Behrad 11

Behrad 11

خرید اکانت اسپاتیفای + آموزش کامل اسپاتیفای

خرید اکانت اسپاتیفای یکی از آن دسته از برنامه های موجود در فروشگاه های Android و iOS است که کاربران می توانند از آن کسب درآمد کنند. با اشتراک گذاری موسیقی های مختلف در این برنامه می توانید درآمد کسب کنید.

در نرم افزار اینستاگرام ، تعدادی از افراد ، از آنجا که فالوورهای زیادی دارند ، این فرصت را دارند که با تبلیغات درآمد کسب کنند. Spotify نیز این امکان را دارد و بسیاری از کاربران می توانند با افزایش تعداد دنبال کنندگان خود و افزایش دفعات پخش موسیقی خود در این نرم افزار درآمد کسب کنند.

نکته مهم در مورد کسب درآمد در این برنامه این است که کاربران باید بسیار صبور باشند و هرچه بیشتر صبور باشند ، درآمد آنها نیز افزایش می یابد. مردم باید موسیقی خوب را به اشتراک بگذارند و برای مدت طولانی روی آن کار کنند. ناگفته نماند که کسب درآمد در این نرم افزار چندان دشوار نیست و میزان درآمد بستگی به فعالیت کاربران دارد.

یکی از مواردی که می تواند برای کاربران مشکل ایجاد کند ، پیچیدگی درگاه پرداخت Spotify است. روش های پرداخت این نرم افزار می تواند مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کند ، اما امکان دریافت پرداخت با بیت کوین نیز وجود دارد.

ناگفته نماند که این نرم افزار یک برنامه بسیار قابل اعتماد است و طبق اطلاعات بدست آمده ، این نرم افزار 200 میلیون کاربر فعال دارد. این بدان معناست که بسیاری از افراد از سرویس پخش کننده موسیقی استفاده می کنند و بر این اساس ، شما می توانید به عنوان یک هنرمند (هنرمند) به برنامه دسترسی داشته باشید و درآمد کسب کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد ، کاربران باید صبور و آگاه باشند که می توانند از طریق این برنامه بدون شهرت کسب درآمد کنند. در ابتدا ، مردم می توانند با پخش موسیقی مشترک (جریان) درآمد کسب کنند ، اما مبلغ پرداخت شده برای آن چندان قابل توجه نیست.

افراد باید بتوانند تعداد فالوورهای خود را بر اساس سلیقه سایر کاربران افزایش دهند و یک لیست پخش موسیقی جذاب ایجاد کنند. پس از مدتی ، Spotify هزینه ای را بر اساس محبوبیت شما و تعداد دفعات پخش موسیقی شما پرداخت می کند.

برنامه Spotify
با Spotify کسب درآمد کنید
روش های متعددی برای افزایش تعداد فالوورهای شما در این برنامه و افزایش تعداد استریم ها وجود دارد که بعداً به بررسی هریک از آنها می پردازیم.

نوع حساب و اشتراک موسیقی
هنگام انتخاب نوع حساب ، کاربران می توانند گزینه Artist را انتخاب کنند. اگر حساب شما به عنوان هنرمند انتخاب شود ، سایر افراد هنگام جستجو در Spotify به احتمال زیاد حساب شما را پیدا می کنند و اگر لیست پخش شما جذاب باشد ، تعداد دنبال کنندگان حساب شما افزایش می یابد.

همچنین ، کاربران می توانند یک علامت چک آبی در Spotify درخواست کنند. در صورت دریافت این پرچم آبی ، اعتبار شما در این برنامه افزایش می یابد. همچنین امکان افزایش تعداد فالوورهای نمایه شما به دلیل اعتبار حساب وجود دارد. برای این کار ، پس از ایجاد حساب کاربری ، وارد Spotify for Artists شوید و مشخصات خود را در این قسمت تأیید کنید.

راه های زیادی برای تبلیغ حساب شما وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانیم به عکس پروفایل جذاب ، برنامه اینستاگرام و .. اشاره کنیم. افراد می توانند اطلاعات جالبی را در قسمت Bio حساب کاربری خود وارد کنند که کاربران را در جستجوی لیست آهنگ های به اشتراک گذاشته شده توسط شما سوق می دهد. ناگفته نماند که عکس پروفایل شما نیز تأثیر بسزایی در جذابیت حساب شما دارد.

همچنین ، افراد می توانند حساب خود را در برنامه های دیگر مانند Instagram به اشتراک بگذارند. می توانید افراد را مستقیماً از قسمت Instagram Story به برنامه Spotify هدف قرار دهید. همچنین ، اگر پیوند حساب یا موسیقی خاصی در لیست پخش شما توسط سایر کاربران (افراد مشهور در برنامه های مختلف) تبلیغ شود ، تعداد دنبال کنندگان شما به سرعت افزایش می یابد.


ایجاد لیست آهنگ ها و نحوه درآمدزایی با Spotify
ایجاد یک لیست پخش یا یک لیست پخش یک کار بسیار ساده است و یکی از مواردی که کاربران را مجبور می کند زمان زیادی را صرف ایجاد لیست پخش کنند ، جذابیت موسیقی است. برای ایجاد یک لیست پخش باید از محبوب ترین موسیقی در حال حاضر استفاده کنید و همچنین می توانید آهنگهای قدیمی و به یاد ماندنی را به این لیست اضافه کنید.

محبوبیت آهنگ ها یکی از مواردی است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. برای جلب توجه سایر کاربران ، باید آهنگهای محبوب را به لیست کارهای خود اضافه کنید. همچنین ، حتماً از سبک خاصی از موسیقی در این لیست استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر به سبک پاپ علاقه دارید و می خواهید یک لیست پخش ایجاد کنید ، توصیه می کنیم موسیقی دیگری از ژانرهای مختلف را در این لیست قرار ندهید.

اگر به این نکته توجه کنید و موسیقی جذابی را به لیست پخش خود اضافه کنید ، تعداد جریانها و دنبال کنندگان شما افزایش می یابد. اگر می توانید تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید ، می توانید پول ثابتی از Spotify کسب کنید.

source

Behrad 11
Behrad 11

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋