امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

Hyper OAS 2 شیائومی ظاهراً با بهینه سازی های مختلف و پشتیبانی از دستگاه های بیشتری عرضه می شود

هایپر اواس 2 شیائومی ظاهراً با بهینه‌سازی‌های متنوع و پشتیبانی از دستگاه‌های بیشتر در راه است

احتمالاً باید اکتبر سال جاری میلادی، شاهد معرفی و عرضه نسخه دوم هایپر اواس باشیم.

مانند هر محصول نسل اول، هایپر اواس نیز سال گذشته در هنگام عرضه، مشکلات خود را داشت. شیائومی HyperOS را با هدف یکپارچه‌کردن نرم‌افزارهای خود تحت یک سیستم‌عامل معرفی کرد که تا حد زیادی موفق بود. بااین‌حال، برخی از گوشی‌های هوشمند این برند با مشکلات جدی و عملکردی مواجه شدند. ظاهراً قرار است در هایپر اواس 2.0 بسیاری از این مشکلات حل شوند و این آپدیت حتی برای گوشی‌های قدیمی‌تر نیز در دسترس قرار بگیرد.

به گزارش «گیزموچاینا»، شیائومی درحال تلاش برای رفع مشکلات هایپر اواس در آپدیت 2.0 است. ظاهراً این شرکت سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در زمینه بهینه‌سازی این سیستم‌عامل برای ارائه تجربه کاربری روان‌تر و پاسخگوتر انجام می‌دهد.

با توجه به اطلاعات منبع موثقی با نام Fixed Focus Digital در شبکه اجتماعی ویبو، انتظار می‌رود که هایپر اواس 2.0 شیائومی قابلیت بهینه‌سازی شروع سرد (Cold Start) را معرفی، ایرادات لمسی صفحه قفل را برطرف و بهبود اتصال گوشی به خودرو را ارائه کند. علاوه‌براین، شیائومی درحال گسترش سازگاری سیستم‌عامل خود است تا طیف وسیع‌تری از دستگاه‌های قدیمی را پوشش دهد و کاربران بیشتری بتوانند از ویژگی‌های جدید این سیستم‌عامل بهره‌مند شوند.

اطلاعاتی درباره هایپر اواس 2.0 شیائومی

در گزارشی مرتبط، جدایی اخیر «جین فن»، مدیر محصول شیائومی و رئیس بخش MIUI Experience، گمانه‌زنی‌هایی را درباره نقش او در توسعه هایپر اواس 2.0 ایجاد کرده است. درحالی‌که شیائومی اعلام کرده است که غیبت جین فن تأثیری در این پروژه ندارد، بسیاری از صاحب‌نظران صنعت معتقدند تخصص او برای موفقیت سیستم‌عامل بسیار مهم است.

دیگر ویژگی‌های جالب هایپر اواس 2.0 و زمان انتشار آن

اطلاعات فاش‌شده حاکی از آن است که نسخه دوم هایپر اواس ممکن است دارای ویژگی «Camera Scan» باشد که از سیگنال‌های WLAN برای شناسایی دوربین‌های مخفی استفاده می‌کند و هدف آن افزایش حریم خصوصی کاربر است. علاوه‌براین، انتظار می‌رود این نسخه قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی را در خود جای دهد و یک اکوسیستم هوشمندتر و متمرکز بر کاربر ایجاد کند.

اگرچه تاریخ انتشار رسمی HyperOS 2.0 تأیید نشده است، اما گمان می‌رود که در اواخر اکتبر (اواخر مهر-اوایل آبان 1403) در کنار سری گوشی‌های Xiaomi 15 عرضه شود. هایپر اواس اولین‌بار اکتبر 2023 با سری Xiaomi 14 در چین معرفی و جایگزین MIUI شد؛ سپس تا اوایل سال 2024 به دستگاه‌هایی مانند پوکو ایکس 6 پرو، سری ردمی نوت 13 پرو و پوکو M6 در هند راه یافت.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋