گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۲ نفر دنبال می شود

OnePlus Nord 3 در رندرهای رسمی نمایش داده شد. رونمایی در آینده نزدیک

وان‌پلاس نورد 3 در رندرهای رسمی به نمایش گذاشته شد؛ رونمایی در آینده نزدیک

فریم نسل جدید وان‌پلاس نورد از ترند طراحی روز پیروی می‌کند و کاملاً تخت است.

ظاهراً چیزی تا رونمایی رسمی از وان پلاس نورد 3 نمانده است و به‌زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود؛ چرا که شاهد انتشار رندرهای رسمی این گوشی هوشمند هستیم.

وان پلاس نورد 3 روزبه‌روز به معرفی رسمی نزدیک‌تر می‌شود. از معرفی وان‌پلاس نورد 2 حدود دو سال می‌گذرد و کاربران به‌شدت مشتاق عرضه نسل سوم گوشی‌های این سری هستند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که نورد 3 از طراحی مشابه وان پلاس نورد CE 3 Lite بهره خواهد برد؛ بنابراین با طراحی ناآشنایی مواجه نیستیم.

رندرهای وان پلاس نورد 3

وان پلاس نورد 3 در این رندرها به رنگ سبز و مشکی نمایش داده شده است. روی قاب پشتی این گوشی ماژول دوربین به شکل دو حلقه مجزا از هم تعبیه شده که مجموعاً شامل سه دوربین می‎‌شود. جالب اینکه کنار هر دو حلقه ماژول دوربین فلش LED تعبیه شده است که موجب ایجاد روشنایی بیشتر می‌شود. لوگوی وان پلاس نیز در مرکز قاب پشتی خودنمایی می‌کند.

وان پلاس نورد ۳
وان پلاس نورد ۳
وان پلاس نورد ۳

فریم نسل جدید وان پلاس نورد از ترند طراحی روز پیروی می‌کند و کاملاً تخت است. این ویژگی سبب القای حس بهتری حین کارکردن با گوشی خواهد شد. احتمالاً جنس این فریم پلاستیکی باشد. براساس این تصاویر، به‌نظر می‌رسد که چینی‌ها حسگر اثرانگشت وان پلاس نورد ۳ را با دکمه پاور آن ادغام کرده باشند. خبر خوب اینکه دکمه سایلنت معروف وان پلاس هنوز روی این گوشی حضور دارد.

این گوشی از نمایشگری با حاشیه‌های نازک و باریک بهره می‌برد و بالای آن نیز شاهد قرارگیری حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی تکی آن هستیم. ازجمله مشخصات فنی احتمالی این دستگاه می‌توان به نمایشگر 120 هرتزی امولد، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی و چیپ مدیاتک دایمنسیتی 9000 اشاره کرد.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋