armico.seo

armico.seo

دستگاه غبارگیر چیست؟

 

غبارگیر حفاری دو مرحله ای برای جمع آوری کاتینگ ها و گرد و غبار خروجی از گمانه استفاده می شود. همچنین برای حفاری در تونل ها و مناطقی که حفاری ایجاد آلودگی می کند مناسب است. مکانیسم کار غبارگیر حفاری (غبارگیر حفاری) کاملاً پنوماتیک می باشد.

غبارگیر سیستمی است که برای بهبود کیفیت هوای آزاد شده در طی فرآیندهای حفاری استفاده می شود. غبارگیر با جمع آوری گرد و غبار و سایر آلاینده ها از هوا یا گاز از خروج آلاینده ها به هوای آزاد جلوگیری می کنند. غبارگیر شامل یک دمنده، یک فیلتر گرد و غبار، یک سیستم برای تمیز کردن فیلتر و یک ظرف گرد و غبار یا سیستم حذف گرد و غبار است. ویلهلم بث از لوبک اولین کسی بود که این سیستم را اختراع کرد. در سال 1921 او سه طرح فیلتر را به ثبت رساند که برای حذف گرد و غبار از هوا استفاده می شد.

به طور کلی، غبارگیر در حفاری برای بازیابی ذرات با ارزش از جریان های فرآیندی و یا حذف آلاینده‌های جامد قبل از تخلیه گازها در بسیاری از فرآیندها کاربرد دارد. غبارگیرها می توانند از تعدادی دستگاه تشکیل شده باشند و جداسازی ذرات معلق از هوا با یک ساختار واحد اتفاق نمی افتد. بهبود کیفیت هوا بستگی به استفاده از غبارگیر دارد. بنابراین اساس کار غبارگیرها را می توان فیلتر کردن، جداسازی و جمع آوری گرد و غبار و مواد معلق و تخلیه هوای ضدعفونی کننده خلاصه کرد.

شرکت آرمیکو (https://armico.ir) انواع غبارگیرهای حفاری را ارائه می دهد و می تواند به مشتریان خود در انتخاب غبارگیر مناسب کمک کند. با خرید غبارگیر از شرکت آرمیکو یک خرید مطمئن و با کیفیت را تجربه کنید. در این مقاله درباره غبارگیر و نحوه کاکرد آن صحبت کردیم امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

armico.seo
armico.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋