گندم VIP

گندم VIP

گل فروشی آنلاین گندم VIP : خرید آنلاین گل و گیاه آپارتمانی با قیمت و کیفیت مناسب

نگهداری از گل رز در خانه

نگهداری از گل رز در خانه

گونه های مینیاتوری گل رز (Rosa)  از گل رز استاندارد باغ است و با کمی مراقبت بیشتر می توان آن را در داخل خانه با موفقیت پرورش داد. آنها در رنگ های مختلفی از جمله قرمز ، صورتی و زرد وجود دارند. اگر گل رز شما در حال مرگ است ، عوامل مختلفی می توانند در پژمردگی برگ ها یا افتادگی شکوفه ها دخیل باشند . اطمینان حاصل کنید که مقدار زیادی نور ، آب و غذا دریافت می کنند تا به سلامتی کامل و شکوفایی کمک کند.

 

گل رز را در مکانی گرم و آفتابی مانند پنجره ای رو به جنوب قرار دهید. آنها هر روز به حدود شش ساعت آفتاب کامل نیاز دارند. بدون آفتاب کافی ، برگ ها شروع به پیچ خوردن و ریزش می کنند. هنگام غروب خورشید آن را به اتاقی که با نورهای فلورسنت روشن است منتقل کنید تا به شما در تأمین نیاز نور گیاه کمک کند. بدون نور کافی ، ساقه ها leggy می شوند ، به این معنی که بدون تولید برگ های زیادی قد می کشند. این به گیاه آسیب می رساند ، زیرا برگ کافی برای حمایت از ساقه های بلند یا شکوفه وجود ندارد.

 

آبیاری گل های رز در خانه

گیاه خود را روزانه آبیاری کنید ، اطمینان حاصل کنید که خاک خوب زهکشی شده باشد. انگشت خود را با انگشت دوم در خاک بچسبانید. خاک باید حداقل در عمق زمین پس از آبیاری احساس رطوبت کند. گل های رز مینیاتوری دارای سیستم ریشه ای کم عمق هستند ، به ویژه هنگامی که در گلدان داخل خانه قرار دارند ، بنابراین نیاز به آبیاری مکرر دارند. بدون آب مناسب برگ ها تمایل به زرد شدن و پژمردگی دارند.

برگ ها را یک روز در میان آب پاچ کنید. گل رز شرایط مرطوب را دوست دارد ، بنابراین اسپری برگ ها به افزایش رطوبت اطراف گیاه کمک می کند. گزینه دیگر قرار دادن یک سینی از آب در اطراف پایه گیاه است. با تبخیر شدن ، رطوبت اطراف گیاه را اضافه می کند.

 

کوددهی گل های رز

 

گیاه گل رز را هر سه هفته کوددهی کنید. اگر مدتی از کوددهی شما گذشته باشد ، گیاه ممکن است غذای کافی برای ادامه زندگی خود دریافت نکند. از کود متعادل مانند ۱۰-۱۰-۱۰ استفاده کنید و آن را به نصف قدرت توصیه شده مخلوط کنید.

ساقه ها و شکوفه های مرده را هرس کنید تا گیاه بتواند انرژی خود را روی زنده نگه داشتن ساقه ها و برگ های سالم متمرکز کند. در فصل رشد ساقه های سالم را هرس نکنید. ذخیره برای اوایل بهار ، در حالی که گیاه خاموش است ضروری است.

برای مطالعه ادامه این مطلب بر روی منبع خبر در لینک زیر کلیک کنید.

 

منبع : نگهداری از گل رز در خانه

گندم VIP
گندم VIP گل فروشی آنلاین گندم VIP : خرید آنلاین گل و گیاه آپارتمانی با قیمت و کیفیت مناسب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋