amirnazhvan

amirnazhvan

نحوه نصب و کار با Spotify برای مبتدیان

spotify


مانند اکثر خدمات شما می توانید برای Spotify ثبت نام کنید یا یک حساب کاربری با آدرس ایمیل خود با اتصال حساب فیس بوک خود برای تنظیم ویژگی های اجتماعی ایجاد کنید.
اولین باری که وارد Spotify می شوید به VPN نیاز دارید، اما دفعه بعد به آن نیاز ندارید. Spotify حدود 90٪ از VPN ها را شناسایی می کند و به شما اجازه ورود نمی دهد. Windscrib که ما آزمایش کردیم Windscrib است که دارای محدودیت 2 گیگابایتی است، اما برای یک بار ورود مناسب است. لینک دانلود Windscrib از Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.windscrib.vpn
توجه داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که از یک حساب کاربری فیس بوک استفاده می کنید نه یک حساب کاربری جیمیل.

با این برنامه ساده می توانید در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید، فقط با گوش دادن به مدت 5 دقیقه در روز. بهترین روش روز تقویت حافظه و آموزش تصویری با نازلترین قیمت!
اشتراکی را انتخاب کنید که با عادات موسیقی شما مطابقت دارد. قیمت‌ها به دلار آمریکا است، اما نرخ‌های بین‌المللی یکسان است: گوش دادن به دسکتاپ بدون پرداخت توسط تبلیغات قطع می‌شود. 4.99 دلار در ماه امکان پخش نامحدود دسکتاپ را فراهم می کند. کاربرانی که ماهیانه 9.99 دلار حق بیمه پرداخت می کنند، می توانند در همه برنامه های دسکتاپ (از طریق برنامه دسکتاپ یا پخش کننده وب) و دستگاه های تلفن همراه با حقوق همگام سازی تلفن همراه آفلاین به موسیقی گوش دهند (رادیو Spotify تنها ویژگی رایگان تلفن همراه است.)

 

 


کاربران رده بالا همچنین می‌توانند با نرخ بیت بالاتر به موسیقی گوش دهند، که برای هر کسی که هدفون با کیفیتی دارد ضروری است.
قبل از شروع گوش دادن، تنظیمات و تنظیمات حریم خصوصی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به اندازه دلخواه با جهان به اشتراک می گذارید.
شما Spotify را به فیس بوک متصل کرده اید، اما نمی خواهید آهنگ های خود را در فید پیام خود پخش کنید، تیک گزینه اشتراک گذاری فیس بوک را بردارید. نماد اشتراک گذاری Spotify برای نمایش در فیدهای دنبال کنندگان شما - این کار توانایی کشف موسیقی در شبکه های اجتماعی Spotify را افزایش می دهد.


10 روش برای دانلود فیلم از سایت های مختلف (روش آنلاین یا نصب نرم افزار)
این صفحه مهم است زیرا می‌توانید انتخاب کنید که فهرست پخش خود را در زمان شروع به‌عنوان عمومی یا طبق شرایط خود عمومی کنید. همچنین، اگر دوست ندارید این چیزها را ستایش کنید، می‌توانید از Spotify که هنرمندان برتر را در نمایه‌های عمومی آنها به نمایش می‌گذارد، انصراف دهید. همچنین می‌توانید حساب Spotify خود را به Last.fm متصل کنید تا اسکراب‌های خود را نشان دهید.


سوالات رایج


چگونه در Spotify ثبت نام کنیم؟
برای ثبت نام در Spotify، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه ثبت نام Spotify بروید، Get Spotify Free را انتخاب کنید و با استفاده از آدرس فیس بوک یا ایمیل خود ثبت نام کنید. برای گوش دادن به موسیقی از طریق Spotify، باید با مرورگر خود به وب سایت بروید. یا نرم افزار Spotify را برای کامپیوتر خود دانلود کنید. یا برنامه Spotify را برای iOS یا Android روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.


چگونه در Spotify به آهنگ های مختلف گوش دهیم؟
برای پخش یک آهنگ در Spotify، به نمایه هنرمند بروید. در این قسمت می توانید آهنگ های او را در قسمت محبوب مشاهده کنید. هنرمندان همچنین می توانند با ثبت نام و ورود به Spotify آهنگ های موجود در لیست پخش خود را بررسی کنند.


آیا Spotify رایگان است؟
اگر تازه وارد Spotify هستید، می‌توانید به مدت سه ماه از یک حساب پریمیوم رایگان لذت ببرید. توصیه می کنیم حتما از این فرصت استفاده کنید، زیرا نسخه پریمیوم Spotify دارای گزینه ها و عملکردهایی است که در نسخه معمولی وجود ندارد. علاوه بر این، Spotify نیز برای دانلود و نصب رایگان است. Spotify دارای نسخه PC و همچنین نسخه iOS و Android است.


آیا Spotify به صورت آفلاین قابل استفاده است؟
کاربرانی که از نسخه پریمیوم Spotify استفاده می کنند می توانند حتی بدون اتصال به اینترنت به گالری پخش گسترده برنامه دسترسی داشته باشند. این افراد می توانند تا ده هزار آهنگ را در پنج دستگاه دانلود کنند.


چگونه می دانید که یک آهنگ چند بار در Spotify پخش شده است؟
برای اطلاع از این موضوع، از Spotifywrapped.com در تلفن یا رایانه خود بازدید کنید و وارد Spotify شوید. به این ترتیب، Spotify شروع به نمایش اطلاعات مربوط به آهنگی که پخش می کنید، از اولین آهنگ تا آخرین آهنگ را خواهد داشت. برای مشاهده آمار آهنگ هایی که پخش کرده اید، روی فلش رو به پایین در این بخش کلیک کنید.

 


چند آهنگ در Spotify وجود دارد؟
70 میلیون آهنگ! Spotify با ویژگی های منحصر به فرد و شگفت انگیزی مانند بهبود کیفیت صدا، یافتن و گوش دادن به آهنگ ها با توجه به نیازها و نیازهای شما، بیش از 70 میلیون آهنگ یا پادکست را ارائه می دهد که می توانید به صورت رایگان به آنها گوش دهید. موسیقی آفلاین و بسیاری از ویژگی های دیگر.

اینکه 1000 اسپاتیفای نیست یعنی چی؟
قبلا آهنگ های Spotify با کمتر از 1000 پخش نمایش داده نمی شد. یعنی آهنگ هایی که 6 بار گوش داده شده و آهنگ هایی که 996 بار پخش میشن شامل آهنگ هایی میشه که کمتر از 1000 هست البته این ابزار ابزار مناسبی برای تحلیل نیست.


آیا دسترسی به ویژگی لیست پخش Spotify بدون Spotify Premium امکان پذیر است؟
Wrapped هم برای کاربران رایگان و هم برای کاربران ممتاز در دسترس است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که لیست خوانندگان و آثاری را که بیش از همه توجه شما را به خود جلب کرده اند و در سال گذشته برای شما محبوب شده اند را مشاهده کنید.


آیا گوش دادن به آهنگ های آفلاین از Spotify در آمار پخش حساب می شود؟
آره Spotify همچنین گوش دادن آفلاین آهنگ ها را به عنوان بخشی از آمار پخش موسیقی به حساب می آورد.


E در Spotify به چه معناست؟
اگر به دنبال آهنگی هستید و در کنار آن حرف "ای" را می بینید، باید بدانید که حرف "ای" به معنای صریح بودن این آهنگ است. یعنی حاوی زبان خشونت آمیز، جنسی یا مبتذل است.


آیا هنرمندان برای دانلود موسیقی خود از Spotify پول می گیرند؟
پاسخ کوتاه به این سوال این است: بله. تا زمانی که یک آهنگ به مدت 30 ثانیه پخش شود، Spotify آن را به عنوان یک استریم حساب می کند و هر استریم ارزشی برای صاحب اثر ایجاد می کند. در مجموع، هنرمندان می توانند با Spotify درآمد کسب کنند.


Spotify چگونه و بر چه اساسی آهنگ های محبوب را تعیین می کند؟
ویژگی پیچیده Spotify تمام آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و پادکست‌هایی را که به مدت یک سال گوش می‌دهید به شما نشان می‌دهد. این لیست شامل هنرمندان و آهنگ ها و همچنین تعداد دقیقه هایی است که برای گوش دادن به آثار مختلف به همراه ژانرهای مورد علاقه خود صرف می کنید. به این ترتیب هنرمندان و آهنگ های مورد علاقه شما شناسایی می شوند.

 

 

amirnazhvan
amirnazhvan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋