alizdf762

alizdf762

صفر تا صد مراحل چاپ کتاب؛ مراحل چاپ کتاب به زبان ساده

صفر تا صد مراحل چاپ کتاب؛ مراحل چاپ کتاب به زبان ساده
مرحله اول: بررسی اثر نویسنده
مراحل چاپ کتاب با ارسال و بررسی اثر شما شرع می شود. قسمتی از محتوای کتاب توسط متخصصین و مشاورین در انتشارات متخصصان مطالعه و بررسی شده و در صورت تایید برای ادامه مراحل اقدام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید به صفحه  مراحل چاپ کتاب به زبان ساده مراجعه کنید.

1. ارسال اثر به انتشارات
2. بررسی اثر توسط متخصصان 
3. تنظیم و عقد قرارداد
1. ارسال اثر: مراحل چاپ کتاب رمان و دیگر انواع کتاب‌ شعر، کتاب‌های تخصصی، علمی و… تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، در واقع شما باید محتوای نوشته شده خود را در فرم یک فایل ورد یا پی‌دی‌اف در اختیار ناشر قرار دهید. اگر فایل اثرتان دستنویس است، نگران نباشید، ما آن را تایپ می‌کنیم.

2. بررسی اثر: در بخش دوم مراحل چاپ کتاب 10 الی 20 صفحه از محتوای کتاب شما توسط متخصصین و مشاورین بررسی می‌شود و در صورت تأیید هماهنگی‌های لازم جهت دریافت مدارک لازم برای عقد قرارداد انجام می‌شود. انتخاب انتشارات برای چاپ کتاب از این رو مهم است که می تواند فرآیند چاپ کتاب شما را تسهیل کند.

3. عقد قرارداد: یکی از مهمترین مراحل چاپ کتاب، تنظیم قرارداد است. بعد از دریافت مدارک و مستندات شما، بخش امور قرارداد انتشارات، پیش قرارداد را آماده و برای شما ارسال می‌کنند و بعد از مطالعه پیش قرارداد توسط شما و در صورت تأیید، قرارداد نهایی برای شما ارسال خواهد شد.

نکته: بستن قرارداد هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارد. 70 درصد قراردادهای انتشارات متخصصان با مولفان ساکن شهرهایی به‌جز تهران و 10 درصد از آن نیز با مولفان آلمان، کانادا و هلند بوده است.


سفارش تایپ دستنویس
برای دانلود نمونه قرارداد چاپ کتاب با نویسنده و کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع قرارداد چاپ کتاب، مقاله نمونه قرارداد چاپ کتاب را بخوانید.

alizdf762
alizdf762

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋