alirezasharifiofficial2022

alirezasharifiofficial2022

توسط ۱ نفر دنبال می شود

اکسپرت نویسی چیست؟ و چگونه میتوان در معاملات از آن استفاده کرد؟

اکسپرت در معنای لغوی، به معنای متخصص تعریف شده است. اما در حقیقت باید اکسپرت را یک نوع سیستم نرم افزاری به شمار آوریم که از کدهای برنامه نویسی تشکیل شده است. این سیستم می‌تواند کارهای فوق العاده ای انجام داده و با استفاده از برخی فرمول ها و محاسبات، بهترین نقاط ورود به بازار سرمایه گذاری را مشخص کند. خیلی از تریدرها از اکسپرت نویسی برای تعیین نقطه کلیدی ورود به بازار استفاده می کنند؛ اما نمی توانیم بگوییم همه اکسپرت ها همیشه می توانند نتیجه مطلوبی برای تریدرها به همراه داشته باشند. اکسپرت ها استراتژی هایی هستند که موفق شده اند تبدیل به کدهای برنامه نویسی شوند. در نتیجه، این کدها نیز مثل بقیه کدها مزایا و معایب منحصر به خود را دارد.

 

اکسپرت نویسی چیست

شرکت طراح متاتریدر ۴ موفق شده است بر روی این نرم افزار امکاناتی را فراهم کند که تریدرها با استفاده از آنها، بتوانند روش های معاملاتی خودشان را به برنامه تبدیل کنند. با این کار قادر خواهند بود بازار را مدیریت کرده و از بازار به بهترین نحو ممکن برای کسب سود استفاده کنند. اکسپرت نویسی در بین معامله گران بورس با نام “اکسپرت فارکس” یا ” ربات فارکس شناخته می شود.

آموزش اکسپرت نویسی چه اهمیتی دارد؟
بدون شک همه تریدرهایی که وارد بازارهای مالی می شوند، به دنبال آن هستند که بهترین معامله را انجام داده و بیشترین سود را از بازار کسب کنند. از این رو، این دسته از افراد نیاز دارند دوره های آموزش اکسپرت نویسی را سپری کنند و به کمک اکسپرت روند بازار را مورد تحلیل قرار دهند. نیازی نیست با استفاده از اکسپرت دیگر قیمت ها را در بازارهای مالی مرتب بررسی کنند.

به این علت که نرم افزار اکسپرت به خوبی و با نهایت دقت روند قیمتی بازار را مورد تحلیل قرار داده، و بهترین نقطه برای ورود به معامله را مشخص می کند. تریدرها می‌توانند با استفاده از اکسپرت مدیریت سرمایه، باز و بسته کردن معاملات و موارد دیگر را در بازارهای مالی مشخص کنند. البته بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که ساختار اکسپرت در هر نمودار بسته به نوع و مقدار ورودی ها متغیر خواهد بود.پس لازم است برای استفاده درست از نرم افزار اکسپرت با انواع اکسپرت ها آشنا شوید. که انواع اکسپرت های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در دوره های آموزش اکسپرت، به تریدرها آموزش داده می شود.

اهمیت کسب آموزش فیلتر نویسی تریدرها

در بازار بورس نمادهای مختلفی وجود دارد که ممکن است تریدرها در زمان انتخاب نماد مناسب دچار سردرگمی شوند. هر روز نیز شاهد افزایش نمادهای بازار بورس هستیم که این مسئله می تواند مشکلات بیشتری برای تریدرها به همراه داشته باشد. به این علت که این نمادهای معاملاتی هر روز اطلاعات خود را به روز رسانی می کنند و منجر به سردرگمی تریدرها می شوند.

یکی از بهترین تکنیک هایی که می تواند بهترین نماد بازار بورس را شناسایی کرده و در اختیار تریدر قرار دهد، استفاده از تکنولوژی فیلتر نویسی است. تریدرهای موفق معمولا افرادی هستند که دوره های آموزش فیلتر نویسی را می‌گذرانند و در این خصوص اطلاعات دقیقی دارند. آنها با استفاده از فیلتر نمادهایی که مناسب تر هستند را از درون نمادهای دیگر خارج کرده و به معامله گران اطمینان بیشتری در انتخاب نماد مناسب برای معامله می بخشند. در حقیقت فیلترنویسی را باید یک مجموعه ای از دستورات که به صورت کد در اختیار تریدرها قرار گرفته است در نظر بگیریم؛ که از یک سری عملکردهای از پیش مشخص شده برخوردار هستند.

می توان با استفاده از این کدها به آسانی نقاط مناسب را در بازارهای مالی برای سرمایه گذاری و ورود به بازار مشخص کرد. تریدرهایی که از این روش برای انتخاب نمادهای مناسب و موفق استفاده می کنند، نسبت به تریدهای تازه کار که دوره های آموزشی را سپری نکرده اند موفقیت بیشتری در بازارهای مالی به دست می آورند. پس با این تفاسیر باید بگوییم افراد موفقی که وارد بازارهای مالی می شوند، افرادی هستند که دوره های آموزش سرمایه گذاری، بیت کوین، فیلترنویسی و اکسپرت نویسی را در مراکز معتبری سپری می کنند.

در سایت تخصصی علیرضا شریفی می توانید در زمینه های مختلف مانند آموزش ترید، آموزش ارز دیجیتال، آموزش فارکس، آموزش بورس، آموزش اکسپرت نویسی و دیگر آموزش ها تخصص های لازم را کسب کنید. همچنین مواردی تخصصی مانند تحلیل بیت کوین، تحلیل اتریوم و تحلیل بایننس کوین نیز از دیگر مقالات کاربردی سایت است که می توانید بصورت روزانه از تحلیل های متخصصین ما در آکادمی علیرضا شریفی استفاده کنید.

منبع: علیرضا شریفی

alirezasharifiofficial2022
alirezasharifiofficial2022

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋