جلوه و احساس مدرنی به کل نمایشگاه می دهند
ورزش ، میادین و امکانات تفریحی - به حفظ دمای مناسب ساختمان ، راحتی کاربران هنگام ورزش یا ورزش کمک می کند

پانل های عایق بندی شده و سفارشی آریا بارون

صفحات ساندویچ پانل آریا بارون معمولاً دارای اتصالات زن و مرد با کانال های C داخلی برای پشتیبانی هستند. برخی از پانل ها همچنین دارای سیستم های اتصال دهنده پنهانی هستند تا بدون ایجاد خدشه در زیبایی ظاهری ساختمان ، آنها را به هم متصل کنند. صفحات ساندویچ پانل آریا بارون در اندازه های ضخامت 50 و 100 میلی متر ارائه می شوند.

انتخاب پانل های عایق بندی شده سفارشی به شما امکان می دهد تا بسته به نیازهای منحصر به فرد خود ، مواد هسته پانل ، ضخامت پروفیل ، اتصال و پایان را انتخاب کنید. همچنین ممکن است پانل هایی با توجه به ابعاد پروژه خود ساخته شده باشید.

به طور خلاصه ، ساندویچ پانل های عایق بندی شده بهترین مصالح ساختمانی برای ساختمانهای مدرن صنعتی هستند. آنها محکم و در عین حال آسان برای استفاده هستند. آنها عایق بندی خوبی برای تنظیم دما ، عایق صدا و محافظت در برابر آتش ارائه می دهند. پنل ها نیز قابل تنظیم و مقرون به صرفه هستند!

arya baron
arya baron آریا بارون توس تولید کننده فرآورده های نوین ساختمانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋