alizdf762

alizdf762

ایجاد صفحه سازمانی موفق یکی از مهم ترین مثال هایی از مدیریت ارتباط با مشتری

هر کسب و کار نهایت تلاش خود را در ایجاد موفقیت خود  به کار می گیرد. نشان دادن یک صفحه موفق بر ارتقاء میزان اعتماد مشتریان موثر بوده و به حفظ مشتری و اجرای موفق CRM به شکل صحیح کمک می کند. این کار باعث افزایش وفاداری مشتری و هویت سازمان می شود.

استفاده از کانال های اجتماعی تاثیر گذار در موضوع مثال هایی از مدیریت ارتباط با مشتری

 کانال های اجتماعی در حقیقت یک نقطه اتصال اساسی در ایجاد یک موفقیت خواهد بود. مشتریان نظرات مثبت و منفی و تجربیات خود را در کانال های اجتماعی قرار داده و منتظر پاسخگویی سریع هستند. به طور کلی کسب و کارهایی که در کانال های اجتماعی پاسخگویی ندارند تا ۱۶ درصد کاهش مشتری بیشتری را تجربه می کنند. شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام توییتر و وبسایت ها تنها به منظور تبلیغات نخواهند بود. این کانال ها می توانند در جهت اعمال CRMاستفاده شود.

حدود ۷۰ درصد از مشتریان  این انتظار را دارند تا از طریق کانال های اجتماعی با مردم در تعامل باشند. برقراری تعاملات مناسب با مشتریان در کانال های اجتماعی در ایجاد احساس ارتباط داشتن با سازمان و اجرای صحیح CRM موثر خواهد.

مدیریت ارتباط با مشتری بخشی متصل به تمامی قسمت های کسب و کار می باشد. این موضوع علاوه بر اینکه به پشتیبانی مشتری مربوط می شود در حقیقت برای تمامی چرخه طول عمر مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. ایجاد ارتباط طولانی مدت با مشتری برای هر کسب و کار دارای اهمیت است زیرا به سازمان شما کمک می کند تا بتوانید به صورت برجسته با مشتریان در تعامل باشید. کسب و کار ها با یکدیگر اختلاف دارند اما مرکز اصلی موفقیت همیشه یکسان خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی تر در خصوص مدل های ارتباط با مشتری بر روی لینک های مدل QCI درمدیریت ارتباط با مشتری و مدل IDIC در CRM کلیک کنید.

alizdf762
alizdf762

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋