امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اپل تی‌وی پلاس احتمالاً اشتراک ارزان‌تری با پشتیبانی تبلیغاتی در بریتانیا و ایالات متحده ارائه می‌کند

اپل تی‌وی پلاس احتمالاً در بریتانیا و آمریکا اشتراکی ارزان‌تر با تبلیغات عرضه می‌کند

اپل احتمالاً یک اشتراک جدید و ارزان‌تر که دارای تبلیغات خواهد بود، برای سرویس تی‌وی پلاس عرضه می‌کند.

مدت‌ها است شایعه شده که اپل درحال مذاکره با آژانس‌های تبلیغاتی مختلف است تا بتواند سطحی از تبلیغات را به سرویس +Apple TV خود بیاورد. درحالی‌که این سرویس درحال‌حاضر بدون آگهی است، شاید استراتژی اپل حداقل در بریتانیا و ایالات متحده تغییر یابد.

به گزارش «تلگراف»، اپل با هیئت تحقیقات مخاطبان پخش‌کنندگان بریتانیا (BARB) گفتگو کرده است. گفته می‌شود که مدیران اپل با این گروه ملاقات کرده‌اند تا تکنیک‌های جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای نظارت بر نتایج تبلیغات را بررسی کنند.

درحال‌حاضر، BARB آمار تماشای چهار شبکه اصلی در بریتانیا را ارائه می‌دهد: BBC ،ITV ،Channel 4 و Sky. این سازمان همچنین آمار تماشای برنامه‌های +Apple TV را به اپل ارائه می‌دهد.

در آخرین جلسه‌ای که اپل با این گروه داشته است، آن‌ها ظاهراً درحال آماده‌شدن برای ارائه یک اشتراک حاوی تبلیغات برای +Apple TV هستند؛ البته جلسات مشابهی با سازمان‌های رتبه‌بندی آمریکایی نیز در سال 2022 وجود داشت، اما نتایج خاصی را به‌همراه نیاورد.

اپل تی وی پلاس

سابقه اپل در نمایش تبلیغات در سرویس +Apple TV

اپل قبلاً تبلیغات محدودی را در سرویس خود نمایش داده بود، اما این تبلیغات تاکنون به رویدادهای ورزشی زنده محدود بود. برای مثال، حتی برای دارندگان Season Pass، تبلیغات در مسابقات لیگ برتر فوتبال سال گذشته گنجانده شده بود.

همچنین گفته می‌شود که اپل پس از صرف 20 میلیارد دلار برای برنامه‌های تی‌وی پلاس، اکنون هزینه‌های خود را در این سرویس کاهش می‌دهد. سرویس‌های استریم دیگر، ازجمله دیزنی پلاس و نتفلیکس، مشترکین بیشتری را از طریق اشتراک‌های کم‌هزینه‌تر اما دارای تبلیغات جذب کرده‌اند.

اپل اخیراً مدیر تبلیغاتی اسبق NBCUniversal را استخدام کرد تا به تیمی از مدیران متخصص در زمینه تبلیغات ویدیویی در این شرکت بپیوندد. به نظر می‌رسد که اپل در نهایت سرویس +Apple TV را با اشتراکی کم‌هزینه همراه تبلیغات، در کنار اشتراک فعلی که بدون تبلیغ است، ارائه خواهد کرد.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋