alirezasharifiofficial2022

alirezasharifiofficial2022

توسط ۱ نفر دنبال می شود

۵ کیف پول برتر NFT در سال ۲۰۲۲

به تازگی صنعت توکن‌های NFT غوغا کرده است. در ادامه به بررسی بهترین کیف پول NFT می‌پردازیم با علیرضا شریفی همراه باشید، توکن‌های غیر مثلی توانسته‌اند قابلیت‌های خود را به عنوان یک ذخیره دارایی مطمئن به افراد زیادی اثبات کنند. NFT‌ها (توکن‌های غیر مثلیNFT) اساساً به یک واحد داده در دفتر کل دیجیتال اشاره می‌کنند که به آن بلاک چین گفته می‌شود. بلاک چین منحصر به فرد و غیرقابل انتقال بودن دارایی دیجیتال را ضمانت می‌کند. علت ارزشمندی NFT‌ها، منحصر به فرد بودن  آن هاست؛ بنابراین از آنجایی که صنعت NFT رو به رشد است، دانستن درباره چند کیف پول برتر برای نگهداری این توکن‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب قصد داریم به علت اهمیت کیف پول‌های NFT  و معرفی ۵ کیف پول برتر آن بپردازیم.

 

دلایل اهمیت کیف پول NFT

اول از همه لازم است بدانید که NFT‌ها نشان دهنده پیشرفت قابل توجه ارزهای دیجیتال هستند. بسیاری از سیستم‌های مالی جدید شامل سیستم‌های پیچیده معاملات و وام‌دهی بوده که طیف وسیعی از انواع دارایی‌ها، از جمله آثار هنری، املاک و قرارداد‌های وام را اداره می‌کنند. به همین علت NFT‌ها سود بسیار زیادی را برای ایجاد زیرساخت‌های مدیریت خدمات مالی در جهان ارائه می‌دهند.

کیف پول NFT
امکان نمایش دیجیتالی دارایی‌های فیزیکی نیز صنعت NFT را بسیار برجسته کرده است، به هر حال، برای خرید، نگهداری، فروش و تجارت NFT به بهترین کیف پول‌های موجود در بازار احتیاج دارید. کیف پولی برای نگهداری توکن‌های غیرقابل تعویض مناسب است که بتواند بر اساس ارز‌های مجاز ارائه دهنده NFT، توانایی خرید ارز‌های دیجیتال دیگری مانند اتریوم را هم فراهم کند.

معرفی ۵ کیف پول برتر NFT

دقیقا زمانی که صنعت NFT با رشد زیادی مواجه شد، خیلی از کیف پول‌های برتر آن ظاهر شدند. به صورت همزمان، این وضعیت مشکلات زیادی را برای کاربران این توکن‌های غیرقابل معاوض ایجاد کرده است.

متامسک (Metamask)

بدون شک Metamask اولین انتخاب در میان بهترین کیف پول‌های NFT خواهد بود. در ابتدا فعالیت خود را با یک افزونه مرورگر آغاز کرد که به کاربران امکان وصل شدن به برنامه‌های غیر متمرکز را می‌داد. در سال ۲۰۲۰، مؤسس متامسک، ConsenSys، نسخه تلفن همراه کیف پول را با ویژگی‌های یونیک و منحصر به فرد منتشر کرد. برای مثال رابط کاربری ساده را ارائه داد که کاربران علاوه بر خرید و فروش توکن‌های nft می‌توانستند با سایر برنامه‌های غیر متمرکز تعامل داشته باشند.

کیف پول NFT
متامسک می‌تواند به مشتریان خود در راه‌اندازی کیف پول اتریوم کمک کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد مستقیماً برای می‌نت و ترید به هرگونه سرویس مبتنی بر اتریوم وصل شوند. دلیل محبوبیت متامسک، ویژگی‌های جذاب و متمایز آن است. نخستین و مهمترین ویژگی این کیف پول راه‌اندازی ساده و همگام‌سازی تراکنش بین افزونه‌های تلفن همراه به طور آنلاین است. همینطور، نسخه تلفن همراه Metamask دارای یک مرورگر داخلی برای بررسی برنامه‌های DeFi و NFT است.

کوین بیس ولت (Coinbase wallet)
علت اصلی شهرت این کیف پول رابط کاربری مناسب و ساده‌ای است که برای مبتدیان مناسب است. کیف پول کوین بیس ارسال و دریافت NFT‌ها را به جای آدرس‌های کیف پول عمومی، از راه نام کاربری انجام می‌دهد. نام‌های کاربری اطمینان می‌دهند که تراکنش‌های NFT انعطاف‌پذیر هستند، مشابه معاملات PayPal. بنابراین کاربران مبتدی مشکلی در انجام تراکنش‌ها نخواهند داشت.

بهترین کیف پول NFT
یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کیف پول کوین، ساپورت محبوب‌ترین ارز‌های دیجیتال است. ارز‌هایی همچون بیت کوین، ریپل، لایت کوین و همچنین توکن‌های ERC-۲۰. کیف پول Coinbase، که بهترین کیف پول NFT برای تازه‌کاران و مبتدیان است، همینطور دارای یک رابط کاربر پسند است که به شما امکان می‌دهد دارایی‌های خود را مدیریت کنید. پس، با استفاده از کیف پول کوین بیس، احتمال اینکه کنترل دارایی‌های دیجیتالی خود را از دست بدهید پایین می‌آید.

آلفا ولت (AlphaWallet)
اگر از یک متخصص در حوزه کریپتوکارنسی بپرسید “بهترین کیف پول NFT چیست؟ ” حتماً کیف پول آلفا را در لیست خود نام خواهد برد. آلفاولت، در حقیقت یک کیف پول بلاک چین مبتنی بر اتریوم است که به کاربران امکان ایجاد و جمع‌آوری NFT‌ها را می‌دهد. این کیف پول، پروژه‌هایی همچون  ChainZ Arena، OpenSea، CryptoKitties و بسیاری دیگر را به صورت مستقیم ساپورت می‌کند.

آلفا ولت همینطور قابلیت همکاری با همه دارایی‌های بازی مبتنی بر اتریوم را فراهم می‌کند. نقطه ضعف این کیف پول NFT این است که فقط در نسخه موبایل قابل استفاده است؛ اما از طرف دیگر، وب سایت آلفا ولت ابزارهای‌های متفاوت و منبع بازی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند از اشکال مختلف توکن‌سازی مرتبط با بلاک چین استفاده کنند. مرورگر web۳ داخلی AlphaWallet همینطور به کاربران این امکان را می‌دهد تا از سایر برنامه‌های DeFi و غیر متمرکز استفاده کنند.

انجین (Enjin)
اگر به دنبال بهترین کیف پول NFT برای توکن‌های غیرمثلی خود هستید، از انجین غافل نشوید. این کیف پول NFT جذاب مبتنی بر بلاک چین به شما این امکان را می‌دهد که NFT‌های درون بازی و بقیه موارد را جمع‌آوری کنید. Enjin به کاربران امکان ذخیره NFT و ارز‌های دجیتال را می‌دهد. همینطور اینکه شما می‌تواند از کیف پول برای ترید دارایی‌های خود استفاده کنید. البته برای این کار باید از توکن بومی انجین، ENJ استفاده کنید.

معرفی کیف پول NFT
کاربران می‌توانند به راحتی و با یک کلیک در مرورگر، به برنامه‌های غیر متمرکز مبتنی برا اتریوم دسترسی داشته باشند. مزیت رقابتی این کیف پول این است که رابط کاربری بسیار جذابی برای مجموعه‌های NFT ارائه می‌دهد. Enjin همینطور خدمات راهنمایی مشتری را ارائه می‌دهد که آن را از سایر ارائه‌دهندگان کیف پول NFT متمایز می‌کند.

تراست ولت (Trust Wallet)
در میان محبوب‌ترین کیف پول‌های NFT، تراست ولت می‌تواند یکی از گزینه‌های روی میز باشد. با بیش از پنج میلیون کاربر، این یک کیف پول تلفن همراه شناخته شده برای کلکسیونر‌های NFT است. در Trust Wallet، کاربران به راحتی به لیستی از برنامه‌های غیرمتمرکز بازار هنری دسترسی دارند.

حتی اگر قصد ندارید توکن هاری غیر مثلی خود را نگهدارید، می‌توانید از تراست ولت به عنوان فضایی امن برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال دیگر استفاده کنید. جالب اینجاست که تراست ولت زنجیره‌های عمومی معروف مانند Ethereum Classic و Binance Smart Chain  را ساپورت می‌کند. دو نقطه قوت تراست ولت؛ دسترسی سریع به برنامه‌های NFT و همینطور سازگاری آن با سایر بلاک چین‌ها است.

نتیجه پایانی
هم‌اکنون ما در جهانی با بسیاری از اتفاقات انقلابی زندگی می‌کنیم. سال ۲۰۲۱ پتانسیل عظیمی برای درآمدزایی از NFT را نشان داد. NFT‌ها به تدریج کنجکاوی تعداد زیادی از مردم را برانگیخته کردند. بنابراین، با افزایش تعداد کاربران در دنیای NFT، تقاضا برای کیف پول‌های NFT افزایش پیدا کرد. البته به یاد داشته باشید که ما همچنان اول راه پیشرفت و گستردگی حوزه NFT هستیم. پس برای استفاده صحیح و استاندارد از این حوزه باید به سراغ کیف پول‌های برتر آن بروید. بهتر است قبل از وارد شدن به دنیای توکن‌های غیر مثلی، کیف پول NFT مورد نظر خود را با اطلاعات دقیق انتخاب کنید.

منبع: علیرضا شریفی

alirezasharifiofficial2022
alirezasharifiofficial2022

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋