Amin Aslanpoor

Amin Aslanpoor

بهترین فروشگاه سازان آنلاین برای مبتدیان و مشاغل کوچک

خرده فروشی آنلاین در سراسر جهان در سال 2017 به 2.3 تریلیون دلار رسید و انتظار می رود درآمد در سال 2021 به 4.88 تریلیون دلار افزایش یابد (منبع). در سال 2019، تجارت الکترونیک بیش از 13 درصد از کل درآمد خرده فروشی در سراسر جهان را تشکیل می دهد.

خرده فروشی آنلاین بسیار بزرگ است.

اگر کسب و کار شما به صورت آنلاین دسترسی خود را گسترش ندهد، چیزهای زیادی (خیلی زیاد!) از دست می دهید.

با ظهور سازندگان فروشگاه آنلاین، ایجاد یک فروشگاه آنلاین هرگز آسان تر نبوده است - حتی اگر فقط یک مبتدی بدون تجربه توسعه وب باشید.

تعدادی سازنده وب سایت تجارت الکترونیک عالی وجود دارد که برای مبتدیانی که فقط یک فروشگاه آنلاین ساده و مؤثر می خواهند، پاسخگو هستند. ما آن را به پنج مورد برتر برای هر تازه‌کار یا صاحب کسب‌وکار کوچک با بودجه محدود کرده‌ایم.

. . .

 

1. Shopify

 

پلتفرم تجارت الکترونیک Shopify - کسب و کار خود را به صورت آنلاین بسازید و رشد دهید

شاپیفای یک راه حل همه کاره برای همه صاحبان مشاغل، Shopify راه حلی برای کسانی است که می خواهند یک فروشگاه تجارت الکترونیک را در وب سایت خود راه اندازی کنند. Shopify به شما امکان دسترسی به یک فروشگاه ساز آنلاین را می دهد که به شما امکان می دهد سایت خود را دقیقاً همانطور که می خواهید بسازید.

با قالب های از پیش ساخته شده Shopify، ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک بسیار آسان است. شما می توانید از بین بیش از صد مدل مختلف انتخاب کنید. همه قالب های حرفه ای سازگار با موبایل هستند.

حتی شامل تعدادی ویژگی مانند SEO، منابع بازاریابی، ادغام رسانه های اجتماعی، سبد خرید ایمن و حتی پشتیبانی از بیش از 100 درگاه پرداخت است. اگر برای گسترش فروشگاه خود به ویژگی های اضافی نیاز دارید، می توانید افزونه مناسب را از فروشگاه برنامه Shopify انتخاب کنید - هم رایگان و هم پولی است.

اگر فروشگاه آنلاین شما در ایالات متحده یا کانادا واقع شده است، می توانید از راه حل پرداخت و حمل و نقل Shopify استفاده کنید. Shopify Payments به طور کامل با فروشگاه شما یکپارچه شده است. شما مجبور نیستید هیچ کارمزد تراکنش بپردازید. در غیر این صورت، به ازای هر فروش تا 2 درصد کارمزد تراکنش دریافت می شود.

ویژگی های کلیدی Shopify

مقیاس پذیری - یک فروشگاه ساز آنلاین قدرتمند برای مشاغل کوچک و بزرگ

فروش همه جا - با آمازون، فیس بوک، اینستاگرام و موارد دیگر ادغام شوید

طراحی فروشگاه جاسازی شده - بیش از 100 قالب حرفه ای برای وب سایت های تجارت الکترونیک (رایگان و ممتاز)

Shopify Point of Sale - فروش در فروشگاه و آنلاین را ادغام کنید

وب سایت Shopify - چندین سایت را برای ردیابی و تکمیل موجودی راه اندازی کنید

پرداخت Shopify - پرداخت با کارت اعتباری را بدون حساب شخص ثالث بپذیرید

پشتیبانی حمل و نقل - محاسبه خودکار نرخ حمل و نقل و چاپ برچسب های حمل و نقل USPS

Shopify Business Name Generator - نام کسب و کار اصلی خود را با کمک ابزار خودکار انتخاب کنید

Exchange Marketplace - به راحتی فروشگاه Shopify خود را بخرید، بفروشید یا انتقال دهید

بزرگترین برنامه ها و پشتیبانی انجمن - Shopify توسط یک جامعه بزرگ از توسعه دهندگان مستقل پشتیبانی می شود. فروشگاه App Shopify مملو از افزونه های مفید بسیاری است

قیمت گذاری Shopify

Shopify Lite - 9 دلار در ماه (ویژگی های محدود)

برنامه اولیه Shopify - 29 دلار در ماه

Shopify - 79 دلار در ماه

Shopify پیشرفته - 299 دلار در ماه

ورود به فروشگاه ساز Shopify

2. BigCommerce

 

چه صاحب یک کسب و کار جدی باشید و چه فقط یک تازه کار، BigCommerce ویژگی های زیادی را ارائه می دهد که استفاده از آنها بسیار آسان است. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که وب سایت آنها می تواند برای بازدیدکنندگان جدید کمی گیج کننده باشد.

با توجه به عمق ویژگی هایی که BigCommerce دارد، می تواند طیف گسترده ای از کاربران را تامین کند. آنها خطوط تولید خود را به دو بخش اصلی تقسیم کردند - Enterprise و Essentials. مگر اینکه شما یک کسب و کار چند میلیارد دلاری دارید، به احتمال زیاد می خواهید نگاهی به بخش اصول بیاندازید.

BigCommerce Essentials یک پلت فرم همه کاره را در اختیار کاربران قرار می دهد که در هر مرحله از ثبت نام تا عملیات سایت به شما کمک می کند. از قالب‌های رایگان برای کمک به طراحی سایر ویژگی‌های گسترده مانند فروش چند کانالی، ابزارهای بازاریابی و موارد دیگر - BigCommerce Essentials همه اینها را دارد.

آنها همچنین پشتیبانی بسیار گسترده ای دارند و می توان از آنها به روش های مختلف استفاده کرد. جدای از کانال‌های کمک معمولی، می‌توانید از دوره‌های درخواستی نیز بهره ببرید که به شما کمک می‌کنند اصول رشد سایت خود را به شما آموزش دهند.

می توانید آن را با یک دوره آزمایشی 15 روزه رایگان امتحان کنید، بدون نیاز به کارت اعتباری.

ویژگی های کلیدی BigCommerce

انتخاب تم های گسترده - یک فروشگاه آنلاین زیبا با تمی آسان برای سفارشی سازی بسازید

همه جا بفروشید - با eBay، Amazon، Facebook، Square، Google Shopping و موارد دیگر ادغام شوید

حمل و نقل و پشتیبانی مالیاتی - محاسبه خودکار نرخ حمل و نقل و مالیات

ابزارهای جامع تجزیه و تحلیل - تجزیه و تحلیل فروشگاه داخلی و ادغام با Google Analytics. داده های فروش و داده های محصول را در قالب CSV یا XML صادر کنید

قابلیت های Dropshipping - برنامه های مختلف موجود برای مشاغل Dropshipping

بهترین قابلیت های SEO - ویژگی ها و پشتیبانی سئوی جامد

بدون هزینه تراکنش در همه طرح ها - با BigCommerce بفروشید و درآمد بیشتری کسب کنید

قیمت گذاری BigCommerce

استاندارد - 29.95 دلار در ماه

BigCommerce Plus - 79.95 دلار در ماه

حرفه ای - 299.95 دلار در ماه

به BigCommerce بروید

3. Zyro

 

هدف Zyro این است که ایجاد وب سایت را به راحتی در دسترس عموم قرار دهد و این شامل فروشگاه های آنلاین نیز می شود. توانایی دوگانه آنها به این معنی است که کاربران جدید حتی زمانی که برنامه های رایگان خود را شروع می کنند مسیر پیشرفت را دارند - و بعداً می توانند برای بازاریابی وب سایت خود را ارتقا دهند.

شایان ذکر است که این سادگی می تواند یک شمشیر دولبه باشد. برای کاربران باتجربه تجارت الکترونیک، ممکن است آنچه را که در اینجا موجود است کمی محدود کنید. با این حال، اگر تازه کار هستید، احتمالاً به راحتی سازگار خواهید شد.

از آنجایی که این یک سرویس جدید است، مشکلاتی وجود دارد، اما تیم Zyro برای حل این مشکلات سخت کار کرده است. تنها چیزی که نیاز دارید این است که با آنها در تماس باشید و پشتیبانی آنها بقیه امور را انجام خواهد داد.

به هر حال، با یک حساب آزمایشی برای همیشه، چه مشکلی ممکن است پیش بیاید؟

ویژگی های کلیدی Zyro:

آسان برای استفاده فروشگاه ساز آنلاین

قالب های از پیش طراحی شده

ابزارهای تجاری مفید مانند سازنده لوگو گنجانده شده است

سئو سایت های بهینه شده

هیچ کارمزد معامله ای وجود ندارد

پشتیبانی فروش چند کاناله

قیمت Zyro:

تجارت الکترونیک - 14.99 دلار در ماه

تجارت الکترونیک + - 21.99 دلار در ماه

ورود به فروشگاه ساز zyro

4. Weebly

Weebly یک پلت فرم قدرتمند برای ایجاد یک وب سایت ارائه می دهد، اما هنوز هم برای مشاغلی که تازه شروع به کار کرده اند بسیار مقرون به صرفه است. در کنار Wix، Weebly از نظر ویژگی هایی که ارائه می دهد کاملاً مشابه است.

برخی از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که آن‌ها ارائه می‌کنند این است که به مشتریان اجازه می‌دهند محصولاتی را که می‌خواهند در وب‌سایت شما جستجو و فیلتر کنند.

اما مسلماً بزرگترین مزیت Weebly قیمت گذاری آن است. و با 12 دلار برای کمترین طرح تجارت الکترونیک، قطعاً داشتن یک وب سایت تجارت الکترونیک آسان تر و دردناک تر در کیف پول شما است.

ویژگی های اصلی فروشگاه اینترنتی Weebly

مقرون به صرفه - ارزان ترین فروشگاه ساز آنلاین در بازار، فقط از 12 دلار در ماه شروع می شود

ماشین حساب خودکار مالیات - امکان تنظیم نرخ مالیات برای وب سایت های مشتریان شما

پشتیبانی پرداخت - پرداخت ها را از طریق Square یا ارائه دهندگان شخص ثالث بپذیرید

مدیریت آسان فروشگاه - ابزار مدیریت موجودی با نشان آیتم ها و کارت های هدیه مربعی

ابزارهای خوب پشتیبانی SEO برای بهبود دید سایت و محصول شما

قیمت گذاری Weebly

حرفه ای - 12 دلار در ماه

تجارت - 25 دلار در ماه

Business Plus - 38 دلار در ماه

5. Wix

 

Wix بیش از 154 میلیون کاربر ثبت شده در 190 کشور جهان دارد و با سرعتی سریع به رشد خود ادامه می دهد. برای شرکت هایی که به دنبال راه اندازی در مقیاس کوچک در دنیای تجارت الکترونیک هستند، Wix یک راه حل عالی برای ساخت وب است که در آن می توانید یک سایت را در چند دقیقه آماده کنید.

یکی از چیزهای عالی در مورد Wix این است که برای کسانی که هیچ دانشی در مورد راه اندازی یک وب سایت ندارند پاسخ می دهد. از ارائه الگوها گرفته تا انتخاب فونت ها، تمام کمک هایی را که برای داشتن یک وب سایت نیاز دارید به شما می دهند.

در حالی که Wix بیشتر به عنوان یک وب سایت عمومی شناخته می شود، آنها همچنین دارای یک ابزار قدرتمند ساخت وب سایت تجارت الکترونیک هستند که نسبتاً قدرتمند است.

ویژگی های کلیدی فروشگاه Wix

ویرایشگر آسان برای استفاده - فروشگاه خود را با یک ابزار کشیدن و رها کردن ایجاد کنید

Wix Logo Maker - یک لوگوی سفارشی طراحی کنید که با برند شما مطابقت داشته باشد

مولد نام تجاری - یک نام اصلی و به یاد ماندنی برای کسب و کار خود انتخاب کنید

سازگار با موبایل - همه وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین برای کاربران تلفن همراه بهینه شده اند

وبلاگ نویسی در دسترس - به راحتی ویژگی های وبلاگ را به سایت تجارت الکترونیک خود اضافه کنید

قالب های فروشگاه آنلاین - بیش از 500 قالب قابل تنظیم در فروشگاه های Wix

قیمت فروشگاه Wix

ملزومات کسب و کار - 17 دلار در ماه

کسب و کار نامحدود - 25 دلار در ماه

VIP تجاری - 35 دلار در ماه

به Wix بروید

6. Nopcommerce

 

ناپ کامرس یک فروشگاه منبع باز(open source) و یکی از بهترین فروشگاه سازهای اینترنتی در زمینه تجارت الکترونیک می باشد nopCommerce رایگان است و از جمله محبوب ترین پلت فرم تجارت الکترونیک ASP.NET است که برای اولین بار اولین نسخه آن در سال 2008 منتشر گردید پیش از شروع این ناپ کامرس هیچ فروشگاه ساز رایگان و منبع بازی وجود نداشت که کسب و کارهای آنلاین بتوانند از آن استفاده کنند و از این رو هدف اصلی برای nopCommerce رفع این مشکل بود

مزایای ناپ کامرس

ناپ کامرس قابل برنامه ریزی ، آماده استفاده و ایمن برای دستگاه موبایل است که به راحتی از فروشگاه google play و فروشگاه برنامه iOS قابل دسترسی برای عموم است همانطور که در بالا ذکر کردیم NopCommerce از آخرین فناوری مایکروسافت که Asp.Net Core است ، استفاده می کند این فناوری مبتنی بر نوعی از تکنولوژی است که به توسعه دهندگان این امکان می دهد تا همزمان یک برنامه را در ویندوز ، لینوکس و مک به صورت یکجا اجرا یا استقرار دهند این برای ذخیره حافظه پنهان در وب سرور به IMemoryCache متکی است و همچنین از Redis cache به عنوان یک حافظه پنهان توزیع شده برای از بین بردن تکراری بودن منابع داده استفاده می کند همه این ویژگی ها NopCommerce را به یکی از بهترین فروشگاه سازهای تجارت الکترونیک منبع باز تبدیل می کند اما در ذیل به برخی از مزایای این تکنولوژی به روز اشاره خواهیم کرد :

 

 ریسپانسیو و سازگار با دستگاه موبایل

طراحی ریسپانسیو ناپ کامرس باعث میشود تا سایت شما در دستگاه موبایل به خوبی نمایش داده شود و این میتواند روی تجربه کاربران شما تاثیر بسیار خوبی را به جای بگذارد ناپ کامرس دارای یک ویترین فروشگاه گرافیکی برای خرده فروشان در جهت ارائه بهترین پیشنهادات ، تبلیغات و محصولات بدون ایجاد موارد اضافی این امکان را به کاربر میدهد تا سایت شما را بتواند با انواع دیوایس ها بدون هیچ مشکلی مشاهده کند .

 چندین فروشگاه را تنها با یک پیشخوان مدیریت کنید

پنل مدیریت NopCommerce تنظیم مدیریت چندین فروشگاه در یک پیشخوان را به شما می دهد هیچ نگرانی از تنظیم دامنه های مجزا در چندین صفحه وجود ندارد. تمام آنچه برای مدیریت سریع فروشگاه ها یا دامنه های مختلف از یک صفحه مدیریتی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد همچنین به شما این امکان را می دهد تا فروشگاه های اینترنتی برای شرکت های وابسته ، B2B ، فروشگاه مارک تجاری ، B2C ، مارک های مختلف و کمپین های تبلیغاتی را ایجاد کنید برای هر فروشگاه خرید یک پایگاه داده نیاز است که در آن می توانید داده های کاتالوگ را در فروشگاه ها به اشتراک بگذارید. این امکان به مشتریان این اجازه را میدهد تا به کلیه فروشگاههای دارای اعتبار مشابه وارد شوند .

 ساختار ماژولار

NopCommerce با داشتن معماری قابل جابجایی پلاگین کاربران را قادر میسازد تا عناصر را به صورت پویا در طول زمان اجرا،اضافه کنند این قابلیت اضافه شده یکی از ویژگی های منحصر به فرد و فوق العاده است که وب سایت ها را آسان تر و قابل کنترل تر می کن .

 سایتی تماما سئوفرندلی و منطبق با اصول اولیه سئو

ناپ کامرس از هر دو نقشه سایت یعنی XML و HTML پشتیبانی می کند تا قابلیت مشاهده وب سایت را در موتورهای جستجو افزایش دهد فوشندگان میتوانند URL های سفارشی و برچسب های کلمات کلیدی را مدیریت کنند .

 مفهوم بازاریابی و برندینگ

ناپ کامرس با اشتراک خبرنامه ، تخفیف و کوپن ، سیستم های پاداش ، کارت های هدیه ، برنامه های وابسته سازگار است. همچنین برای نظرسنجی ها ، وبلاگ ، انجمن ، صفحات سفارشی ، بررسی محصولات و رتبه بندی معتبر است .

 نحوه پرداخت

اپ کامرس با تمام پردازنده های پرداخت بزرگ در سراسر جهان همکاری رسمی دارد بیش از 50 روش پرداخت برای مشتریان وجود دارد تا بتوانند طبق هر گزینه پرداخت را انجام دهند ناپ کامرس ابزارهای بسیار خوبی در وب سایت شما برای ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتری را دارد.

آیا فروشگاه ساز تجارت الکترونیک برای شما مناسب است؟

بیش از 40 درصد از وب سایت های موجود در 1,000,000 راه حل میزبانی وب سایت برتر BuiltWith از فروشگاه ساز آنلاین استفاده می کنند: Shopify، Shopify Plus و BigCommerce (منبع: BuiltWith).

تجارت الکترونیک یا فروشگاه ساز آنلاین نرم افزاری است که برای ارائه راه حل کاملی برای ایجاد وب سایت و فروش آنلاین به شما طراحی شده است.

این نرم افزار کارهای سنگینی را در ایجاد یک فروشگاه آنلاین مانند ایجاد وب سایت، راه اندازی ویترین، محاسبه موجودی، محاسبه هزینه حمل و نقل، مدیریت موجودی، گزارش های فروش، یکپارچه سازی درگاه پرداخت، طراحی ویترین فروشگاه و غیره انجام می دهد. بنابراین می توانید روی اداره کسب و کار خود تمرکز کنید.

یک فروشگاه ساز آنلاین معمولاً برای افراد غیرتکنولوژیک و متخصص مناسب است. شما فقط باید یاد بگیرید که چگونه از این ویژگی های از پیش برنامه ریزی شده استفاده کنید - درست مانند استفاده از MS Words یا ویرایشگر وب WYSIWYG.

با این حال، مانند همه چیزهای خوب در زندگی، سازندگان فروشگاه های آنلاین نیز دارای نقاط منفی هستند.

بیایید نگاهی به مزایا و معایب استفاده از فروشگاه ساز آنلاین بیندازیم:

مزایای یک فروشگاه ساز آنلاین

مزایای رایج استفاده از فروشگاه ساز آنلاین عبارتند از:

بدون نیاز به کدنویسی - به راحتی فروشگاه آنلاین خود را با ویرایشگر کشیدن و رها کردن ما ایجاد و ویرایش کنید. در مقایسه، برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین از ابتدا با استفاده از یک راه حل منبع باز (مانند PrestaShop یا Magento) به مهارت های توسعه وب پیشرفته نیاز دارید.

پشتیبانی فنی پس از فروش - پلتفرم هایی مانند BigCommerce و Shopify با پشتیبانی پس از فروش گسترده ارائه می شوند و کمک (معمولاً) فقط یک ایمیل است.

ویترین فروشگاهی با طراحی زیبا و آماده

با ویژگی‌های امنیتی داخلی و گواهی‌های SSL مشترک محافظت شوید

به راحتی تجارت خود را در کانال ها و پلتفرم های متعدد (فیس بوک، اینستاگرام، پینترست، آمازون و غیره) رشد دهید.

از طریق چندین درگاه پرداخت به راحتی با ارزهای مختلف پرداخت کنید

برخی از سازندگان فروشگاه به شما امکان می دهند فروش آنلاین و آفلاین را در یک مکان مدیریت کنید (به عنوان مثال، Shopify Pos)

پشتیبانی مداوم وب سایت (از جمله ارتقاء امنیت و نرم افزار) بدون هزینه اضافی

معایب فروشگاه ساز آنلاین

معایب رایج استفاده از فروشگاه ساز آنلاین عبارتند از

حاشیه کسب و کار خود را کاهش دهید - بسیاری از سازندگان فروشگاه های آنلاین برای هر فروش هزینه تراکنش دریافت می کنند (مثلاً Shopify 0.5 - 2.0٪ کارمزد)

برخی از سازندگان فروشگاه های آنلاین با مشکلات SEO (ساختار URL، دسترسی به htaccess و غیره) مواجه هستند که شما نمی توانید آنها را برطرف کنید.

مرگ و زندگی فروشگاه شما توسط پلت فرم. اگر پلتفرم از بین رفت، این به معنای فروشگاه شماست

چگونه انتخاب کنیم: کدام سازنده وب سایت تجارت الکترونیک برای شما مناسب است؟

ابزارهای فروشگاه ساز آنلاین مختلفی در اینترنت وجود دارد و انتخاب پلتفرم مناسب برای شما بستگی به این دارد که شما و کسب و کارتان واقعاً به چه چیزی نیاز دارید تا از آن خارج شوید.

شبیه خرید ماشین است. هدف اصلی آنها این است که شما را از نقطه A به B برسانند، اما زمانی که می خواهید یکی را انتخاب کنید، موارد بیشتری وجود دارد. با یک پلت فرم فروشگاه آنلاین، هدف اصلی نشان دادن محصولی است که می فروشید، آن را در سبد خرید خود قرار داده و به شما پول می دهد. اما مانند خرید یک ماشین، چیزهای بیشتری وجود دارد.

هنگامی که نوبت به انتخاب بهترین سازنده وب سایت تجارت الکترونیک برای تجارت شما می رسد، عوامل زیر باید از قبل در نظر گرفته شوند:

1. بودجه شما چقدر است؟

بودجه شما تعیین می کند که چه چیزی می توانید بدست آورید. اگر بودجه بیشتری دارید، می توانید ماشین بزرگتری تهیه کنید. همین امر در مورد فروشگاه های آنلاین و گزینه های تجارت الکترونیک نیز صدق می کند. بودجه بیشتر قطعا پلتفرم های جالب تری را برای شما ایجاد می کند که ویژگی های داخلی بیشتری را ارائه می دهند. از سوی دیگر، قیمت های مناسب ساده تر و ساده تر خواهد بود.

2. سهولت استفاده

هنگامی که به دنبال یک فروشگاه ساز آنلاین هستید، باید تفاوت بین چیزی که کار می کند و چیزی که استفاده آسان است را درک کنید. برخی از سازندگان به جای ویژگی ها بر روی طراحی تمرکز می کنند یا برعکس. اگر برایتان مهم نیست که به دستورالعمل ها و راهنمای کاربر نگاه کنید، ممکن است ترجیح دهید ویژگی ها و گزینه های بیشتری داشته باشید. برخی ممکن است خواهان طراحی ساده و سرراست بر روی ویژگی های مبهم باشند.

3. آیا به پشتیبانی اضافی نیاز دارید؟

داشتن پشتیبانی همیشه عالی است، به خصوص زمانی که می توانید با کسی برای کمک تماس بگیرید. متأسفانه، ممکن است هزینه نیز داشته باشد. در حالی که برخی ممکن است با داشتن کمک استاندارد یا انجام همه کارها به تنهایی خوب باشند، اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، ممکن است بخواهید یک توسعه دهنده در نگهدارنده داشته باشید.

4. آیا به فروش / موجودی آفلاین نیاز دارید؟

با پلتفرم های تجارت الکترونیک، می توانید سفارشات و موجودی را مدیریت کنید. با این حال، برخی از پلتفرم ها به شما امکان می دهند آن را با فروش آفلاین خود نیز همگام کنید. حتی می توانید از برخی از آنها به عنوان یک سیستم سفارش آفلاین استفاده کنید تا موجودی/پرداخت شما بتواند به طور یکپارچه بین فروشگاه آنلاین و آفلاین شما کار کند.

5. ویژگی های اصلی فروشگاه اینترنتی چیست؟

یک سازنده فروشگاه آنلاین خوب باید ویژگی های اساسی مورد نیاز یک سایت تجارت الکترونیک را ارائه دهد، مانند گواهینامه های SSL، عملکرد سبد خرید، ویژگی های SEO وب سایت، گزارش فروش و موجودی، بازخرید کارت، و افزونه های تراکنش. برخی ویژگی‌ها و پلاگین‌های بیشتری را ارائه می‌کنند، اما این مبادله به معنای پرداختن به یک رابط پیچیده‌تر است.

آیا می توانم از دامنه خود با فروشگاه ساز آنلاین استفاده کنم؟

بله، شما می توانید این کار را با اکثر سازندگان فروشگاه آنلاین انجام دهید. هر پنج پلتفرمی که در این مقاله توصیه می کنیم به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی نام دامنه خود را مرتبط کنند.

آیا باید گواهینامه های SSL خصوصی برای فروشگاه آنلاین خود خریداری کنم؟

اکثر سازندگان فروشگاه آنلاین دارای گواهینامه SSL مشترک رایگان هستند - بنابراین هیچ هزینه یا کار اضافی برای شما لازم نیست. با این حال، می توانید گواهی SSL خود را برای فروشگاه خود خریداری و نصب کنید. داشتن گواهینامه SSL نه تنها برای امنیت مشتریان شما در اینترنت بلکه برای رتبه بندی گوگل شما نیز ضروری است. گوگل در آگوست 2014 به وضوح اعلام کرد که رمزگذاری HTTPS یک سیگنال رتبه بندی است.

چقدر کارمزد تراکنش باید به یک فروشگاه ساز آنلاین پرداخت کنم؟

همه سازندگان فروشگاه های آنلاین کارمزد تراکنش دریافت نمی کنند - به عنوان مثال، BigCommerce از همه برنامه های آنها کارمزد تراکنش دریافت نمی کند. با این حال، اگر این کار را انجام دهند، کارمزد معمولاً بین 0.5٪ - 3٪ - بسته به اینکه از چه طرحی استفاده می کنید است.

در اینجا دو نمونه وجود دارد:

کارمزد تراکنش Shopify

Basic Shopify: 0 - 2% برای درگاه های پرداخت خارجی

Shopify: 0-1٪ برای درگاه های پرداخت خارجی

Shopify پیشرفته: 0 - 0.5٪ برای درگاه های پرداخت خارجی

برای استفاده از تمام کارت های اعتباری اصلی (Visa، Mastercard، American Express، JCB، Discover و Diners Club)، باید آنها را با رفتن به بخش Accept Credit Cards و انتخاب Shopify Payments تنظیم کنید.

کارمزد تراکنش Weebly

Weebly برای Stripe، Authorize.net و PayPal 2.9٪ کارمزد سرویس + 0.30 دلار کارمزد تراکنش اضافه می کند. Weebly در طرح‌های Starter و Pro خود 3% اضافی دریافت می‌کند، اما شما می‌توانید طرح تجاری را انتخاب کنید تا از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

آیا باید به جای آن از یک سازنده وب سایت تجارت الکترونیک رایگان استفاده کنم؟

خیر ما سازنده وب سایت تجارت الکترونیک رایگان را توصیه نمی کنیم زیرا اغلب بسیار ابتدایی است. هنگامی که صحبت از ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیکی می شود، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید، و اغلب، چیزی که برای آن هزینه می کنید توانایی استفاده از ابزارها و ویژگی های لازم برای یک فروشگاه آنلاین است.

فروشگاه اینترنتی Drop-Shipping چیست؟

Dropshipping یک مدل کسب و کار است که در آن می توانید محصولات فیزیکی را بدون همراه داشتن اقلام فیزیکی بفروشید. هنگامی که تقاضا از سوی مشتریان وجود دارد، صاحبان فروشگاه فقط باید با تامین کننده تماس بگیرند. سپس سفارش توسط تامین کننده مستقیماً برای مشتریان ارسال می شود. مطالعه موردی اخیر ما را بررسی کنید و بیاموزید که چگونه می توانید یک کسب و کار dropshipping با Shopify راه اندازی کنید.

در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم که سایت فروشگاهی خود را به فروشگاه ساز ناپ شاپ بسپارید.

Amin Aslanpoor
Amin Aslanpoor

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋