کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

معرفی چند کیف پول خوب برای ارز های دیجیتال

شما باید  ارزهای دیجیتال خود را در جایی امن ذخیره کنید، زیرا بانک‌ها این خدمت را ارائه نمی‌دهند. جایی که می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را ذخیره کنید، کیف‌پول ارز دیجیتال است. اما مهم است که یک کیف‌پول مناسب و ایمن انتخاب کنید. از جمله کیف‌پول‌های ارز دیجیتال مختلف، باید بهترین‌ها را برای نیاز‌های خود انتخاب کنید. در این متن، ابتدا به توضیح کوتاهی در مورد کیف‌پول‌های ارز دیجیتال می‌پردازیم، و سپس بهترین انواع کیف‌پول‌ها را با مزایا و معایب آن‌ها معرفی خواهیم کرد.

معنی کیف‌پول ارز دیجیتال


کیف‌پول ارز دیجیتال ابزاری است که برای ذخیره، مدیریت و انجام معاملات با ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف‌پول‌ها در واقع ارزهای دیجیتال را نگه نمی‌دارند، بلکه کلیدهای خصوصی و عمومی کاربران را ذخیره می‌کنند. از طریق این کیف‌پول‌ها می‌توانید به آدرس‌های ارزی که در بلاکچین قرار دارند، دسترسی پیدا کنید.

معرفی انواع کیف‌پول ارز دیجیتال


یکی از انواع کیف‌پول‌های ارز دیجیتال، کیف‌پول‌های سخت‌افزاری هستند. این نوع کیف‌پول‌ها به شباهت به یک USB فلش مموری دارند و کلیدهای خصوصی در آن‌ها ذخیره می‌شوند. آن‌ها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و یا بدون اتصال به اینترنت هم می‌توانند استفاده شوند. کیف‌پول‌های سخت‌افزاری به عنوان یکی از ایمن‌ترین انواع کیف‌پول‌ها شناخته می‌شوند.

دیگر نوع کیف‌پول ارز دیجیتال، کیف‌پول‌های نرم‌افزاری هستند. این نوع کیف‌پول‌ها به عنوان کیف‌پول‌های کارآمد تر شناخته می‌شوند و امنیت آن‌ها از کیف‌پول‌های فیزیکی کمتر است. آن‌ها به شکل اپلیکیشن‌های موبایلی، افزونه‌های مرورگر، و یا برنامه‌های کامپیوتری طراحی می‌شوند.

آخرین نوع کیف‌پول ارز دیجیتال، کیف‌پول‌های کاغذی هستند. این کیف‌پول‌ها به شکل کاغذ چاپ شده دارند و کلیدهای شما روی آن‌ها نوشته می‌شوند. این نوع کیف‌پول‌ها از نظر امنیتی بسیار محافظت شده هستند و قابلیت هک شدن ندارند. اما ممکن است به دلیل ویژگی‌های فیزیکی خود، به عواملی مانند سرقت، گم شدن، آسیب دیدن یا پاره شدن در معرض خطر قرار بگیرند.

در مورد تقسیم‌بندی کیف‌پول‌های ارز دیجیتال از نظر نحوه نگهداری، دو دسته اصلی وجود دارد: کیف‌پول‌های امانی و کیف‌پول‌های غیرامانی. در کیف‌پول‌های امانی، کنترل دارایی‌های شما به یک نهاد یا فرد ثالث سپرده می‌شود، و شما به طور مستقیم به کلیدهای خصوصی خود دسترسی ندارید. این نوع کیف‌پول‌ها به عنوان کیف‌پول‌های امانی شناخته می‌شوند، و نمونه‌ای از آن‌ها کیف‌پول‌های آنلاین صرافی‌های ارز دیجیتال هستند. از جمله معروف‌ترین و بهترین کیف‌پول‌های امانی می‌توان به کیف‌پول کوین‌بیس اشاره کرد.

باید ذکر کنیم که برخی از کیف‌پول‌های امانی ارز دیجیتال، به علت تحریم‌ها، برای افراد ایرانی مناسب نیستند و ممکن است حساب‌ها مسدود شوند یا دارایی‌ها در این کیف‌پول‌ها به خطر بیافتند. از سوی دیگر، کیف‌پول‌های غیرامانی به شما این امکان را می‌دهند که کلیدها و دارایی‌های خود را خودتان کنترل کنید و بدون واسطه، ارزهای دیجیتال خود را مدیریت و معامله کنید. کیف‌پول والت یکی از مناسب‌ترین نمونه‌های کیف‌پول‌های غیرامانی است.

از نظر اتصال به اینترنت، کیف‌پول‌ها به دو دسته سرد (آفلاین) و گرم (آنلاین) تقسیم می‌شوند. کیف‌پول‌های سخت‌افزاری به دسته سرد (آفلاین) تعلق دارند و کیف‌پول‌های نرم‌افزاری به دسته گرم (آنلاین). در ادامه به معرفی بهترین کیف‌پول‌های ارز دیجیتال در ایران می‌پردازیم.

بهترین کیف‌پول ارز دیجیتال برای کامپیوتر: اکسودوس


اکسودوس به عنوان یکی از بهترین کیف‌پول‌های ارز دیجیتال برای کامپیوتر شناخته می‌شود. این کیف‌پول به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق دسکتاپ به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشند و از بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های مثبت اکسودوس می‌توان به غیرامانی، ادغام با صرافی‌های غیرمتمرکز، پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشتریان، پشتیبانی از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری مانند ترزور، رابط کاربری جذاب برای کاربران جدید، و امکان دسترسی از طریق سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، و لینوکس اشاره کرد.

از جمله نقاط ضعف اکسودوس می‌توان به منبع باز نبودن، کارمزد بالای معاملات، و عدم پشتیبانی از احراز هویت دومرحله‌ای یا چندامضا اشاره کرد. از سپتامبر 2021، کارمزد سفرشی تنها برای معاملات بیت‌کوین امکان‌پذیر است.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای iOS: اج (Edge)

اگر از افرادی هستید که تلفن همراه iOS دارید، کیف پول اج انتخابی بسیار مناسب برای شما خواهد بود. رابط کاربری این کیف پول به گونه‌ای طراحی شده است که حتی کاربران تازه‌کار نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. کیف پول اج بیشتر از هر ارز دیجیتال دیگری از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند. همچنین، ارزهای دیگری نیز به آن افزوده شده و تعداد آن‌ها در آینده افزایش خواهد یافت. شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را از طریق صرافی‌های داخل برنامه‌ای کیف پول، خرید و فروش کنید.

Edge دارای ویژگی‌های امنیتی کاملاً نوآورانه‌ای است و می‌تواند به اندازه کیف پول‌های سخت‌افزاری، ایمن و کارآمد باشد. یک نکته مهم که باید به آن دقت داشته باشید، امکان استفاده از این کیف پول بر روی دسکتاپ وجود ندارد. اج تنها برای دستگاه‌های iOS طراحی شده است و از آن تنها در آیفون یا آیپد می‌توان استفاده کرد.

نقاط قوت:

نرم‌افزار منبع باز
ویژگی‌های امنیتی نوآورانه
رابط کاربری زیبا و جذاب
پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع
طراحی اختصاصی برای سیستم‌عامل iOS
نقاط ضعف:

کار نکردن آن بر روی دسکتاپ
ممکن است گاهی از نظر کاربران تازه‌کار گیج‌کننده باشد.
قابلیت‌های درون برنامه‌ای آن، نیاز به بهبود دارند.


مای‌سلیوم: مناسب‌ترین کیف پول ارز دیجیتال برای Android و iOS

مای‌سلیوم یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال برای اندروید است. این کیف پول برای سیستم عامل iOS نیز قابل استفاده است. کیف پول مای‌سلیوم با استفاده از اپلیکیشن‌های امنیتی رایگان برای آیفون یا موبایل، تراکنش‌های ایمنی را فراهم می‌کند. امکان خرید و فروش بیت‌کوین با هر نوع ارز دیجیتالی توسط این کیف پول فراهم شده است.

نقاط قوت:

غیرامانی
دارای نرم‌افزار منبع باز
پشتیبانی از کدهای کیوآر
پشتیبانی از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری
قابلیت سفارشی کردن کارمزد معامله
فراهم کردن قابلیت‌های احراز هویت امن
شامل صرافی ارز دیجیتال درون برنامه‌ای
نقاط ضعف:

ممکن است برای کاربران تازه‌کار تا حدی گیج‌کننده باشد.
امکان استفاده از آن روی دسکتاپ وجود ندارد (نه مک، نه ویندوز و نه لینوکس).
تنها از اتریوم، بیت‌کوین و توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند.


لجر نانو اس پلاس: بهترین کیف پول ارز دیجیتال مقرون به صرفه

این کیف پول از نظر مشخصات، شباهت زیادی به کیف پول نانو ایکس دارد. از نظر خوش‌نامی و امنیت، دست‌کم با آن همسو است. عرضه این کیف پول از سال 2016 آغاز شد و باید بدانید که بسیار شبیه به دستگاه USB است که می‌تواند کلیدهای شما را به صورت آفلاین پشتیبانی کند.

یکی از بهترین ویژگی‌های این کیف پول، پشتیبانی بیش از 5500 ارز دیجیتال است. همچنین، می‌توانید 100 اپلیکیشن را بر روی آن نصب کنید. Ledger Nano S با بیش از 50 کیف‌پول دیگر سازگاری دارد. با این حال، باید دقت داشته باشید که این کیف‌پول دارای بلوتوث نیست و امکان مدیریت از راه دور را ندارد.

نقاط قوت:

امکان پشتیبانی از ارسال، دریافت و ذخیره NFT
امکان سهام‌گذاری و معامله ارزها توسط اپلیکیشن لجر لایو
دارای ویژگی‌های عالی امنیتی و ارائه آن‌ها نسبت به دیگر کیف‌پول‌های مشابه با هزینه‌ای نسبتاً مقرون به صرفه
نقاط ضعف:

منبع باز نبودن نرم‌افزار
عدم وجود بلوتوث و امکان اتصال تنها به کامپیوتر
کوچک بودن و عدم وجود لمسی نمایشگر
مشکل ساز بودن رابط کاربری برای برخی از کاربران تازه‌کار

منبع:

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋