در زندگی امروزی اغلب ما زمان بیشتری را در دفاتر کارمان صرف می کنیم تا در خانه، به همین دلیل است که طراحی فضای مناسب برای شرکت اهمیتی بیش از گذشته پیدا کرده است. تجربه نشان داده که یک دفتر کار خوب می تواند حتی بین موفقیت و شکست شرکت ها تفاوت ایجاد کند. طراحی علمی و مناسب دفتر کار می تواند روحیه کارکنان را افزایش دهد، بهره وری را تحت تاثیر قرار دهد، مشتریان را متقاعد کند، انرژی مثبت ایجاد کند و شخصیت نام تجاری شرکت را به نمایش بگذارد. واضح است که برای رسیدن به این اهداف، دیگر نباید زمان و هزینه زیادی را صرف ساخت واحد های اداری سنتی با واحد های انفرادی کنیم در حالی که می توان با ترکیبی از پارتیشن ها، تعریف درست ایستگاه های کاری، مبلمان اداری و تجهیزات دیگر؛ تغییرات مورد نیاز برای ایجاد فضای اداری را فورا ایجاد کرد.
اداره کردن یک محیط کاری چندان سهل و آسان نیست. در هر لحظه، هزاران تصمیم باید اتخاذ شود. به عنوان رئیس این وظیفه شماست که نه تنها تصمیمات مهم را بگیرید بلکه باید برای موفقیت کار و حرفه تمام تلاش خود را به کار ببرید. کار در چنین شرایط پرتنشی باعث میشود که اهمیت طراحی محیط کاری و فضایی که قرار است در آن فعالیت داشته باشید بیش از پیش اهمیت پیدا کند. شما نیاز به مکانی دارید تا در آسایش روح و ذهن در مورد مهمترین مسائلی که مستقیما بر پیشرفت یا عدم ترقی شما اثرگذار هستند تصمیمگیری کنید.
پاسخ ها