amlakdiyar22

amlakdiyar22

​ مجموعه املاک دیار 22 در زمینه پیش فروش ملک به صورت تخصصی و متمرکز در منطقه 22 تهران فعالیت میکند. به شما در اعتبارسنجی پروژه های پیش فروش کمک کنیم. diyar22.com

آشنایی با پروژه برج آفتاب و مهتاب در منطقه 22

همواره خرید واحد های پیش فروش شده از پروژه های ساختمانی نیاز به داشتن اطلاعات کاملی در خصوص نحوه خرید، موقعیت مکانی، شرایط پیش فروش، مشخصات ساختمان و ... دارد در منطقه 22 پروژه های زیاد برای سرمایه گذاریه و خرید پیش فروش های آن وجود دارد که یکی از آنها پروژه آفتاب مهتاب است در این مطلب قصد داریم به بررسی اطلاعات کاملی از این پروژه بپردازیم:

اطلاعات کلی پروژه برج آفتاب مهتاب چیتگر

پروژه آفتاب مهتاب با دو نوع کاربری مسکونی و تجاری در دو برج 25 طبقه ای توسط شرکت ملی نفت در حال اجرا و ساخت است و زمان تحویل ان سال 1401 براورد شده است. این پروژه با نام مهتاب 22 نیز شناخته شده است.

برج افتاب مهتاب از معتبرترین و بهترین پروژه های منطقه 22 برای سرمایه گذاری و سکونت به شمار می رود.

موقعیت مکانی پروژه افتاب مهتاب کجاست؟

پروژه آفتاب مهتاب منطقه22 ، در بلوار کوهک واقع شده است. بلوار کوهک از بهترین و خوش آب و هواترین مناطق  چیتگر است.

مزایا پروژه افتاب مهتاب منطقه22 برای سرمایه گذاری چیست ؟

این پروژه به دلیل داشتن شرکت سازنده بسیار معتبر، موقعیت مکانی بسیار مناسب، آب و هوای بسیار خوب، دسترسی راحت به دریاچه و پارک جنگلی چیتگر، داشتن قدرالسهم های تجاری، دسترسی به واحدهای تجاری مجموعه، دسترسی راحت به ایستگاه مترو چیتگر، دسترسی راحت به راه های ارتباطی و مسیرهای اصلی به تهران پروژه ای ارزشمند برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

این پروژه یک ویژگی بسیار بارز دارد و آن هم اینکه  واحدهای برج دارای کاربری مسکونی و تجاری هستند بدین معنی که هر یک از اعضای تعاونی از هر دو امتیاز مسکونی و امتیاز تجاری پروژه برخوردار خواهند بود و در آن مشارکت دارند.

نحوه خرید پیش فروش و شرایط پرداخت برج های آفتاب و مهتاب چگونه است؟

بطور کلی حداقل سرمایه اولیه جهت خرید واحدهای پروژه افتاب و مهتاب حداقل 1 میلیارد و 500 میلیون تومان می باشد و اقساط خرید هر واحد برابر با 5 میلیون است که به صورت ماهانه باید توسط افراد متقاضی پرداخت شود.

در واقع خرید و فروش واحدهای برج افتاب و مهتاب به صورت امتیاز و واریزی افراد است که برای کلیه اعضا تعاونی، نقل و انتقال واحدها  در دفتر تعاونی شرکت نفت به صورت قطعی صورت می گیرد و برای آنها دفترچه مالکیت صادر خواهد شد.

چگونه برای خرید واحدهای برج های آفتاب مهتاب اقدام کنیم؟

برای اطلاعات کامل و استعلام قیمت های پیش فروش اعلام شده توسط سازندگان این پروژه از طریق مشاور املاک دیار22 می توانید اقدام کنید و از تجربه های کارشناسان با تجربه این مجموعه بهره مند شوید.

 

amlakdiyar22
amlakdiyar22 ​ مجموعه املاک دیار 22 در زمینه پیش فروش ملک به صورت تخصصی و متمرکز در منطقه 22 تهران فعالیت میکند. به شما در اعتبارسنجی پروژه های پیش فروش کمک کنیم. diyar22.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋