amir hamedi

amir hamedi

چه عواملی در قیمت پارتیشن اداری تاثیرگذار است؟

اگر شما هم تا به حال تجربه خرید پارتیشن اداری داشته باشید و یا در حال پیدا کردن پارتیشن اداری باشید احتمالا یکی از نکات جالبی که با آن برخورد کرده اید، قیمت های متفاوتی است که فروشنده های پارتیشن به شما گفته اند. حتی گاهی از اوقات ممکن است با نمونه هایی برخورد کرده باشید که قیمت گفته شده از سوی فروشندگان یا سایت های مختلف فروش پارتیشن شیشه ای به ازای هر متر با هم تفاوت زیادی داشته باشد. اگر برای شما هم این سوال به وجود آمده است که چرا قیمت پارتیشن های اداری متفاوت است و به طور دقیق تر "چه عواملی در قیمت پارتیشن اداری تاثیرگذار است" پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالاتتان را دریافت کنید.

چرا قیمت پارتیشن اداری متفاوت است؟

شاید بتوانیم سه عامل مهم را دلیل این امر در نظر بگیریم:

1. جنس و نوع پارتیشن اداری که در ادامه بیشتر آن را بررسی خواهیم‌کرد.

2. متراژ پروژه: همانطور که در بسیاری از صنایع مختلف و کسب و کارهای دیگر نیز رایج است، هرچقدر متراژ پروژه بیشتر باشد و به اصطلاح هرچقدر پروژه بزرگ تر باشد، قیمت اجرای پارتیشن اداری بر حسب متر کاهش می یابد. این ویژگی در تعیین قیمت در پروژه های پارتیشن های اداری بسیار رایج است و می‌توان گفت اکثریت قریب به اتفاق فروشندگان و سایت های پارتیشن شیشه ای از این روش در اعلا قیمت پارتیشن اداری شیشه ای به مشتریان خود استفاده می‌کنند.

3. میل به سود بیشتر در برخی از عرضه‌کنندگان پارتیشن شیشه ای اداری:

علاوه بر مسائل مربوط به تعیین قیمت پارتیشن که به صورت مستقیم و طبیعی بر قیمت پارتیشن اداری تاثیرگذار هستند، مورد دیگری نیز در این میان وجود دارد که باعث ایجاد تفاوت قیمت پارتیشن اداری به صورت غیرواقعی در میان فروشندگان این محصول می‌شود و آن هم میل به سود بسیار زیاد است. متاسفانه در بعضی از موارد دیده می‌شود که یک محصول مشابه با همان کیفیت و همان متریال با اختلاف قیمت عجیبی از سوی دو عرضه کننده ارائه می‌شود. در این مواقع که همه چیز از نظر جنس، متریال، متراژ و ... یکسان است تنها می‌توان قیمت را ناشی از میل درونی فروشنده دانست.

 

در ادامه قصد داریم مورد 1 را بیشتر توضیح دهیم و برای آن ابتدا یک سوال مهم را مطرح می‌کنیم:

چه عواملی روی قیمت پارتیشن اداری تاثیر می‌گذارند؟

جنس پارتیشن:

جنس پارتیشن را می‌توانیم یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت پارتیشن اداری بدانیم. برای مثال قیمت پارتیشن آلومینیومی، شیشه ای، چوبی یا ام دی اف و ... با هم متفاوت است.

کیفیت:

طبیعی است که هرچه کیفیت پارتیشن اداری مرغوب‌تر باشد قیمت پارتیشن بالاتر است.

متریال پارتیشن شیشه ای:

پارتیشن های شیشه ای از دو عضو اصلی یعنی پرکننده جداره و پروفیل ساخته می‌شوند. پروفیل پارتیشن شیشه ای، خود می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. همچنین پرکننده جداره پارتیشن اداری یعنی شیشه پارتیشن نیز، خود انواع مختلفی دارد.

بر این اساس می‌توانیم اینگونه نتیجه گیری کنیم که در هنگام خرید پارتیشن شیشه ای نباید تنها یک فاکتور را در نظر بگیریم بلکه باید فاکتورهای مختلف را بررسی کرده و بهترین تصمیم را بگیریم. من در بررسی سایت های مختلف پارتیشن شیشه ای و پارتیشن اداری به این نتیجه رسیدم که سایت شیشکس بهترین وبسایت پارتیشن اداری است به این دلیل که هم از نظر کیفیت، محصولات با کیفیتی دارد و هم از نظر قیمت پارتیشن شیشه ای بسیار خوب است.

amir hamedi
amir hamedi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋