
دراماتیکترین تغییر ایجادشده در کاپوت قابل مشاهده است.
منصوری مدتی از بازسازی رولزرویس و مرسدس بنز G کلاس دست کشیده و اکنون توجه خود را به بیامو M5 جدید معطوف کرده است. G90 M5 که اغلب بهدلیل وزن زیادش مورد انتقاد قرار میگرفت، با تبدیل به بی ام و M5 منصوری، خود را بهعنوان یک سوپر سدان جذاب اثبات کرده است.
بیامو M5 منصوری به اندازه سایر مدلهای این شرکت تیونینگ آلمانی افراطی نیست. البته این تیونر مثل همیشه از قطعات فیبر کربنی فراوان استفاده کرده است و یک قاب جلوپنجره پایینی جدید و یک اسپلیتر جلوی برجسته روی M5 نصب کرده، تا ظاهر تهاجمیتری به نمای جلو بدهد.
دراماتیکترین تغییر ایجادشده در کاپوت قابل مشاهده است. منصوری چند دریچه فیبر کربنی برجسته به مرکز کاپوت اضافه کرده است، درحالیکه بقیه قسمتها به رنگ بدنه هستند.
قاب آینههای فیبر کربنی، رکابهای جانبی جدید، جزئیات کربنی اضافی در اطراف خم هوفمایستر معروف بیامو و مجموعه چرخهای ۲۲ اینچی، تغییرات بیرونی را تکمیل میکنند.
بحثبرانگیزترین بخش در طراحی این مدل اگزوزهای آن است. طراحان منصوری به وضوح با الهام از هوندا سیویک تایپ R سه لوله اگزوز را در مرکز سپر عقب قرار دادهاند.
درحالیکه ما اگزوزهای چهارگانه اصلی را ترجیح میدهیم، اما این طراحی حداقل بهتر از اگزوز عجیب و غریب M Performance موجود برای M3 و M4 به نظر میرسد.
پروژههای منصوری بدون تغییر در فضای داخلی معنا ندارند. این تیونر چرم آبی روشن را به صندلیها و قسمتهایی از پنلهای در اضافه کرده است که تضاد خوبی با چرم مشکی ایجاد میکند. این تغییر با وجود افراطی بودن، در مقایسه با سایر مدلهای منصوری عادی به نظر میرسد.
در حالت استاندارد، موتور ۴.۴ لیتری توئین توربو هیبریدی V8 مدل G90 M5، توان 717 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتن متر تولید میکند. نسخه منصوری این ارقام را به 838 اسب بخار و ۱۱۵۰ نیوتن متر افزایش میدهد.
پاسخ ها