امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شیائومی 15 اولترا احتمالا از دوربین تله فوتو 200 مگاپیکسلی HP9 سامسونگ استفاده خواهد کرد

شیائومی 15 اولترا احتمالاً از دوربین تله‌فوتو 200 مگاپیکسلی HP9 سامسونگ استفاده خواهد کرد 

اطلاعات جدید نشان می‌دهند که شیائومی 15 اولترا احتمالا از دوربین ساخت سامسونگ استفاده خواهد کرد.

شیائومی 15 اولترا ازجمله گوشی‌های هوشمندی است که احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی روانه بازار می‌شود. درحالی‌که پیش‌ازاین تأیید شده بود که این گوشی به یک دوربین تله فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد، حالا اخبار جدید حکایت از آن دارد که شیائومی ممکن است به سراغ استفاده از دوربین پریسکوپ تله‌فوتو HP9 سامسونگ با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی برود.

 به گزارش گیزمو چاینا، این اطلاعات از طریق منبع آگاه معروف Digital Chat Station به بیرون درز کرده است. به گفته این منبع آگاه، شیائومی فعلاً درحال تست دو پیکربندی برای گوشی 15 اولترا است. یکی از این پیکربندی‌ها شامل یک دوربین چهارگانه به همراه سنسور پریسکوپ تله‌فوتو ISOCELL HP9 است که توسط سامسونگ ساخته شده. افشاگر معروف Ice Universe نیز هفته گذشته به وجود دوربین چهارگانه در شیائومی ۱۵ اولترا اشاره کرد.

دوربین شیائومی 15 اولترا

 سایر مشخصات شیائومی 15 اولترا

سنسور HP9 هم‌اکنون در گوشی Vivo X100 Ultra مورداستفاده قرار می‌گیرد و توانسته عملکرد سطح بالایی ارائه دهد. این سنسور به علت استفاده از فرمت اپتیکال ۱/۱.۴ اینچی و ۲۰۰ میلیون پیکسل می‌تواند تصاویری با جزئیات بالا ثبت کند. همچنین بهره‌بردن از فناوری تترا پیکسل و امکان ادغام پیکسل‌ها در پیکربندی ۴×۴ باعث شده است که این سنسور توانایی بالایی در ثبت عکس‌ها در شرایط کم‌نور داشته باشد.

علاوه‌بر جزئیات دوربین‌ها، تا به امروز مشخصات دیگری از شیائومی ۱۵ اولترا نیز به بیرون درز کرده است. برای مثال، این گوشی احتمالاً به نمایشگر OLED دولایه باکیفیت 2K مجهز می‌شود که سنسور اثرانگشت اولتراسونیک نیز دقیقاً زیر همین نمایشگر تعبیه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که ۱۵ اولترا اولین گوشی جهان است که از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در کنار ۲۴ گیگابایت رم بهره می‌برد.

ازجمله دیگر مشخصات احتمالی شیائومی ۱۵ اولترا می‌توان به باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم‌عامل HyperOS 2.0 براساس اندروید 15 اشاره کرد. در کنار شیائومی 15 اولترا، این شرکت چینی همچنین درحال‌توسعه نسخه‌های 15 و 15 پرو است که احتمالاً در اواخر سال جاری میلادی معرفی می‌شوند.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋