گندم VIP

گندم VIP

گل فروشی آنلاین گندم VIP : خرید آنلاین گل و گیاه آپارتمانی با قیمت و کیفیت مناسب

معرفی 11 گیاه آپارتمانی زیبا با نیاز به نگهداری کم

خرید اولین گیاهان آپارتمانی برای خانه ، می تواند کمی دلهره آور باشد. انواع مختلفی از گیاهان آپارتمانی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و اگر قبلاً از یک گیاه مراقبت نکرده اید ، ممکن است ایده ای برای انتخاب یکی از آنها نداشته باشید. از این نظر که برخی از گیاهان نگهداری از آنها سخت است و نیاز به توجه زیادی دارند و این حتی چالش برانگیز میتواند باشد. اگر تازه کار هستید و میخواهید فضای سبز خانه شما ماندگاری بیشتری داشته باشد پیشنهاد میکنیم در ابتدا از گیاهانی که نیاز به مراقبت کم دارند شروع کنید.

 

با توجه به منابع معتبر پرورش و نگهداری گل و گیاه Bloomscape ، 1-800-Flowers ، Costa Farms ، Jen Stearns و سایت گندم VIP مراقبت از این گیاهان خانگی نسبتاً آسان است و نیازی به نگرانی در مورد آنها تقریبا وجود ندارد.

 

گیاه سانسوریا یا گیاه مار

 

گیاهان سانسوریا به یک دلیل هنوز هم بسیار محبوب هستند: به طرز باورنکردنی مقاوم هستند و مراقبت از آنها آسان است. آنها هم میتوانند در نور رشد کنند و رشد بهتری داشته باشند و هم میتوانند در مکانی کم نور رشد کنند و آنها دوست دارند بین آبیاری ها واقعا خشک شوند.


گیاه سانسوریا پاکوتاه

گیاه سانسوریا پاکوتاه

 

گیاه عنکبوتی

 

گیاه عنکبوتی خود را در یک مکان آفتابی و روشن قرار دهید و رشد آن سریع خواهد بود ، اما می تواند از پس نور کم نیز برآید (و حتی در یک دفتر پر از نور و فلورسنت بدون پنجره به رشد خود ادامه دهد!) این گیاه آب را به خوبی حفظ می کند ، بنابراین از چند آبیاری فراموش شده ، زنده می ماند. به علاوه به راحتی میتوانید آنها را تکثیر کنید.

 

 

گیاه زبرینا Tradescantia Zebrina

 

برای شاد نگه داشتن این گیاه ، آن را در زیر نور غیرمستقیم روشن قرار دهید ، وقتی خشک می شود که سطح خاک خشک شود ، هر ماه مقدار کمی کود به آن بدهید (به جز در زمستان) و سعی کنید آن را در یک مکان مرطوب نگه دارید. در حالی که ترجیح می دهد مرطوب بماند ، می تواند یکی دو آبیاری را از دست بدهد. فقط مراقب برگهای زرد باشید ، که می تواند به این معنی باشد که در واقع بیش از حد آبیاری می کنید.

 

گیاه پوتوس

این گیاه یکی از گیاهان آپارتمانی است که بسیار بخشنده است. او می تواند نور کم و روشن را تحمل کند ، بنابراین می توانید آن را تقریباً در هر جایی از خانه خود قرار دهید. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، وقتی خشک می شود که انتهای سطح خاک خشک شود.

 

گیاه همیشه سبز چینی

گیاه همیشه سبز چینی که به نام Silver Bay Aglaonema نیز شناخته می شود ، برگ های آن ظاهری کاملاً زیبا دارد و برای شاد نگه داشتن آن به حداقل تلاش است. حداقل به کمی نور احتیاج دارد و به یک تن آب احتیاج ندارد ، بنابراین بگذارید خاک بین دو آبیاری خشک شود تا به رشد آن کمک کند.

 

آگلونما قرمز

یکی دیگر از گیاهان Aglaonema ، این گیاه صورتی و سبز روشن ، به همان اندازه چشم نواز و مراقبت از آن نیز ساده است. این گیاه می تواند نور کم را تحمل کند ، اما رنگ ها در نور روشن و غیر مستقیم بیشتر ظاهر می شوند. آنها مانند همیشه سبز چینی ترجیح می دهند بین آبیاری خشک شوند و می توانند فراموشی آبیاری گاه به گاه را تحمل کنند.

برای مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک منبع خبر در زیر کلیک کنید.

 

منبع خبر : معرفی 11 گیاه آپارتمانی زیبا با نیاز به نگهداری کم

 

گندم VIP
گندم VIP گل فروشی آنلاین گندم VIP : خرید آنلاین گل و گیاه آپارتمانی با قیمت و کیفیت مناسب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋